Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוב מדגיש שהרכב לא מעשן באופן קבוע, וכמות העשן הגדולה באה בהפסקות.

 

היום אני אסע לTOP RPM אני צריך להביא משם שמן מנוע קסטרול 10W 60

 

גם ככה אני צריך להחליף את השמן הזבל ששמתי:-).

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רשמתי בהודעה הראשונה את סוג השמן. יצרן - total צמיגות 15W 50

 

כנראה שהשמן לא מתאים ולא איכותי ואולי זה מה שגורם לרכב לעשן כבד.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אם אתה נוסע לקובי, אז על הדרך תעצור אצל TIG אצל ערן או אילן ותתיעץ איתם הם באמת יוכלו לעזור לך.

ואל תמהר להסיק מסקנות אצלי למשל חשבו שנשבר הגיר לא 3 ולא 4 לא היו נכנסים, כולם אמרו שזה גיר.

בסוף התברר שהקל'ץ הייה גמור מת אבל לא בצורה שווה.

וזה יצר בעיות מעבר להחלקות.קודם תבדוק לעומק תדברים...

 

ההודעה נערכה וכל הנקודות הוחזרו למחסן של עמוס. יאן, בפעם הבאה שתרשום הודעה כזאת עם מיליון נקודות בפנים, אני מבטיח לך שתקבל מכות בפעם הבאה שאראה אותך. יאשה.

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

גיליתי בסופו של דבר שהשמן של "טוטאל" 15-50 הוא חצי סינטטי! עבר עם הרכב 2000 ק"מ:-(

 

הייתי בטוח שכל שמן בצמיגות הנ"ל הוא סינטטי מלא, עכשיו אני רואה שזו טעות.

 

עכשיו סביר להניח שבגלל זה הרכב פולט עשן לבן בכמויות שתיארתי.

 

בסוף הלכתי היום לפרסי ביצחק שדה ת"א - פרוחזאד והבאתי ממנו את המוטול 15-50 300V

 

אין טעם ללכת על הקסטרול, השמן יקר בטירוף..

 

עריכה - גם הבנתי שמשתמשים בשמן "טוטאל" לרכבים צרפתיים פיג'ו-סיטרואן

 

וגלון 4 ליטר+בקבוק 1 ליטר עלה לי בזמנו 250 ש"ח שזה מסביר הכל!

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

שלום לך ,אני לא חושב שזה מהשמן אלא גומיות שסטומים או רינגים שמן,תבדוק טוב במוסך ותעדכן אותנו בהצלחה

פורסם

לדעתי מדובר במיים מהרדיאטור.

 

בדוק את העניין אצל מומחה לוודא מהי הבעיה באמת, אולי מדובר בגומיות של מובילי שסתומים?

 

ולא לא בגלל השמן המנוע מעשן

 

כמה עולה מוטול אצל הפרסי?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אני דווקא כן חושב שזה בגלל השמן, כי ישר מאז שהחלפתי שמן בזמנו התחילה התופעה של עישון לא סביר.

 

ובגלל שמדובר בשמן חצי סינטטי שביחס למנוע טורבו כזה, דליל מאוד ונשרף מהר.

 

היום דאגתי להחליף את השמן למוטול ופילטר שמן, בינתיים הרכב הפסיק לעשן ומקווה שישאר ככה:-)

 

המוטול 15-50 עולה אצל הפרסי כ150 ש"ח ל2 ליטר גלון, אני קניתי 3 גלונים שיהיה גם לאחר מכן.

 

במוסך המרכזי השמן הנ"ל עולה כפול! תודה לכולם על העצות חבר'ה, אני מקווה שהבעיה תיפתר סופי.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

ערן אבל גם שמן של מוטול הוא מצוין ויעשה את אותה העבודה כמו הקסטרול

 

אז אם יש אופציה ללכת על מוצר מבית טוב ובמחיר יותר טוב, זה לא עדיף?

 

גם אני חושב שעל רכב כזה לא חוסכים כשמדובר בהוצאות.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

המוטול שמן מצוין, שימש את קבוצת סובארו בראלי,משמש אותי אישית כבר למעלה מ50,000KM בGT ועכשיו בWRX.

 

מומלץ.

STI 2004

 

 

פורסם
משמש אותי אישית כבר למעלה מ50,000KM בGT ועכשיו בWRX.

.

 

אני לא טענתי מעולם שהמוטול לא טוב.

הוא טוב אבל הקסטרול טוב יותר בכל פרמטר.

 

דרך אגב עד לפני X שנים יפנאוטו השתמשו בקסטרול 10/60 כשמן "הסטנדרטי" לרכבי הטורבו.

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com


×
×
  • תוכן חדש...