Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני ממליץ לך להתעזר בסבלנות עד שיגיע חבר הפורום שייתן לך את התשובה שתהיה מקובלת עליך בנוגע לשריפת השמן ב-WRX שלך, כדי שלא תאלץ לקחת אותה למוסך ולהסתכן בניחושים שלהם שיעלו לך כסף.

 

המוסך סתם יירצה כסף. חבר הפורום יעשה את זה בחינם.

 

אולי הוא אוטוטו מגיע.

 

אחד הטובים.

שאפו!

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

רק שאפו לפי דעתי הוא צריך לזכות בתגובה הצינית של החודש, זה מגיע לו.

 

לקבלת הפרס' פנה ליאשה, אם אני לא טועה זה חופשה זוגית באיביזה:wink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דרך אגב התכוונתי לאיביזה FR לא CUPRA:lol:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
הייתי כבר כמה וכמה פעמים במוסך המרכזי ובTIG, במוסך המרכזי ציינו בפניי שהמנוע בסדר גמור,

 

זה היה משהו כמו חודש וחצי כשהייתה לי בעיית קרטועים בגדישות, בסוף התברר בעניין שהסעפת לא הייתה אטומה טוב

 

וזאת לאחר שניחשו לי הרבה כדי לנסות לפתור את הבעיה והניחושים האלה עלו לי בכיס משמעותית, ולמדתי לקח מאז.

 

אבל מבחינת המנוע עצמו הכל בסדר ולא היו בעיות מיוחדות.

 

עזוב אנחנו יכולים לנחש בלי סוף מה הגורם לבעית העשן וניחושים לא עוזרים כל כך..

 

אני אעדכן בהמשך כשאני אלך למוסך המרכזי ואדע מה בדיוק הייתה הבעיה.

 

חבר'ס כבר אמרתי שאני אעדכן בהמשך מה הייתה הבעיה ברכב לאחר שאני אהיה במוסך, ראו ציטוט:roll:

 

אני רואה שיש פה כמה כאלה שלא שמו לב, וכותבים שטויות על שטויות.:evil:

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

חבר'ה בוקר טוב

 

בדקו לי את הרכב, הוציאו את צינור היניקה שמחובר לטורבו ואכן היה בתוכו שמן "שנזרק" מהטורבו

 

והבנתי מהם שגם השמן נכנס לעוד צינורות וואקום באיזור. כפי הנראה שהבעיה העיקרית היא רק הטורבו!

 

רציתי גם לשאול אם יכול להיות שבסיטואציה כזו המחזירי שמן של הטורבו יהיו פגומים והטורבו עצמו תקין?

 

ואם מפרקים את המחזירי שמן, לא ניתן להחזיר אותם בחזרה אלא להחליף לחדשים?

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

כן אבל אם אני כבר מחליף טורבו, שככל הנראה זה מה שיהיה

 

אז אני מעדיף לשדרג ולא להישאר עם הטורבו המקורי:-)

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

קיבלתי עדכון שהטורבו כבר מפורק מהמנוע, ויש המון שמן בתוך הצינור יניקה, נזל מהטורבו שמן בכמויות..:?

 

כנראה שהגיע הזמן לשדרוג מגדש לגדול יותר:twisted:, אשמח לשמוע אופציות שיתאימו לרכב.

 

בנוגע לבוסט קונטרולר, היה לי ברז גדישה מכני והחלטתי להוציא אותו ולהחזיר חזרה לברז האלקטרוני המקורי

 

כדי שהגדישה תהיה תלויה בפיקוד הרכיב האלקטרוני - הכי טוב לדעתי:-)

 

מה שכן התחלתי גם לחשוב על הבוסט קונטרולר של גריידי profec B spec II הדיגיטלי

 

האם מומלץ? האם כדאי להתקין אותו על הניהול מנוע המקורי ברכב?

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1


×
×
  • תוכן חדש...