Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה 4300K, הכי בהיר שיש, כדי לשפר את הראות.

 

אם אתה מעוניין בנורה בקלווין שכזה, מדוע שלא תזמין את ה-Philips Diamon vision ?

מדובר בנורות עם טמפ' צבע של 5000K, הדבר יבצע בידיוק את מה שאתה רוצה והינו חוקי לגמרי.

 

חלופה זולה יותר הינה ה-Osram Cool Blue שטמפ' הצבע שלה הינה 4200K אם אני זוכר נכון.

אני משתמש בנורה הנ"ל, בהחלט ממליץ.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
פוזה זה הדבר האחרון שמעניין אותי.

 

אני רוצה 4300K, הכי בהיר שיש, כדי לשפר את הראות.

 

האם ייתנו לקיט להכנס במכס? אם למישהו יש ניסיון עם מוכר ספציפי אני אשמח לדעת.

 

וכמובן, אם אתם מכירים מישהו אמין שמוכר קיט משומש HB3, גם מתאים.

 

יש ברכב עדשה.

 

הגוון הזה עדיין טיפה צהבהב, ממליץ לך קסנון מ-5000K עד 6000K.

אישית הייתי בוחר 6000K, זה הגוון הכי לבן שיכול להיות.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
אם אתה מעוניין בנורה בקלווין שכזה, מדוע שלא תזמין את ה-Philips Diamon vision ?

מדובר בנורות עם טמפ' צבע של 5000K, הדבר יבצע בידיוק את מה שאתה רוצה והינו חוקי לגמרי.

 

חלופה זולה יותר הינה ה-Osram Cool Blue שטמפ' הצבע שלה הינה 4200K אם אני זוכר נכון.

אני משתמש בנורה הנ"ל, בהחלט ממליץ.

 

לא, הנורה אינו חוקית, מציע לך לקרוא את השרשור על נורות האקסטרים שפתחתי לא מזמן, במהלך הדפים תראה אימילים מחברות אשר אומרות ומוכיחות כי גם בעתיד ככל הנראהל א יאושרו לחוקיות, הן אינן חוקיות לא באירופה (שזה מן הסתם תקף אליינו) ולא לארצות הברית.

 

הינה השרשור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254105

 

 

כמו כן מציע לקנות קיט קסנון של פיליפס מקורי מהאתר הנ"ל:

http://www.hid-online.com/hidonline/applications/carkits.htm

פורסם

חידשת לי בנושא, תודה.

אם ככה המצב אז מבחינה חוקית, נשארה רק האופציה של האוסרם.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

תפסיק לקשקש.

 

על הנורות שנרכשו בארץ - יש את הכיתוב הנ"ל ואין תקן E.

על הנורות שנרכשו בבריטניה - אין את הכיתוב הנ"ל ויש את תקן E.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם לא איכפת לכם אני אקח טרמפ על הנושא...

 

אני צריך לקבל איביזה חדשה, שלצערי נזכרתי מאוחר מדי והיא תגיע ללא קסנון. אבל אפשר לקבל אותה עם קסנון מהחברה. אם אני אוסיף קסנון האם אני אצטרך להוכיח שזה הגיע ככה מהחברה או בגלל שזה רכב חדש המשטרע תניח לי?

תחייה את החיים כי מחר תמות

פורסם
אם לא איכפת לכם אני אקח טרמפ על הנושא...

 

אני צריך לקבל איביזה חדשה, שלצערי נזכרתי מאוחר מדי והיא תגיע ללא קסנון. אבל אפשר לקבל אותה עם קסנון מהחברה. אם אני אוסיף קסנון האם אני אצטרך להוכיח שזה הגיע ככה מהחברה או בגלל שזה רכב חדש המשטרע תניח לי?

 

אא"ט זה צריך להיות רשום לך ברישיון רכב שאתה נושא קסנון מקורי מהחברה.

 

אישית, אני לא חושב שהמשטרה תעשה מזה "ביג דיל", אם אתה שם רפלקטור ואתה לא מסנוור או משהו כזה והקסנון מאיר בלבן אז הם ייחשבו שזה מקורי מהמפעל.

כל עוד לא תמשוך יותר מידיי תשומת לב הם ייחשבו אחרת ולא התנפלו עליך, עד לרגע שבו הם ייבדקו את רישיון הרכב.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
תפסיק לקשקש.

 

על הנורות שנרכשו בארץ - יש את הכיתוב הנ"ל ואין תקן E.

על הנורות שנרכשו בבריטניה - אין את הכיתוב הנ"ל ויש את תקן E.

 

למה להגיד דברים מוטעים ולא נכונים? להטעות אנשים? בפירוש אינך צודק.

 

1) Hi Sergey

Correct they are not officially approved for Road use, unfortunately it is unlikely that there ever will be a bulb above 4000K (BlueVision) that is road legal, however, Philips NAM site does quote the CrystalVision for the USA but this is very similar to the BlueVision just a little more blue.

I hope this helps.

 

Thank you for visiting www.autolamps-online.com

Regards

 

Janet

Customer Services

 

www.autolamps-online.com

Telephone: +44 (...

Fax: + 44 (0) 8701 332087 (Fax from USA only 1 2... )

Authorised Dealer for Philips Automotive Lighting

 

**** זה האימייל ששלחתי לבדוק לגבי החוקיות.

 

2) בנורות שיש לי, שהזמנתי מאירופה מהאתר שמוכר אותן ועובד עם פיליפס בלבד! שמיוצרות בגרמניה וכו' מוטבע על הטבעת האחרוית של הנורה, איפה שמתחבר ההדק, כי הנורות אינן לשימוש באירופה וארצות הברית.

 

3) תקן E אינו אומר כי זה מאושר לשימוש בדרכים או כל דבר אחר, על מנת שיהיה מאושר, זה תקן אחר בכלל, מהו התקן? למשל כזה: ECE R36, זה התקן למשל ל- PHILIPS XTREME +80. תקן הE הבודד, אינו מצביע על חוקיות כלל וכלל, מציע לך לבדוק את הנושא.

 

4) להעלות תמונות של הנורות שלי? שהוזמנו מגרמניה? או שהאימייל מספיק?

 

5) תמיד אפשר לשלוח אימייל לפיליפס ואני מוכן לעשות זאת בקשר לחוקיות.

 

6) עובדה שאלעד מהשרשור שלי על הנורות פיליפס אקסטרים, נתקל בבעיה חמורה ורצינית איתן ובמזל בגלל הפקיד שלא שם לב כלל, חתם לו ושחרר לו אותן.

 

בקיצורו של עניין, לא חוקיות, די ע החלום הלא נגמר או השמועות הלא נגמרות.:wink:

פורסם

אתה מוזמן לראות את הנורות שלי, של אייל ("אייל"), של אלעד ("אלעדיקו") ושל בן ("בן ה") - הן הוזמנו מחנות אחרת (גם היא בבריטניה), אין עליהם את האזהרה הנ"ל ויש עליהן E.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שלחתי אימייל מאורגן ומסודר לחברת פיליפס GLOBAL, במגזר הנורות לרכבים, עם שאלה מלאהו מסודרת כלל התקן E ומהו, נראה מה התשובה שנקבל ואפרסם פה את האימייל כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...