Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מת לדעת מה קשורה ההמלצה על המתקין בראש-העין לפריסום התרד הזה ולמחמאות ההתקנה על יוסי.

זה נראה, ואין מה לעשות, כמו צרות עין של אנשים.

 

בכל אופן, כרגיל עבודה מופלאה מבית היוצר של יוסי.

 

אני מקווה שאני אחזור מחו"ל אוכל לפתוח את התרד על ההתקנה שיוסי ביצע אצלי באוטו (גם יאריס TS).

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יאללה טל, גם אני אשמח לראות איך נראית הרכבה אחרת ברכב זהה לשלי.

 

יוסי כבר הפך למומחה התקנות רשמי של יאריס TS.

פורסם

לזה שדיבר על הצרות עין, אז חס וחלילה אני הבן אדם הכי לא צר עין שיש, אם אני אראה איזה אוטו ממש שווה על הכביש אני אגיד איך הבחור/ה שיחקו אותה לעומת כל מיני מטומטמים שיגידו איזה בן זו.. וכו'.

אני הבן אדם הכי מפרגן ואני את האמת דיברתי על התקנות רגילות, הבחור ההוא עושה עבודה יפה ונקיה ואני ממש לא חושב שהוא יכול להשתוות לבניות של יוסי,ראיתי כבר את הבניות של יוסי בכל מיני שרשורים ונכנסתי לאתר לראות גם כמה דברים ואין מילים הבן אדם בונה דברים בצורה כל כך מדהימה שאי אפשר לדעת אם הרכב מגיע ככה מהחברה בגלל שהכל נראה כל כך מקורי, ואת האמת אני לא חושב שראיתי עוד בן אדם שמסוגל לבנות בצורה יפה כזאת בארץ(אולי כנראה לא ראיתי עוד עבודות איכותיות כאלה).

ובאמת ביום שאני אחליף את הרכב ואני אחשוב על בניית קורות וכו' ברור שאני אלך ליוסי גם אם יעלה לי פי כמה וכמה ממקום אחר כי אני יודע שאני אשלם על עבודה שנעשית במלוא הרצינות.

אני דיברתי על התקנות פשוטות בכל מקרה ובנוגע לצרות עין,טעית קצת הרבה לגבי.

פורסם

אז סליחה אחי טעיתי.

אבל בכל אופן אני לא רואה כל צורך להכניס המלצות על מתקינים אחרים בשירשורים מהסוג הזה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

רק בשביל להבין על מי מדובר - במקרה קוראים להם "יוני סטריאו"?

 

אני גר בראש העין, עוד לא יצא לי לבקר במקום ולראות על מה ומי מדובר.

 

מתקינים ברמה של יוסי בארצנו הקטנה הם נדירים ובודדים, יוסי יש רק אחד והסגנון שלו הוא ייחודי לו, לא ראיתי מתקין אחר בארץ באותה הרמה עושה את אותה צורת העבודה, זו אומנות ואמנות לשמה והפלטפורמות כאן בין המתקינים לא מסוגלות להפגש אפילו אם היו ברמה קרובה לזו של אמן שכזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

+1 לזה שמעלי.

 

היום קפצתי ליוסי לסידורים קטנים:

-הרכבת מתג ON/OFF להפעלת המנחת שהיה במצב DC והפעיל את המגבר בכל פתיחת סוויץ באופן קבוע בלי קשר ל-HU (רציתי אופציה לכבות את המגבר, שלא יעבוד סתם אם למשל אני לא מפעיל את המערכת).

-גילוח קל לדיפון הפנימי של הדלת שכנראה הציק למורל בבאסים חזקים.

 

מיותר לציין שיוסי עשה את זה במהירות וביעילות ונתן מזמנו בהתראה קצרה.

עוד כמה מהיסודות של אדם מקצוען זה השירות, האדיבות והעזרה שהוא נותן לך גם אחרי שסיים את עבודותו!

 

תודה יוסי.


×
×
  • תוכן חדש...