Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיין לפעמים יוצא עשן לבן, גם לאחר החלפת השמן.:?

 

כנראה שבאמת המנוע לא שורף שמן מעל הנורמל וטוב שכך!

 

העשן יוצא בגלל גורם אחר שעדיין לא הבנתי מה הוא. אני אלך לבדוק את זה בהמשך השבוע.

 

מישהו מכם אולי ראה או נתקל בתופעה הזו בעבר? אני לא מבין מה זה יכול להיות!

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
עדיין לפעמים יוצא עשן לבן, גם לאחר החלפת השמן.

 

עכשיו רוץ אחורה בהודעות ותראה כמה אמרו לך שזה לא קשור לשמן. אפילו לחלקם היו עודף טורבואים בחיים...

 

באמת חשבת שאם תטמון את הראש בחול אז ותאמין ממש חזק אז יפסיק העשן?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אמרו לך פה כבר, חבל על הבריאות והעצבים, רכב טורבו שבזמן עמידה בסרק מוציא ענני עשן, ועוד מריחים שזה ריח של שמן שרוף זה טורבו בוודאות, אני גמרתי כבר 3 מגדשים אז יש לי מושג בעניין.

פורסם

קודם כל עכשיו אני באמת בראש שקט לגבי השמן מנוע שהחלפתי, ובעיה אחת קטנה נפתרה.

 

לגבי הבעיה העיקרית - איציק, לפני שהמגדשים "שפכו" והיו במצב גמור, הרכב שלך עישן קבוע או מדי פעם?

 

ולפני שהטורבו הולך הוא עדיין מגיב בצורה נורמלית אבל בכל זאת גורם למנוע לעשן?

 

תסביר לי כדי שאני אבין בצורה ברורה את העניין, ואדע איך להתייחס לבעיה שלי.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

הבעיה היא טורבו,אתה יכול לנסות אולי להחליף את הבנג'ו צמצם שיושב על הטורבו לצמצם יותר קטן,אולי מ"מ.

 

אם הבעיה תיפתר ולא יהיה עשן יותר,הרווחת! אם לא יהיה מספיק שמן לטורבו בגלל צמצם קטן מידי (קשה לי להאמין שזה יקרה בטורבו הזה) אז לא הפסדת כי הוא גם ככה היה גמור!

 

אם אני הייתי במצב שלך,הייתי מחליף את הבורג בנג'ו מגביל שמן שעל הטורבו לאחד עם חור של מ"מ בודד. (אני חושב שהמקורי שלך הוא 1.5,ככה זה לפחות ב GT שנת 98.)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
קודם כל עכשיו אני באמת בראש שקט לגבי השמן מנוע שהחלפתי, ובעיה אחת קטנה נפתרה.

 

לגבי הבעיה העיקרית - איציק, לפני שהמגדשים "שפכו" והיו במצב גמור, הרכב שלך עישן קבוע או מדי פעם?

 

ולפני שהטורבו הולך הוא עדיין מגיב בצורה נורמלית אבל בכל זאת גורם למנוע לעשן?

 

תסביר לי כדי שאני אבין בצורה ברורה את העניין, ואדע איך להתייחס לבעיה שלי.

 

אלעד

 

טורבו ברוב המקרים ימשיך לתפקד ו"ילחץ" בלי בעיה, מה שקורה זה אחרי שמאמצים אותו ומגיעים למצב עמידה בסרק מתחילים לצאת ענני עשן מסריחים (כמו האפקטים שיש במסיבות).

 

ול106DEVIL אתה ראית איזה צמצם מקורי יש על האימפרזות? אין לאן לצמצם עוד, סובארו כנראה בחרו בגודל הכי אידאלי שיחזיק את הטורבו בחיים ולא יפרוץ את האטמים, אם הוא יתחיל לשחק עם הגדלים, הוא יהרוס את הטורבו לגמרי מחוסר שימון.

 

מה שאתה אומר נכון לגבי בניות לא מקוריות, יש כאלו שמגזימים עם הזנת השמן הרבה פעמים, והם צריכים צמצם, לא תופס לגבי מערכת טורבו מקורית שהיצרן חישב כבר הכל.

פורסם

הבנתי תודה, טוב בכל מקרה אם לא תהיה ברירה אני אצטרך להחליף טורבו, אין פה יותר מדי.

 

הבעיה אצלי שגם אם אני נוסע רגוע ולא לוחץ, אני עומד בסרק במקום ויוצא הרבה עשן אבל לא באופן קבוע.

 

אני אבדוק את העניין, ואעדכן כבר בהמשך מה הייתה הבעיה.

 

אם יהיה צורך אני אתייעץ פה לגבי שדרוג לשבלול אחר:wink:.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
טורבו ברוב המקרים ימשיך לתפקד ו"ילחץ" בלי בעיה, מה שקורה זה אחרי שמאמצים אותו ומגיעים למצב עמידה בסרק מתחילים לצאת ענני עשן מסריחים (כמו האפקטים שיש במסיבות).

 

ול106DEVIL אתה ראית איזה צמצם מקורי יש על האימפרזות? אין לאן לצמצם עוד, סובארו כנראה בחרו בגודל הכי אידאלי שיחזיק את הטורבו בחיים ולא יפרוץ את האטמים, אם הוא יתחיל לשחק עם הגדלים, הוא יהרוס את הטורבו לגמרי מחוסר שימון.

 

מה שאתה אומר נכון לגבי בניות לא מקוריות, יש כאלו שמגזימים עם הזנת השמן הרבה פעמים, והם צריכים צמצם, לא תופס לגבי מערכת טורבו מקורית שהיצרן חישב כבר הכל.

 

 

אני מכיר את הצמצם המקורי של האימפרזה ותתפלא כמה שהחור שם קטן (1.5 מ"מ) הקטנה ל 1 מ"מ אפשרית,עשיתי את זה אצלי בזמנו.

 

אני לא מאמין שהטורבו יהרס מזה,וגם אם כן,הוא כבר הרוס.

 

אם הייתי עומד לפני החלפת טורבו לאחד חדש,קודם כל הייתי בונה לעצמי צמצם חדש של 1.1 מ"מ ומרכיב,נוסע ככה,אולי זה היה פותר את הבעיה ואולי לא,אבל לפחות ניסיתי...זה היה עולה לי רק 50 שקל אצל חרט.

 

במידה והטורבו יהרס מזה? גם ככה הייתי צריך להשיג טורבו חדש.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אורן, אתה כרגיל הולך ומנסה לפתור את הבעיה דרך דרכים עקיפות (בקומבינה בקיצר)

 

הבעיה כרגע היא שנשרף שמן כי הוא נזרק מהטורבו, ללכת ולתת לטורבו פחות שמן זה לעקוף את הבעיה באופן זמני.

 

טורבו מעשן? מחליפים.

לא מתחילים לשחק עם ההזנות שמן שלו, בשביל מה? כדי שיקבל פחות שמן ואז ישבר לגמרי?

פורסם

אז מה ההבדל? בשתי המקרים הוא יחליף טורבו.

 

אם הוא רק מחליף את הצמצם יש סיכוי טוב שהכל יהיה בסדר וגם לא יעשן,בפורמים בחו"ל משחקים הרבה עם ההזנות שמן של הTD04.

 

יגרם בלאי לטורבו? גם ככה הוא היה צריך להחליף.

 

 

כל מקרה,זה מה שאני חושב,תעשה מה שאתה מרגיש..אפשר להשיג היום טורבו כזה במחיר זול,אז אולי עדיף שתשיג אחד במצב חדש וזהו.:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...