Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הציפור הצהובה מנורדשלייפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שליטה מדהימה של הנהג על הרכב. זה רכב שבאפשר לכייף איתו(עד גבול כלשהו, כן) בלי לשמוע ציפצופים מיותרים ובלי כל הבקרות למיניהם(למרות שזה מאוד עוזר)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עזבו את האוטו , הנהג הזה זה משהו לא נורמלי , אין מילים בכלל לתאר עד כמה שהוא תותח .

מרשים ביותר !

פורסם
אם כל הכבוד למשחקי המחשב/פלייסטיישן החדשים, הדרך היחידה (והכי ריאליסטית) לקבל איזושהי תחושה לגבי הטירוף שנקרא 911 טורבו (בעיקר המפלצת בעלת ה 4 הילוכים מסוף שנות ה 70) לפני בקרות האחיזה למינהן היא במשחק משנת 2000 Need for Speed: Porsche Unleashed.

 

אני נאלץ לתקן את הטעות שלך:

הדרך היחידה (והכי ריאליסטית) לקבל איזושהי תחושה לגבי הטירוף שנקרא 911 טורבו (בעיקר המפלצת בעלת ה 4 הילוכים מסוף שנות ה 70) לפני בקרות האחיזה למינהן היא לנהוג על אחת.

משחק יישאר לעולם משחק.

 

ואכן הנהיגה בסרטון מדהימה. איזה עבודת הגה!

במקומות במסלול שבהם אני הייתי בפול גז בסיבובים ארוכים, והכל היה רגוע וההגה יציב (כמובן באוטו איטי יותר ופחות עצבני) - הוא על הקצה, תזזיתי על ההגה, מתקן ללא הרף.

או שהוא באמת באמת על הקצה הקצה, או שהאוטו הזה פשוט עצבני מדי בשביל שמישהו פחות מנהג אלוהים יוכל לנהוג בו מהר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אגב, שאלת תם - האם הקווים שהוא לוקח הם המהירים ביותר או שבמכוון הוא מייצר כמה החלקות לשם ההחלקה עצמה ?

גם אותי זה מעניין,הקווים לא נראים המהירים ביותר,כנראה שרצה לכייף קצת (או שאני טועה?)

פורסם
.

או שהוא באמת באמת על הקצה הקצה, או שהאוטו הזה פשוט עצבני מדי בשביל שמישהו פחות מנהג אלוהים יוכל לנהוג בו מהר.

 

למה לא - גם וגם ? :lol:

 

אגב, הפורשה הזאת עדיין חיה ובועטת וכמעט בכל שנה כשאני שם אני רואה אותה. תמימה למראה, מפחידה לנהיגה !

 

דני G.

פורסם
אני נאלץ לתקן את הטעות שלך:

הדרך היחידה (והכי ריאליסטית) לקבל איזושהי תחושה לגבי הטירוף שנקרא 911 טורבו (בעיקר המפלצת בעלת ה 4 הילוכים מסוף שנות ה 70) לפני בקרות האחיזה למינהן היא לנהוג על אחת.

משחק יישאר לעולם משחק.

.

 

אז קבל תיקון על תיקון- מה שכתבתי היה מתוך נסיון עם המון משחקי מחשב שאותם אני משווה לחוויה האמיתית. וכן, אני אחד מאותם ברי מזל שיש לו קרוב משפחה חולה רכב עם סטייה עצבנית לתוצרת שטוטגרט אשר היה מספיק אדיב לתת לאחיינו הצעיר לנהוג על 911 טורבו בציר 78. וכמו שכתבתי קודם- NFS PORSCHE הינו המשחק שבו ניתן לקבל את התחושה הכי קרובה לנהיגה בכל הקשור לרכבי פורשה. שום סימולטור אחר (שיצא לי לשחק בו) לא נתן לי את אותה תחושת המציאות כמו אותו משחק משנת 2000.

פורסם

יצא לך לשחק עם DFP או G25?

או שאתה מתכוון למקלדת או להגה עם פחות מסיבוב מנקודה לנקודה?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ילדים תפסיקו לריב - ליביו כל פעם שמישהו מזכיר כאן סימולטור נהיגה אתה ישר פוסל אותו לגמרי-מה נסגר? כל אחד והחוויות שלו...

 

ולענייננו - סיבוב אחד אחרי ששבר את השיא של הנורדשלייפ לפני שבוע- תראו מה קורה לו...

http://www.youtube.com/watch?v=aOQ_6TM_3Ac&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אני אומר שלהגיד שסימולטור נהיגה מלפני 10 שנים מתחרה עם סימולטורי נהיגה מהיום מבחינת הפיסיקה (והאביזרים שאפשר להשתמש בהם בסימולטור) - זה מגוכך , לא יותר מזה.

 

מה לעשות שאני מכיר קצת סימולטורים , וזה כואב קצת באוזן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זה רכב שבאפשר לכייף איתו(עד גבול כלשהו, כן) בלי לשמוע ציפצופים מיותרים

 

לנהג לא מיומן יהיו צפצופים באוזניים הרבה זמן אחרי הבום :lol:

פורסם

ולענייננו - סיבוב אחד אחרי ששבר את השיא של הנורדשלייפ לפני שבוע- תראו מה קורה לו...

 

מדהים כמה פחות קשה הוא צריך לעבוד לעומת הנהג בסרטון הפותח בשרשור.

 

ואיזה קצב! וואוו!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...