Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה עדכון

 

הטורבו TD05 הורכב כבר על הרכב, הכל עובד מעולה! בעיית העישון נפתרה לגמרי

 

אין יותר ריחות מסריחים של משהו שרוף:lol: כרגע אני גודש 1.1 באר לפי הברז האלקטרוני המקורי,

 

בסוף השבוע כנראה שאביא בוסט קונטרולר גריידי spec B וככה אוכל להביא לגדישה מדויקת ויציבה.

 

יש לציין שהטורבו הזה נכנס חזק יותר משמעותית מהטורבו המקורי TD04, ואני משתדל במיוחד שלא ללחוץ בהילוך ראשון:-)

 

מהפחד על הגיר שידוע כרגיש באימפרזה.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
חבר'ה עדכון

 

הטורבו TD05 הורכב כבר על הרכב, הכל עובד מעולה! בעיית העישון נפתרה לגמרי

 

אין יותר ריחות מסריחים של משהו שרוף:lol: כרגע אני גודש 1.1 באר לפי הברז האלקטרוני המקורי,

 

בסוף השבוע כנראה שאביא בוסט קונטרולר גריידי spec B וככה אוכל להביא לגדישה מדויקת ויציבה.

 

יש לציין שהטורבו הזה נכנס חזק יותר משמעותית מהטורבו המקורי TD04, ואני משתדל במיוחד שלא ללחוץ בהילוך ראשון:-)

 

מהפחד על הגיר שידוע כרגיש באימפרזה.

 

 

ידידי באמת הרכבת את ה 20G?

 

תעשה לעצמך טובה ותוריד גדישה למינימום האפשרי,כי אתה מטגן את המנוע למוות.

 

או שפשוט תפסיק ללחוץ עד שתחליף מזרקים או הצל יודע מה!!

 

יש לי חבר עם GT עם ה16G,הוא פירק אצלו סעפת פליטה וראה משו מאוד מוזר.

 

3 צינורות של הסעפת פליטה עם פיח עדין,כלומר עבדו יפה בתערובת תקינה.

צינור אחד לבן לגמריי בלי שום פיח = תערובת ענייה בטירוף!!:evil:

 

תיזהר אם זה,אני באמת מעדיף שלא תצטרף לסטטיסטיקה של "הבוכנות הנמסות" של האימפרזות.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
עדיף שתהיה עם ווסת דלק ותהיה עם תערובת קצת יותר עשירה, למען הבטיחות.

 

למען עתיד המנוע, ולמען עתיד ילדינו, כדי שגברת דטונצייה לא תבוא לבקר.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

3 צינורות של הסעפת פליטה עם פיח עדין,כלומר עבדו יפה בתערובת תקינה.

צינור אחד לבן לגמריי בלי שום פיח = תערובת ענייה בטירוף!!:evil:

 

תיזהר אם זה,אני באמת מעדיף שלא תצטרף לסטטיסטיקה של "הבוכנות הנמסות" של האימפרזות.

 

יש סיכוי גדול מאוד שזו היתה בוכנה מספר 4.

פורסם

בהמשך למה שנאמר ובצדק יש לאימפרזות בעיה של חוסר דלק באחת הבוכנות במיוחד, בגלל המבנה הלקוי של מסילות הדלק.

על כל מקרה נסה לגדוש נמוך ולהשתדרג במזרקים בהקדם האפשרי. תבדוק טמפ גזי פליטה כדי לראות שאתה בתחום הבטוח, מנוע חדש היא הוצאה גדולה.

פורסם

אולי נראה שהבעיה נפתרה. אולי, אני רוצה להאמין.

 

אבל, מניסיון, עשן לבן הוא מים. בכל אופן מבחן התוצאה אמר את דברו.

 

לגבי דטונציה - מה לגבי בקר/שעון דטונציה?

 

ולמה לשפוך דלק? אפשר מים

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

בזמן הקרוב אני אתקין את הבוסט קונטרולר וכנראה שגם אחליף מיד פייפ כדי

 

להשלים את הצנרת 3" קומפלט, אכוון גדישה בינתיים ל0.9-1 באר

 

למנוע לא יקרה שום דבר בגדישות כאלה. אם הייתי גודש עכשיו מעל 1.3 לדוגמא

 

אז באמת הייתי יוצר בלאי ונזק רציני למנוע ובייחוד לגיר ולבוכנות, אבל יש לי את הגבול המתאים.

 

בסה"כ שדרגתי טורבו, אבל זה לא אומר שאני הולך להשתולל איתו על מנוע סגור.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
בסה"כ שדרגתי טורבו, אבל זה לא אומר שאני הולך להשתולל איתו על מנוע סגור.

 

אתה יודע ...

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

אני לא יודע אם יש לך כבר משאבת דלק מחוזקת ברכב???

אם לא!

זה הדבר הראשון שאתה חייב לשים ברכב לפני הכל מפני שאתה נוסע עם טורבו גדול יותר.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

זהו, הגריידי מורכב ומכוון ברכב+מיד פייפ שרכשתי להשלמת הצנרת ל3"

 

אני רוצה להגיד לכם שהרכב נוסע נהדר ויציב, הגדישה מכוונת גג ל1.1

 

כמו בגדישה המקורית, אין נפילות לאורך כל הסל"ד ומקווה לא להיתקל בבעיות נוספות בהמשך.

 

מישהו יודע כל כמה זמן מומלץ להחליף שמן גיר באימפרזה? אני דואג להשלים את היישור קו שביצעתי לאחרונה:-)

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1


×
×
  • תוכן חדש...