Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לבדוק מצבו של הפילטר הנ"ל ולהחליפו \ לנקותו במידת הצורך .

אשמח לקבל פרטים על מיקומו ברכב והאם יש בעיה לפרקו ולהרכיבו לבד ?

מחיפוש ברשת לא ממש מצאתי הסברים בענין , כלומר מצאתי צילומים אבל לא משהו שיעזור לי לאתר את הפילטר ברכב שלי

כשהרמתי מכסה מנוע לא ממש ראיתי את מה שמצולם בקישורים המצורפים .

זה לא עזר http://www.puravent.co.uk/filters/display_filter.php?id=42&part=M2189

וגם זה לא עזר http://passionford.com/forum/general-discussion/258194-mondeo-2004-question-re-pollen-filter.html

פורסם

איילצבי האתר שהצעת מוכר לי אבל הקישורים שם שבורים .

בכל אופן למודל הרכב שלי אני מקבל שגיאה בפתיחת הקובץ !

מרק , מדובר במונדאו שנת 2004 נפח מנוע 2000 סמ"ק גיר אוטומט .

תודה למשיבים , אשמח להמשך עזרה בענין .

פורסם

כנראה יש אצלך בעייה בדפדפן או תתקין ADOBE READER מחדש.

 

בכול מקרה צירפתי עבורך את הקובץ מהקישור להודעה זו בשתי צורות שונות לנוחותך.

1987432E09.pdf

1987432E09_Page_2.jpg

1987432E09_Page_1.jpg

1987432E09_Page_3.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מוזר הענין עם הדפדפן , ניסיתי גם עם הפיירפוקס וגם עם האקספלורר ובשניהם אני מקבל שגיאה בפתיחת הקובץ !

לא נראה לי שיש בעיה ה ADOBE READER משום שהורדתי וצפיתי בלא מעט קבצי PDF מהרשת ללא בעיות .

בכל מקרה , אני מודה לך על העלאת המסמך לכאן .

עכשיו ברור לי יותר לאן צריך לגשת ברכב .

ערב טוב .

פורסם

מהי הודעת השגיאה שאתה מקבל בזמן ניסיון לפתוח את קובץ ה-PDF ( יש לי ניסיון לא קטן פיתרון תקלות של אדובי)

 

האם ניסית לשמור את הקובץ על שולחן העבודה ולאחר מכן לנסות לפתוח אותו ?

איזה כייף לי :)

פורסם
מהי הודעת השגיאה שאתה מקבל בזמן ניסיון לפתוח את קובץ ה-PDF ( יש לי ניסיון לא קטן פיתרון תקלות של אדובי)

 

האם ניסית לשמור את הקובץ על שולחן העבודה ולאחר מכן לנסות לפתוח אותו ?

ההודעה בנוסח הזה

 

THE FILE IS DAMAGED AND COULD NOT BE REPAIRED

 

דרך אגב האם כדאי להחליף למקורי או לתחליפי ויש למישהו מושג לגבי עלויות ?

פורסם

ניתן לרכוש תחליפי שווה ערך תוצרת חברת MANN FILTER אצל צנטרל בת"א.

 

תתקשר לברר מחיר.

 

את הבעיה בעניין אדובי תעביר לפורום אוף-טופיק מכיוון שלא מצאתי תשובה לבעייה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...