Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי רמקולים של בית

עכשיו זה לא רמקולים סטנדרטיים

הפרטים שיידועים לי זה זה:

4OHM

ויש לו 4 חוטים

הערה:אל תיתייחסו לחוטים נגיד שיש 2 חוטים פלוס ומינוס

(זה רמקול כזה משולב טוב כזה שיש בו 3WAY)

יש לו טוויטר אחד

וופר אחד ועוד משהו ששחכתי איך קוראים לו

 

עכשיו מבדיקתי עולה

שיש 2 חוטים של הWOOFER

ויש 2 חוטים של הטוויטר והספיקר(או איך שלא קוראים לזה)

 

עכשיו החוטים הם ללא סוף

פשוט הנחושת חשופה ודוחפים את זה למערכת וזה עובד

 

לא יודע את ההספקים שלו אבל אני לא מעוניין לרכוש מגבר

 

אני רוצה להשקיע עד מקסימום 150 שקל בחיבורו של הרמקול

(אני לא מעוניין להשקיע בשמע שבאוןטו אלא לחבר את הרמקול הזה בישביל הכיף!

פשוט אני רוצה ללמוד על איך מחברים רמקולים ודברים וכל זה בקיצור ללמוד על בשרי ולא מבחינה תיאורתית

אוקיי

בקיצור איך אני מחבר את זה?

 

נ.ב

שלושת האלמנטים הם בתוך קופסה שלא ניתנת לפתיחה בקרוב העלה תמונות של הרמקול

למי ששואל זה מה שכתוב על הרמקול :

160MM SUBWOOFER 3 WAY SPEAKER SYSTEM

ולמטה כתוב

Built in Powered Subwoofer

×
×
  • תוכן חדש...