Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שאני יודע קסנון זה לא חוקי בארץ.

לא הייתי ממליץ לך לשים קסנון כי חבל סתם יורידו אותך מהכביש תשלם קנס ותוריד את הקסנון.

מה שאני כן יודע ממה שאמרו לי אתה יכול לשים קסנון עם רפלקטור באיזה 4-6 אלף שקל ולנסוע בשקט.

מה שאני כביכול יודע זה מדברים שאמרו לי ושמעתי ככה שאם אני טועה אני מצטער אבל כמעט כל בנאדם שדיברתי איתו על העניין וקצת מבין אלו התשובות ששמעתי.

פורסם

הפריט יעצר במכס ולא תוכל לשחרר אותו מכיוון שחל איסור על ייבוא של קסנונים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני ייבאתי לארץ מאז החוק כבר שתים וזה עבר (אולי במזל)

בכול אופן כמו שאמרו מעליי קיבלתי הורדה והיום אני גאה לנסוע עם פנסי הלוגן צהובים בצבע שתן

אין מה לעשות חביבי אתה חיי במדינת עולם שלישית

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם
אני ייבאתי לארץ מאז החוק כבר שתים וזה עבר (אולי במזל)

בכול אופן כמו שאמרו מעליי קיבלתי הורדה והיום אני גאה לנסוע עם פנסי הלוגן צהובים בצבע שתן

אין מה לעשות חביבי אתה חיי במדינת עולם שלישית

 

:-D

 

אפשר לקנות מאיביי, בכמה מאות שקלים.

תעשה חיפוש בפורום, אתה תמצא הרבה חומר על הזמנה דרך איביי...

 

אישית אני נוסע עם קסנון כבר חודשיים כמעט ולא עשו לי שום דבר, ועברתי ליד כל מיני משטרות בלילה ואפילו מולם.

לפי דעתי עם הזמן המשטרה נותנת לזה פחות חשיבות והולכת להתעסק עם מה שבאמת חשוב.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

עוד לא נתקלת בכרמי עובדיה ... מחה איסמו

הלכתי לתחנה בתל אביב אף שוטר לא רצה לבדוק את האוטו שלי ששמע את השם שלו

השוטרים אומרים שהוא ברמה של שירותים אז תבין על מה מדובר.

 

 

מאחל לך גם שלא תתקל

עכשיו הם אוהבים לשכב על הכביש לשחק אותה פצועים בשביל לתפוס מכוניות ספורט הם ירדו מהקסנונים.

לך תדע מה יהיה מחר

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

אני אישית הורדתי את הקסנון בגלל התקנות החדשות שיצאו, הקדמתי תרופה למכה.

אם אתה מעוניין בקסנון תשלח ה"פ.

פורסם

ואם אתה באמת מעוניין בקסנון אתה יכול למצוא היום בארץ במחירים מאוד נמוכים מיד שניה מכיוון שהמון אנשים הורידו אותם בגלל התקנות החדשות.

ככה שיש מצב גדול שתמצא קסנון במצב דנדש במחיר זהה לזה שתזמין מאיי ביי.

פורסם

קסנון אמנם לא חוקי, אבל יש רכבים שלא יעשו לך עניין מזה שיש לך קסנון.

 

לדוגמא BMW, B4, מאזדה 6, וכל הרכבים שבדגם מסויים מגיעים עם קסנון, מנסיון עוברים טסט בלי שום בעיה עם קסנון 6000K

 

 

 

כמובן שמשתדלים להחביא כמה שניתן את המגבר של הנורות אבל בעיקרון לא עושים על זה בעיות.

פורסם

תלויי מה אתה רוצה מהקסנונים שתשים...

 

סתם בשביל לראות את הכביש יותר טוב ולהיפטר מצבע השתן (במקרה זה לקנות נורות קסנון עם רפלקטור למניעת סינוור) או יותר בקטע של פוזה (ללא רפלקטור - אני בקטע של "תראו כמה אני מגניב").:twisted:

 

ואיזה רמת צבע אתה רוצה בכלל? כחול? לבן כחול? לבן? וכו'...

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

פוזה זה הדבר האחרון שמעניין אותי.

 

אני רוצה 4300K, הכי בהיר שיש, כדי לשפר את הראות.

 

האם ייתנו לקיט להכנס במכס? אם למישהו יש ניסיון עם מוכר ספציפי אני אשמח לדעת.

 

וכמובן, אם אתם מכירים מישהו אמין שמוכר קיט משומש HB3, גם מתאים.

 

יש ברכב עדשה.

×
×
  • תוכן חדש...