Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיפות לגיר ידני בתקציב של עד 10K חשבתי על האופציות הבאות:

 

דיהטסו שרייד

 

סוזוקי סוויפט

 

פורד פיאסטה

 

סיטרואן סקסו

 

אשמח אם תוכלו ליעץ לי בנוגע לרכבים הנ"ל,איך הם מכנית,צריכת דלק וכו.. תודה רבה לעוזרים :wink:

פורסם

זה לא מדויק.

ברכב שעולה עשיריה תוכל למצוא מינימום של אמינות אבל זה רק לאחר יישור קו שכבר יעבור את רף התקציב שלך

ובאותו סכום תוכל להיות בעליה של מכונית טובה יותר, אמינה יותר, חדשה יותר ועדיפה הרבה יותר.

לכן, מומלץ להתגמש במחיר ולהעלות את התקציב על מנת שתוכל לקנות רכב טוב יותר ועדיף.

הרכבים שהצגת חלקם טובים יותר וחלקם פחות, אבל מה שמושתף לכולם, זה יישור הקו הנחוץ,

אם הרכב במצב מעולה הוא יעלה יותר יקר ולא כמו שרייד 93.

בתקציב שנושק ל 20 אלף שקלים תוכל למצוא מכונית טובה יותר כדוגמת הסיריון שבין השנים 99 ל 2000.הרכב אמין מאוד, חסכוני, יפה יותר אם תשאל אותי ובעל מעט יותר אבזור בטיחותי.

בפיאסטה עד כמה שידוע לי יש כרית אויר אחת או שאין כלל ואני לא בטוח לגבי ABS.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1252930&Code=8b8f936420d071717a5defddf339d27c

 

לפי הרושם הראשוני שיש מהמודעה, שווה בדיקה.

שלומי.

פורסם

חשבתי על סוזוקי סוויפט שנת 95-96 הבנתי שהאוטו אמין וחסכוני מאוד..המחירון שלה הוא 9K+

ראיתי ביד 2 כמה ממש שמורות למרות השנה הנמוכה יחסית..מה אומרים כדאי?

חוץ מזה הישור קו שאתה מדבר עליו יכול להיתבקש גם ברכב עם שנתון יותר גבוה..

פורסם

אני מתנצל שאני חוזר שנית על מה שאמרתי

אבל רכישת רכב במחיר של 10K ופחות מזה דורש ישור קו רציני שבדרך כלל עולה יותר ממחיר הרכב אם

מדובר ברכב של 6 אלפים שקלים.

אני שוב ממליץ לך להתגמש במחיר רק לצורך השקט הנפשי שלך, הבטיחות והנוחות העדיפים

ואחזקה של רכב מודרני יותר.

שלומי.

פורסם

הדבר אפשרי וזה נדיר מאוד ואולי במחיר קומבינה דרך חברים שסידרו מחיר טוב.

אחד שיש לו פיאסטה שמורה מכל קו ברכב לא ימכור אותה ב 5 אלף או ב 6 אלף.

רכבים שנמכרים במחירים כאלה יכולים להיות במצב נסיעה אבל יצטרכו יישור קו שיכול להתקבץ לסכום של סיריון 99.

 

אז אם אתה שואל אותי, לא. לדעתי אי אפשר למצוא רכב במחיר כזה ללא יישור קו למעט מצבים נדירים ביותר שבו

מוכרים לך רכב שמור מאוד במחיר שכזה.

שלומי.

פורסם

אני דווקא חושב אחרת.

ניתן למצוא מציאות של רכבים משנתונים נמוכים ששמורים יחסית במחיר נמוך ומקסימום להוציא עוד כמה אלפים ליישור קו ואז יש ראש שקט.

אומנם אמינות זה דבר יחסי לפי איך שהרכב נשמר, אך אם תטפל בו כנידרש הרכב ישרת אותך.

אני מדבר מנסיון של כמה חודשים עם דייהטסו שרייד שנת 92 שהייתה במצב לא ממש מזהיר ממש עברה התעללות בכמה השנים האחרונות שהיא הייתה בידי הבעלים הקודמים.

קניתי אותה במחיר נוח השקעתי עוד אלפייה ביישור קו, והיום היא פשוט בובה לאן שאני לא רוצה היא לוקחת אותי :)

אומנם בטיחותית היא לא, וגם בצריכת דלק היא לא משו :) 1ל-7 עם מזגן, אבל לפחות החלפים שלה עולים גרושים ובאמת שזול להחזיק רכב כזה.

 

מה שכן אני קניתי אותה כי נתקעתי בלי רכב ולא יכולתי יותר לנסוע במוניות\ אוטובוסים והרכב באמת הפתיע אותי לטובה

יחסית הוא נוח לרכבים ישנים שהייתי בהם

בקיצור שווה לחשוב על זה אבל לא כל קנייה תהיה כדאית הכל תלוי.

פורסם
אני דווקא חושב אחרת.

ניתן למצוא מציאות של רכבים משנתונים נמוכים ששמורים יחסית במחיר נמוך ומקסימום להוציא עוד כמה אלפים ליישור קו ואז יש ראש שקט.

אומנם אמינות זה דבר יחסי לפי איך שהרכב נשמר, אך אם תטפל בו כנידרש הרכב ישרת אותך.

אני מדבר מנסיון של כמה חודשים עם דייהטסו שרייד שנת 92 שהייתה במצב לא ממש מזהיר ממש עברה התעללות בכמה השנים האחרונות שהיא הייתה בידי הבעלים הקודמים.

קניתי אותה במחיר נוח השקעתי עוד אלפייה ביישור קו, והיום היא פשוט בובה לאן שאני לא רוצה היא לוקחת אותי :)

אומנם בטיחותית היא לא, וגם בצריכת דלק היא לא משו :) 1ל-7 עם מזגן, אבל לפחות החלפים שלה עולים גרושים ובאמת שזול להחזיק רכב כזה.

 

מה שכן אני קניתי אותה כי נתקעתי בלי רכב ולא יכולתי יותר לנסוע במוניות\ אוטובוסים והרכב באמת הפתיע אותי לטובה

יחסית הוא נוח לרכבים ישנים שהייתי בהם

בקיצור שווה לחשוב על זה אבל לא כל קנייה תהיה כדאית הכל תלוי.

 

 

שרייד 92 שצורכת 1 ל 7?:o

שלומי.

פורסם

הקרבורטור דורש טיפול אבל אני לא נכנס לזה כי עוד שבוע שבועיים אני מחליף רכב אז לא משנה לי :) אני מרגיל את עצמי לצריכת דלק מוגזמת (ראה חתימה מתחת)

אגב הגעתי גם לצריכה יותר הזויה מזה :)

פורסם

מקסימום אם הרכב ניראה לי טוב,לוקח לבדיקה ובודק כמה עקום הקו שצריך לישר,אם לא משו רציני אז סבבה אם עקום מדיי אז לא הולך על זה,לדעתי יש מציאות בשנתונים האלה פשוט צריך לחפש ממש טוב.

פורסם

רק שתדע שבדיקה במכון לרכבים מהשנתון הזה לא כזאת כדאית

מומלץ לבדוק אצל מוסכניק שאתה סומך עליו את מצב הרכב וללכת לפחח שיציץ על השלדה וזהו.

בהצלחה במציאה

(אם בא לך שרייד אוטומטית בעלת יישור קו קטן אתה מוזמן :) מחיר טוב כי הרכב יד עשירית עם 185אלף קילומטר )

פורסם

אהה הבנתי אחי..ובדיקה אצל מוסכניק כזה היא רק בעין?איך הוא יכו ללעלות על תקלות שלא ניראות לעין?

ופחחים מתעסקים עם שלדה?לא עם פח?חח

תודה על ההצעה אחי אבל אהבתי תסוויפט :wink:

פורסם

מוסכניק טוב מבחין בבעיות רק מלנסוע ברכב ומלשמוע את המנוע.

וכן פחח יודע להגיד לך אם הרכב עבר תאונות וכו...

 

בהצלחה בקנייה ותבדוק טוב טוב לפני שאתה קונה

פורסם

כפי שכבר נאמר לפניי, בקטגוריית מחיר כזאת, כל רכב שתקנה יהווה סיכון מסויים.

הכי טוב שתוכל לעשות ע"מ לצמצם את הסיכון הוא לחפש מישהו אמין שמוכר רכב מטופל עם קבלות.

אם אתה עדיין שוקל את הסוויפט כאופציה, תעיף מבט במודעה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...