Jump to content

erez12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.yahalomim.com

הנקודות של erez12

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. זה לא בעיה להחליף. יש פאנלים מקוריים שניתן לרכוש, המשתלבים יחד עם הדש-בורד, בהם ניתן להתקים מכשיר חיצוני. לא חייבים להחליף את המכשיר, מומלץ להשאירו ולהחליף רק את הרמקולים, + מגבר חיצוני טוב ובמנחיתים טובים. זה יעשה את העבודה! -
  2. ב WRX כשיש עשן לבן, בדרך כלל זה מזהה לתום חייו של הטורבו שלך. אבל, לא בהכרח, יש מקרים שעשן לבן הוא סימן לסימפטומים אחרים. תן קפיצה למכונאי שמבין. -
×
×
  • תוכן חדש...