Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרתכם - סיויק 1.8, מזדה 3 2.0 , פוקוס 2.0


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתקשים מאד בבחירה בין השלושה כולם 2009 . עדיפות ל - תגובה זריזה (רזרבה של הספק) , מרחב פנימי , תא מטען גדול ואיבזור. דעתכם תעזור מאד

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההבדל בין הפוקוס 2.0 ל 1.6 הוא קטן מידי לעומת מה שהיית מצפה, ובטח בהשוואה לתוספת הכסף.

אני ממליץ לך לבדוק גם את ה B3 סדאן בגירסת ה 2.0 ליטר. אוטו מהנה מאוד, יותר מהפוקוס.

תעשה חיפוש - לפני כמה חודשים עשו בידיעות אחרונות מבחן השוואתי בין 4 מכוניות: פוקוס 2.0, סיוויק סדאן 1.8, B3 סדאן 2.0 וג'טה 1.4. אם אני זוכר נכון הג'טה לקחה, בעיקר בגלל מנוע מופרע לחלוטין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

discoTD5 כתב

ההבדל בין הפוקוס 2.0 ל 1.6 הוא קטן מידי לעומת מה שהיית מצפה, ובטח בהשוואה לתוספת הכסף.

 

אם התיחסת לענין זמינות הספק זה מוזר שיש הבדל קטן בין פוקוס 1.6 ל 2.0 . מתוך קריאה בפורומים הבנתי שהפוקוס 1.6 זו עגלה ( כך כינו את הרכב ) , אז ה - 2.0 זו כנראה עגלה משודרגת.

מעניין מה חושבים אחרים בעיקר אם ישבו מאחורי ההגה של רכבים אלה

פורסם
מתקשים מאד בבחירה בין השלושה כולם 2009 . עדיפות ל - תגובה זריזה (רזרבה של הספק) , מרחב פנימי , תא מטען גדול ואיבזור. דעתכם תעזור מאד

כול ה-3 מכוניות הנ"ל לוקות בחסר בתחום כזה או אחר

הסיוויק באיבזור

המאזדה במרווח פנימי

והפוקוס בהספק וזמינות כוח

אם אתה יכול תוסיף עוד 25K ותקנה פורד מונדאו טרנד X מודל 2009 היא עונה לכול הדרישות ויותר.

 

דעתי בנושא

פורסם
ההבדל בין הפוקוס 2.0 ל 1.6 הוא קטן מידי לעומת מה שהיית מצפה, ובטח בהשוואה לתוספת הכסף.

אני ממליץ לך לבדוק גם את ה B3 סדאן בגירסת ה 2.0 ליטר. אוטו מהנה מאוד, יותר מהפוקוס.

תעשה חיפוש - לפני כמה חודשים עשו בידיעות אחרונות מבחן השוואתי בין 4 מכוניות: פוקוס 2.0, סיוויק סדאן 1.8, B3 סדאן 2.0 וג'טה 1.4. אם אני זוכר נכון הג'טה לקחה, בעיקר בגלל מנוע מופרע לחלוטין.

אתה פשוט טועה ומטעה,ההבדל בין הפוקוס1.6 לבין ה2.0 הוא משמעותי וממש לא קטן או בינוני,אני מאמין שהמאזדה תהיה קצת זריזה יותר מהפוקוס והסיויק,הביצועים בפוקוס ובסיויק דומים מאד,אבל התחושה בנהיגה בפוקוס היא הטובה ביותר מבין הרכבים שהזכרת{למרות שאני מסייג כי במאזדה החדשה עוד לא נהגתי}.

דוד,תעשה נסיעת מבחן בשלושת הרכבים,תיווכח בעצמך.

פורסם
מתקשים מאד בבחירה בין השלושה כולם 2009 . עדיפות ל - תגובה זריזה (רזרבה של הספק) , מרחב פנימי , תא מטען גדול ואיבזור. דעתכם תעזור מאד

 

לכולן נתוני הספק דומים מספיק וביצועים קרובים למדי, כך שזו לא הסיבה שהייתי בוחר באחת על פני השנייה. במרחב פנימי המאזדה מעט נחותה, בתא המטען הפוקוס עדיפה. באבזור - אני חושב שהמאזדה והפורד דומות למדי, כאשר הסיוויק ברמת האבזור המקבילה אליהן יקרה מהן משמעותית.

 

אפשרות נוספת, אם כוח המנוע חשוב לך, היא סקודה אוקטביה TSI שמהירה מכולן משמעותית ולא יותר מדי יקרה באופן יחסי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סיויק. רכב מאוד מרווח מבפנים, תא מטען בסדר לא ענק אבל מספיק גדול. והכי חשוב המנוע והכח שבא איתו. הסיויק מרגישה יותר זרירה ומהירה(בדוק..) מהשתיים האחרות. הסיויק נופלת רק במחיר מול המתחרות.

פורסם

ה מאזדה והפוקוס הן אכן הבחירות הטובות.

למרות הדימיון בתכנון במכלולים ובנתונים החוויה שונה.

יש המעדיפים אחת וכאלה את השניה.

אני ממליץ לך לצאת לנסיעת מבחן בשתיהן יש משמעות להרגשה.

בהצלחה,

נתן.

פורסם

אמא שלי נוהגת בפוקוס 2 ליטר 2008. האופציות שנבדקו על ידה (יותר נכון על ידי עבורה) היו השלוש שתיארת.

הפוקוס מרגישה הרבה יותר "אוטו". איכות חומרים והרכבה הטובים ביותר. הסיויק והמאזדה מרגישות הרבה יותר זולות וצעצועיות.

מרווח פנימי גדול. מבחינת מרווח רגליים לנוסעים מאחור לסיויק יש יותר אולם מבחינת מימד הרוחב הפוקוס מנצחת ותהיה המרווחת בין השלוש. המאזדה הכי צפופה.

לעניין זמינות הכוח שלושתן די דומות אם כי משום מה הפוקוס מרגישה מעט כבדה יותר בזינוק. לא ברור לי למה כי בסופו של מיאוץ הן מתיישרות על קו די דומה, אני משער שזה בגלל יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שלה. בתאוצות ביניים הפער נסגר והוא שולי אם בכלל קיים בין השלוש.

תא המטען של הפוקוס הכי גדול.

פורסם

כבר די ברור שהפוקוס מעט יותר עצלה בזמינות הספק. ההשואה שמדובר בה היא בין שלושת הרכבים, מזדה 3 2.0 , פוקוס 2.0 והונדה 1.8. אנחנו משתמשים ב לנטיס 97 1800 שמבחינת זמינות הספק היא ממש מעולה בשבילנו, אם הפוקוס 2.0 נותנת ביצועים כמו או יותר מהלנטיס אז זו תהיה הבחירה שלנו. מישהו יכול להביע דעתו בענין פוקוס מול לנטיס.


×
×
  • תוכן חדש...