Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע כמה צריך לעלות שיפוץ ראש מנוע לרכב כזה ?

 

האוטו אוכל מים ושמן בקצב מטורף....

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
יש מצב שזה המנוע כולו.

הנ"ל נוטה לסבול מרקבונות , וזאת מכמה וכמה וכמה עדויות.

היית כבר במוסך?

 

 

זה רכב של חבר שהיה במוסך והלבישו לו ראש מנוע בעלות של 5000 ש"ח.

 

 

נראה לי לא סביר בעליל...

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

5000 ש"ח לראש מנוע :shock: ?

מוגזם לכל הדיעות.

תבדוק אם הוא החליף עוד דברים, או ש"חייך - אכלת אותה!" :wink:

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

קנה מנוע מפרוק (לך למקום אמין - אם יש כאילו -->בקש כאן המלצות), או שזה הזמן ללמוד איך עושים אוברול לבד :-)

 

ואם החלטת ללכת עד האופציה השניה, אולי גם הגדלת נפח? בוכנות משופרות, גל זיזם חם וכו'? גלשנו טיפה, לא?! אפלאוז סה"כ...

 

 

גילי

 

נ.ב. החלפת מנוע דורשת שינוי ברישום המישרד הרישוי... תהליך שגוזל לפחות יום עבודה, מניסיון!

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
קנה מנוע מפרוק (לך למקום אמין - אם יש כאילו -->בקש כאן המלצות),

 

אז ההמלצה היא - לא לקנות בשם פנים ואופן מנוע מפירוק לאפלאוז, רק מיבוא.

מנועים מפירוק מקומי יהיו להם את אותם תחלואים שיש כיום למנוע שמורכב, כך שאת הבעיה לא פתרנו אלא רק החלפנו אותה בצרה של מישהו אחר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
קנה מנוע מפרוק (לך למקום אמין - אם יש כאילו -->בקש כאן המלצות),

 

אז ההמלצה היא - לא לקנות בשם פנים ואופן מנוע מפירוק לאפלאוז, רק מיבוא.

מנועים מפירוק מקומי יהיו להם את אותם תחלואים שיש כיום למנוע שמורכב, כך שאת הבעיה לא פתרנו אלא רק החלפנו אותה בצרה של מישהו אחר.

 

עמית

 

אכן צודק, ישנם מנועים מפרוק וישנם מנועים מיבוא, אבל כולם מנועים משומשים!

יש סיכוי שתיפול על מנוע דפוק...

הדרך הכי טובה היא לעשות אוברול כללי, וזה אומר (אם אתה רוצה לעשות את זה לבד כמובן) פתיחה של ראש מנוע, ואז אתה רואה למה אתה ניכנס, אם רק שיפוץ ראש, או אוברול כללי.

כמובן שכאן לכאורה אתה עלול להיכנס להשקעה גבוהה, אם באמת צריך לעשות אוברול ככלי, אבל זה מישתלם!

למה? בקצרה: ככה

לא בקצרה: כי אתה יודע מה אתה שם במנוע, מה עושים, מה מחליפים וכו'...

לרוב, מכוניות שנידפק משהו כמו ראש, יש סימני בלאי בכל רכיבי המנוע... מה לעשות כולם עובדים יחד...

אם נפלה ההחלטה לעשות את זה לבד, מזל טוב, החיסכון אדיר, אבל תכין רכב חליפי לתקופה לא ידועה...

אם אתה רוצה לעשות את זה במוסך, בקש כאן המלצות אחרי הכל האוטו שלך הולך לניתוח לב פתוח, אתה לא היית רוצה להיכנס לניתוח כזה בלי לקבל המלצה או שתיים על הרופא, לא?!

 

בכל אופן, דע לך, כמו בכל ניתוח יש סיכונים... ולא כל ניתוח מצליח...

שמעתי על כאילו שהלכו לעשות אוברול במקום טוב ומומלץ, יצאו מהאוברול, עשו הרצה כמו ילדים טובים, והמנוע חזר לאכול שמן אחרי 20K :-(

לרוב זה לא ככה... אל תדאג....

 

בהצלחה!!!

ושלומות לחולה :p

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...