Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי אימפרזה wrx 2002 סטנדרטית, הרכב בזמן האחרון בזמן עמידה בסרק מוציא מדי פעם ממש "עננים"

 

של עשן לבן. בדקתי שמן כל כמה ימים והרכב לא שורף טיפת שמן ביחס לכמות העשן שיוצאת.

 

מה שכן בתקופה האחרונה, שמתי ברכב שמן מנוע 15W 50 של חברת total מהסיבה שלא מצאתי את השמנים המומלצים.

 

ברכב זה מומלץ לשים castrol 10W 60 או Motul 15W 50 300V

 

יכול להיות שאולי השמן ששמתי גרם לתופעות העישון? לאחרונה גם החלפתי דאון פייפ+אפ וגדישה מכוונת ל1.2 באר

 

אולי יש השפעה לכך? או שיש סיבות אחרות?

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תעשה בדיקה במוסך.

לעשן יכולות להיות כמה סיבות.

טורבו,מנוע ועוד כל מיני דברים אי אפשר לדעת מבלי ללכת למסוך.

אני מציע לך ללכת למוסך לפני שהמצב יחמיר ואני אומר לך את זה מנסיון.

פורסם

בנוסף לכך שאני רואה את "העננים" אני גם מריח את זה כי מרוב כמות העשן הגדולה שיוצאת, גם נכנסת אל תוך הרכב

 

כשהחלונות פתוחים:-(, זה קורה רק במצב סרק שהרכב היה לאחר נסיעה.

 

מבחינת הטורבו(TD04), הוא נכנס באופן בריא וחזק לאחר ה3500 סל"ד ואין נפילות או קרטועים בזמן גדישה

 

עדיין זו יכולה להיות בעיה בטורבו?

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

הבעיה היא בטורבו,אתה לא מתמיד לחכות אחרי שאתה מסיים את הנסיעה,לפני כיבוי הרכב?

 

אולי השמן הלא מתאים הרס את המחזיר שמן בטורבו בגלל לחץ גבוהה יותר?

 

 

אללה יודע...

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

תמיד לפני כל נסיעה כשהמנוע קר אני מחכה דקה וחצי,

 

וגם אחרי נסיעות ארוכות או אחרי נסיעה אגריסיבית אני נותן לרכב לעמוד 2-3 דקות לפני שאני

 

מדומם את המנוע, אלה דברים שאני מקפיד עליהם תמיד.

 

לפני שאני מכניס את הרכב למוסך, כדאי להחליף שמן לשמן איכותי יותר ממה שיש כרגע?

 

כי מאז שהוחלף השמן הקודם - מוטול לשמן הנוכחי הרכב התחיל לעשן.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
בנוסף לכך שאני רואה את "העננים" אני גם מריח את זה כי מרוב כמות העשן הגדולה שיוצאת, גם נכנסת אל תוך הרכב

 

כשהחלונות פתוחים:-(, זה קורה רק במצב סרק שהרכב היה לאחר נסיעה.

 

מבחינת הטורבו(TD04), הוא נכנס באופן בריא וחזק לאחר ה3500 סל"ד ואין נפילות או קרטועים בזמן גדישה

 

עדיין זו יכולה להיות בעיה בטורבו?

 

רק אני שמתי לב טורבו נכנס ב3500 סל"ד ממתי? מלא TD05 אבל TD04 משהו לא מסתדר לי אחרי 2300 סל"ד או אמור להתחיל לדבר איתך ...

וגם החלפתה דאון פייפ יש מצב אולי שבפנים הייה שמן או משהו כזה הכל אפשרי גם תלוי איזה ריח יש לעשן הזה ...

 

תגיד, אתה כותב כמו שאתה מדבר? כי אני לא מבין מה אתה מנסה להגיד. קח נשימה בין המשפטים בדיבור ובכתיבה.

בגירה

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

צריך לפרק צינור יניקת אוויר מהמצערת ולבדוק אם הוא רטוב בשמן, אם כן הטורבו "זורק" שמן.

אם כך המצב צריך לטפל בזה בהקדם אחרת הממיר קטליתי יהרס.

פורסם

אלעד, ששמן נשרף הוא מעלה עשן.

 

מה שאתה יכול לעשות זה לפרק את צינור ה Y ששוכב מתחת לאינטרקולר ולראות כמה שמן נזרק מהטורבו אליו,

 

אם מדובר על כמויות קטנות סימן על כך שהטורבו אכן לא במצב מזהיר אבל ככל הנראה לא הגורם לעננים הנוראיים שאתה רואה.

 

מלבד זה אם הוא החליף דאון פייפ סביר להניח שהחליף את כל הצנרת ולא נשאר עם אף אחד משלושת הממירים.

פורסם
אלעד, ששמן נשרף הוא מעלה עשן.

 

מה שאתה יכול לעשות זה לפרק את צינור ה Y ששוכב מתחת לאינטרקולר ולראות כמה שמן נזרק מהטורבו אליו,

 

אם מדובר על כמויות קטנות סימן על כך שהטורבו אכן לא במצב מזהיר אבל ככל הנראה לא הגורם לעננים הנוראיים שאתה רואה.

 

מלבד זה אם הוא החליף דאון פייפ סביר להניח שהחליף את כל הצנרת ולא נשאר עם אף אחד משלושת הממירים.

 

נשארתי עם הצינור המקורי במיד פייפ+אגזוז פרודרייב.

 

יכול להיות שהבעיה היא בטורבו גם אם הוא מגיב בצורה תקינה? אני חושש מאוד להחליף לטורבו אחר

 

והבעיה עדיין תישאר, להחליף לטורבו אחר זה לא כמה גרושים:roll:.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אף אחד לא יוכל לענות לך בוודאות פה על גבי הפורום בלי לראות את הרכב.

גש למוסך מקצועי ותחזור לעדכן :idea:


×
×
  • תוכן חדש...