Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למקום בראש העין קוראים יוני סאונד או משו כזה. הוא מתקין טוב ובעל ידע, הוא כעיקרון עושה התקנות פשוטות שניגמרות בטבעת לוופר ופלטה למגבר לא משהו יותר מסובך. המחיר נורמאלי, והעבודה שלו בהתאם.

אני לא אהבתי את העבודה שלו שהוא עשה לאימא שלי באוטו שהוא פרץ את הקוד של המפתח(מזדה לנטיס 01) הוא השאיר חוטים שמטיילים מתחת להגה ולא ממש סגר את העסק, בכל מקרה לא משהו שהיסתבכתי לסדר.

עם זאת אני חייב לציין שהוא היתקין לחברים ומשפחה מראש העין מגברים וסטים מוצלחים ויקרים כמו שצריך עם כבלי מתח טובים ושהיה צורך הוא העביר גם כבלים לרמקולים דרך הקונקטורים. ההתקנות שלו סך הכל פשוטות אבל מקצועיות בחלקן

 

לדעתי אין מה להשוות מחירים של בעלי מקצוע ובטח שלא לפרסם. שמשלמים הרבה אצלך מתקין מצויין, אתה יודע שהוא ישקיע כמו שצריך. שאתה משלם זול או ברמת הסביר אתה מצפה להתקנה ברמת הסביר, לפי החוקים "היבשים" של האודיו ברכב ולא יותר.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי תראה לנו עבודות שלו ככה אולי נוכל להשוות אותו ליוסי ושוב אולי (ראיתי הרבה התקנות ומתקנים ולא ראיתי אחד כמו יוסי ) לא שארחים לא טובים פשוט הוא יותר טוב

פורסם

חבר'ה תודה על המחמאות למרות שמדובר בהתקנה סטנדרטית לחלוטין. לאמיר תתחדש שמח שאתה מרוצה מהמערכת. לגבי שאר הסופרלטיבים שלא קשורים לאודיו אולי אני ישקול מקצוע נוסף במקביל...

פורסם
למקום בראש העין קוראים יוני סאונד או משו כזה. הוא מתקין טוב ובעל ידע, הוא כעיקרון עושה התקנות פשוטות שניגמרות בטבעת לוופר ופלטה למגבר לא משהו יותר מסובך. המחיר נורמאלי, והעבודה שלו בהתאם.

אני לא אהבתי את העבודה שלו שהוא עשה לאימא שלי באוטו שהוא פרץ את הקוד של המפתח(מזדה לנטיס 01) הוא השאיר חוטים שמטיילים מתחת להגה ולא ממש סגר את העסק, בכל מקרה לא משהו שהיסתבכתי לסדר.

עם זאת אני חייב לציין שהוא היתקין לחברים ומשפחה מראש העין מגברים וסטים מוצלחים ויקרים כמו שצריך עם כבלי מתח טובים ושהיה צורך הוא העביר גם כבלים לרמקולים דרך הקונקטורים. ההתקנות שלו סך הכל פשוטות אבל מקצועיות בחלקן

 

לדעתי אין מה להשוות מחירים של בעלי מקצוע ובטח שלא לפרסם. שמשלמים הרבה אצלך מתקין מצויין, אתה יודע שהוא ישקיע כמו שצריך. שאתה משלם זול או ברמת הסביר אתה מצפה להתקנה ברמת הסביר, לפי החוקים "היבשים" של האודיו ברכב ולא יותר.

 

עומר.

 

קוראים לו יוני סטריאו , אבל אם כבר ראש העין אז מסעדת " גם וגם " התימנית מולו, את ההתקנות נשאיר ליוסי.

 

מומלץ : מרק בשר\עוף (חילבה, סחוג ירוק וסלוף )

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
חבר'ה תודה על המחמאות למרות שמדובר בהתקנה סטנדרטית לחלוטין.

יוסי, מה שאצלך נחשב התקנה בסיסית וסטנדרטית, נחשב כפרוייקט/התקנה ובנייה רצינית אצל מתקינים אחרים (שלא מגיעים בסוף לרמות דיוק האלו).

 

אני אומר את זה בלב שלם אחרי 2 התקנות שעשיתי עוד בימיי הראשונים בתחום האודיו לפני 6 שנים ואחרי הרבה התקנות "פשוטות" כאלו שראיתי בחיי מאז.

פורסם

תתחדש, נראה בהחלט נקי ומסודר .

יום רביעי אחרי דינמיקה אני רוצה לראות בעיניים .

(בכלל בנתיים ראיתי את הכלה רק מבחוץ).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
תתחדש, נראה בהחלט נקי ומסודר .

יום רביעי אחרי דינמיקה אני רוצה לראות בעיניים .

(בכלל בנתיים ראיתי את הכלה רק מבחוץ).

 

אין בעיה.

אז גם נשכנע אותך להגיע עם החיפושית לאיזה יום מסלול, נבדוק שהמערכת יציבה בסיבובים :twisted:

 

בהמשך להתקנה של יוסי- לא להאמין איזה הבדלים מתגלים בשימוש מנחת איכותי עם קומפוננטים טובים.

אני מקווה להגיע למפגש הקרוב.

פורסם

שגיא,

 

+1, אבל אם כבר ראש העין אז רק "שניצל שבזי", בשביל מרק תימני\בשר\עוף יש אמא. :D

 

לגבי מחיר\עלות וכו', לא ניתן להשוות בשום פרמטר התקנה של יוסי לכל מתקין אחר, מצטער, אבל איכות עולה כסף, גם טבעת לוופר אפשר לעשות במספר דרכים, יש כאלו שיקחו ג'יגסו יחתכו טעבת ויאללה מה שיוצא אני מרוצה, יש כאלו שיעבדו על טבעת שעה עם רוטר תוך לקיחת מידות והתאמה מדויקת לאלמנט ודלת, עיין ערך יוסי. :)

 

דני.

פורסם

ממש בריא "לשבת" על מגבר ! :wink: מפאלפון מסכן יש קרינה אז ממגבר A CLASS ..

 

בכל מקרה המגבר של הקומפוננט שלי יושב בבגאז', עכשיו תגידו לי שזה הרבה חיווט ? לא מעניין אותי :?

פורסם

שמיעת מוזיקה בווליום בינוני עד גבוה פוגעת בשמיעה לאורך זמן.

נסיעה ברכב מנוונת את שרירי הגוף ומונעת התניידות רגלית ובריאות גופנית.

נסיעה ברכב פוגעת גם באוזון ופולטת גזים לא ידידותיים לסביבה.

מיקרוגל בבית פולט המון קרינה.

רשת אלחוטית שנמצאת בכל פינה נידחת בעולם פוגעת בבריאות לאורך זמן.

לווינים בשמיים גם לא תורמים יותר מדי.

 

בקיצור, אני אמשיך "לשבת" על המגבר כי לבטח אני אמות מדברים אחרים הרבה לפני. :-)

 

לפחות המגבר יזכה לקבל מזגן איכותי בקיץ, מה שהוא לא היה מקבל בבגאז'!

פורסם
ממש בריא "לשבת" על מגבר ! :wink: מפאלפון מסכן יש קרינה אז ממגבר A CLASS ..

 

בכל מקרה המגבר של הקומפוננט שלי יושב בבגאז', עכשיו תגידו לי שזה הרבה חיווט ? לא מעניין אותי :?

גבר, פורום תמיכה נפשית ומריבות עם עצמך זה 3 פורומים למטה :shock:


×
×
  • תוכן חדש...