Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעבר ליכולות הידועות ,יוסי יכול לשמש דוגמן הבית של המשרד לבטיחות וגיהות...:wink:

גם יפה,גם שרירי,גם בונה,גם מקצועי והכי חשוב-בטיחותי!מסכה על הפנים,עיפרון,נעליים גבוהות ושקט נפשי.

תתחדש!

פורסם

יוסי אני נבוך בשבילך כבר. ליאור אתה ממש יכול להיות משורר.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם
מעבר ליכולות הידועות ,יוסי יכול לשמש דוגמן הבית של המשרד לבטיחות וגיהות...:wink:

גם יפה,גם שרירי,גם בונה,גם מקצועי והכי חשוב-בטיחותי!מסכה על הפנים,עיפרון,נעליים גבוהות ושקט נפשי.

תתחדש!

 

יוסי, אני במקומך הייתי מתחיל לחשוש

פורסם

gilo21-לראות עבודות כאלה באמת גורם לי לשיר.:lol:

גורל-מדוע הדגשת רק את הפן החיצוני?מה לגבי המקצועי?:wink: וליוסי אין מה לחשוש.אני לא מאלה שעדיין מתחבאים בבגא'ז(הארון):lol:

פורסם
תתחדש ותהנה באמת התקנה טובה :)

אפשר לשאול כמה כל ההתקנה עלתה?

אני מחפש מקום להתקין וחשבתי על יוסי

מי שחושב על ההתקנה אצל יוסי חושב גם על עבודה בקלאס הכי גבוה שיש.

למרות שהרכיבים שלי הם בינוניים (יחסית, אבל אני מרוצה מאוד), עדיין לא התפשרתי על ההתקנה!

במיוחד שמדובר בשימוש HU מקורי שדורש פירוק שלו והתעסקות במנחתים.

 

לגבי המחיר- כל מערכת וסוג של התקנה מתומחרת לגופה.

אני מציע שתשלח ה"פ ליוסי.

 

אוראל- אולי בקרוב ניפגש במפגש אודיו :-P

 

תודה רבה למגיבים.

פורסם
מי שחושב על ההתקנה אצל יוסי חושב גם על עבודה בקלאס הכי גבוה שיש.

למרות שהרכיבים שלי הם בינוניים (יחסית, אבל אני מרוצה מאוד), עדיין לא התפשרתי על ההתקנה!

במיוחד שמדובר בשימוש HU מקורי שדורש פירוק שלו והתעסקות במנחתים.

 

לגבי המחיר- כל מערכת וסוג של התקנה מתומחרת לגופה.

אני מציע שתשלח ה"פ ליוסי.

 

אוראל- אולי בקרוב ניפגש במפגש אודיו :-P

 

תודה רבה למגיבים.

תודה רבה דיברתי איתו

אבל יוצא לי יקר מידי (900 שקל בישביל התקנה בסיסית)

פורסם
הלו יש רשימה, קודם כל אדי (LANOS)

 

עבודה יפה, מוקפדת מאוד כרגיל אצל יוסי.

כל מילה נוספת מיותרת.

 

 

 

אלי

 

תודה תודה - אבל מאז שנחתתי אני מנסה לגרום לאוזן השמאלית להפתח מהסתימה של הנחיתה (עברו יומיים ורק עכשיו היא נפתחה לרגע :shock: ושוב נסגרה)

 

אל תטוסו כשאתם מצוננים!!! :|:?:-(:cry:

 

לגבי התקנה של יוסי - תראו, אני כבר מזמן רוצה לפתוח ת'רד בדביק שנשרשר בו את כל ההתקנות של יוסי כי הוא כבר מזמן מתקין הבית והכבוד אכן במקומו.

 

הכותרת של הת'רד תהיה: פשש, וואה, איזה יופי, אין מילים, אין דברים כאלה, האחד... :-D

 

והאמת - בצדק, לא מפסיק להדהים לרגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על התגובות, עכשיו אני יודע אצל מי אני אתקין את המערכת שלי עוד חודש חודשיים בערך, איפה יוסי נמצא?

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם

לא שאני חס וחלילה מזלזל ביוסי, לא ממש מכיר את הבחור ופעם אחת אפילו הגעתי אליו וביררתי על כמה דברים אבל בקשר להתקנות, ואני ממש לא עושה להם פרסום ואני בספק אם מישהו מכיר אותם וזה יישמע עכשיו הכי חאפרי בעולם מה שאני הולך לומר אבל יש בראש העין ליד יד יצחק מקום של מערכות וההתקנות שלהם באמת מטורפות ולא ראיתי דברים כאלה, האסטתיקה של החיווט והעבודה שהם עושים באמת מדהימה, ראיתי את העבודה שהם עשו על אוטו של חבר שלי(שירוקו) ובאמת יצא מדהים והוא גם הגיע אליהם מהמלצה של חבר אחר,המחירים אצלם סבירים מאוד ובכל אופן שבוע הבא שיהיה לי חופש מהבסיס אני הולך לשים אצלם את הרכב בשביל שיסדרו לי את כל החיווט ויעשו לי עבודה יפה ועוד פעם אני הכי לא מזלזל ביוסי וראיתי פה בפורום איזה בניות הוא עושה אבל יש עוד מקומות שממש עובדים בצורה נקיה ומרשימה.


×
×
  • תוכן חדש...