Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני זוכר עשן של שמן הוא סגלגל.

 

 

לעניות דעתי, אל תפסול נוזל קירור.

 

ועוד אופציה - כשהמנוע כבוי שמן מגיע מגומיות השסתומים ודולף לתאי הבעירה ונשרף עם ההנעה הראשונית.

 

אגב - אם הלך הטורבו שים גדול יותר :twisted:

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ירון האמת שלפני שמילאתי נוזל קירור, הסתכלתי מהפתח של המיכל וראיתי שהוא ריק

 

אז דאגתי למלא נוזל קירור עד המינימום, זה היה לפני חודש וחצי בערך.

 

יכול להיות שהנוזל קירור לא תואם, או שהמיכל אמור להיות ריק?

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

מי ממלא נוזל קירור עד המינימום ? למה לא לשים יותר?

עצתי לך - תתחיל לעקוב גם אחרי כמות מי הקירור. חבל שייגרם נזק למנוע של רכב כזה (כל רכב בעצם)

alfa 156 2.5.

פורסם

תמלא במיכל נוזל קירור עד לקו העליון המסומן בצד ימין של המיכל.

 

אם אינך בטוח, עיין בספר הרכב לגבי מיקום הקו העליון.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
ירון האמת שלפני שמילאתי נוזל קירור, הסתכלתי מהפתח של המיכל וראיתי שהוא ריק

 

אז דאגתי למלא נוזל קירור עד המינימום, זה היה לפני חודש וחצי בערך.

 

יכול להיות שהנוזל קירור לא תואם, או שהמיכל אמור להיות ריק?

 

תבדווק שוב ואם חסר לך נוזל קירור והאוטו מעשן בקטנה,

ההימור שלי שהטורבו בסדר גמור, רק המנוע אומר שלום......

 

ואני עדיין לא מצליח להבין למה אתה לא ניגש לבדוק את זה כבר, מה כל כך מסובך בזה ?

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם
תמלא במיכל נוזל קירור עד לקו העליון המסומן בצד ימין של המיכל.

 

אם אינך בטוח, עיין בספר הרכב לגבי מיקום הקו העליון.

 

ירון

 

לא הבנת אותי, רציתי לשאול איך הנוזל קירור קשור לעשן שיוצא? בזה שהנוזל עצמו לא מתאים או שחסר?

 

ערן - המנוע במצב מצוין ובנוסף עבר רק 116K ק"מ, סטנדרטי. אני אמור ללכת מחר או בשבוע הבא למוסך המרכזי

 

בינתיים גם ככה לא יוצא לי ליסוע הרבה על הרכב.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
ערן - המנוע במצב מצוין ובנוסף עבר רק 116K ק"מ, סטנדרטי.

בינתיים גם ככה לא יוצא לי ליסוע הרבה על הרכב.

 

בלי להעליב כמובן,

מה הקשר ל 116K, ואיך אתה קובע שהוא במצב מצויין?

 

אחזיק לך אצבעות שאתה צודק ואני טועה.

 

כשתגיע למוסך המרכזי לך לבוחן בשם לירון גולן, תמסור לו ד"ש ממני :wink:.

 

ואם אתה רוצה אתה מוזמן לעבור ב- TIG, השמועות מספרות שגם שם הם יודעים לבדוק :lol:

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

אין שום קשר לקילומטרא'ז

ואין קשר לסוג של הנוזל קירור לעישון עצמו , גם אם תשים מי חלודה , הקטע שיש מצב שנוזל קירור מגיע אל התא שרפה דרך אטם ראש מפוצץ ומפה הענני עשן , וזאת הסיבה שגם כנראה אתה מאבד נוזל קירור .

אפשרות שנייה ונקווה בשבילך , היא שהטורבו עצמו מעשן (נראה עדיף מאשר לפתוח מנוע ... )

אבל הכל השערות בשביל לקבוע תצטרך לקפוץ למוסך .

פורסם

הייתי כבר כמה וכמה פעמים במוסך המרכזי ובTIG, במוסך המרכזי ציינו בפניי שהמנוע בסדר גמור,

 

זה היה משהו כמו חודש וחצי כשהייתה לי בעיית קרטועים בגדישות, בסוף התברר בעניין שהסעפת לא הייתה אטומה טוב

 

וזאת לאחר שניחשו לי הרבה כדי לנסות לפתור את הבעיה והניחושים האלה עלו לי בכיס משמעותית, ולמדתי לקח מאז.

 

אבל מבחינת המנוע עצמו הכל בסדר ולא היו בעיות מיוחדות.

 

עזוב אנחנו יכולים לנחש בלי סוף מה הגורם לבעית העשן וניחושים לא עוזרים כל כך..

 

אני אעדכן בהמשך כשאני אלך למוסך המרכזי ואדע מה בדיוק הייתה הבעיה.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אלעד שלום לך , כתבתי לך גם בפעם הקודמת,יש מצב מאוד גדול שזה רינגים שמן שעל הבוכנות,{מניסיון בwrx},תיקון כזה יכול להגיע ל10k ,כמו שערן אמר זה לא קשור לק"מ,אצלי היה ב 110k

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך לשנות את הכותרת ל"סיבות אפשריות לעישון מנוע"

מניסיון,יתכן שזה נובע מאטם ראש,מטורבו,מרינגים,מאבראקדברה,מנרגילה...

 

גש למוסך,ועדכן אותנו,מספיק עם הניחושים!

אורן

פורסם

בוודאי לגשת למוסך.

 

אטם ראש פרוץ אמור לגרום לבועות אוויר במיכל עיבוי אותן ניתן לראות.

 

תנסה להעיף מבט.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אני ממליץ לך להתעזר בסבלנות עד שיגיע חבר הפורום שייתן לך את התשובה שתהיה מקובלת עליך בנוגע לשריפת השמן ב-WRX שלך, כדי שלא תאלץ לקחת אותה למוסך ולהסתכן בניחושים שלהם שיעלו לך כסף.

 

המוסך סתם יירצה כסף. חבר הפורום יעשה את זה בחינם.

 

אולי הוא אוטוטו מגיע.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...