Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הציפור הצהובה מנורדשלייפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז קבל תיקון על תיקון- מה שכתבתי היה מתוך נסיון עם המון משחקי מחשב שאותם אני משווה לחוויה האמיתית. וכן, אני אחד מאותם ברי מזל שיש לו קרוב משפחה חולה רכב עם סטייה עצבנית לתוצרת שטוטגרט אשר היה מספיק אדיב לתת לאחיינו הצעיר לנהוג על 911 טורבו בציר 78. וכמו שכתבתי קודם- NFS PORSCHE הינו המשחק שבו ניתן לקבל את התחושה הכי קרובה לנהיגה בכל הקשור לרכבי פורשה. שום סימולטור אחר (שיצא לי לשחק בו) לא נתן לי את אותה תחושת המציאות כמו אותו משחק משנת 2000.

 

עד עכשיו נמנעתי מלהגיב, כי לא היה לי מספיק נסיון עם משחקי נהיגה על מנת לקבוע בנחרצות שאף סימולטור במחשב ביתי/פלייסטיישן לא יכול לתת תחושת מציאות.

אבל לא מזמן קניתי לעצמי הגה ודוושות ל PC (מתנת יומולדת 37 לעצמי) ועשיתי כמות די גדולה של הקפות בנורבורגרינג (מודה שלא ניסיתי את כל המשחקים שאתם מדברים עליהם), ועכשיו אני יכול לקבוע בודאות שאין שום מצב שסימולטור נהיגה ביתי אפילו יתקרב לתחושת המציאות של נהיגה על המסלול האמיתי בעולם האמיתי.

זה אפילו לא כמו להשוות אוננות מול סקס אמיתי.

זה יותר כמו להשוות בין סקס אמיתי לבין להסתכל על פוסטר של בחורה בביקיני.

ליומולדת 36.5 שלי קניתי לעצמי פורשה 944 ונהגתי איתו גם ברינג, ואני מצטער בשבילך, אבל החוויה של נהיגה במשחק מחשב לא מתקרבת אפילו לאחוז בודד מהחוייה של הנהיגה האמיתית על מסלול.

 

אני גם גיליתי שבאוטו אמיתי על מסלול אמיתי אני נוהג הרבה יותר טוב ומדויק מאשר במשחקי מחשב.

באוטו אמיתי מרגישים היטב בדיוק כמה אחיזה יש, אם הציר הקדמי או האחורי נמצא קרוב יותר למגבלות, כמה גז/ברקס בדיוק אני יכול לתת מבלי לאבד את הזנב, איך השיפוע של המסלול משפיע על התנהגות הרכב וכו' וכו' ועוד ועוד.

במשחקי מחשב, כשאני מכבה את הבקרות של האוטו (אם זה אוטו חזק), זה הופך להיות עניין של מזל - כי אני לא יכול לחוש את כל הניואנסים האלה שמרגישים כשנוהגים במכונית אמיתית - במיוחד אם היא פורשה מהעידן טרום האלקטרוניקה.

במכוניות מהירות אפשר גם להגיע למהירויות מטומטמות לגמרי שאתה בחיים לא היית מעיז לעשות במכונית אמיתית על הרינג. מה בדיוק הפואנטה בזה?

 

האמת - אני לא יודע למה אני מבזבז את הזמן שלי על התגובה הזאת.

אתה טוען שנהגת על 911 טורבו מודל 78, ואתה באמת מרגיש שמשחקי מחשב נותנים תחושת מציאות?

או שאתה קשקשן גדול, או שנהגת כמו פוסי על ה 911 הזאת.

 

נכון, קל לי לדבר כשאני נמצא שעתיים וחצי נסיעה מהרינג, אבל גם כשגרתי בארץ והחזקתי מכונית ספורטיבית, ביקרתי הרבה בהרי ירושלים, בגליל ובעוד כבישי נהיגה טובים, ובכל התקופה הזאת אפילו לא עלה בדעתי לשחק במשחקי מחשב.

למה שמישהו ירצה לשחק במשחקי מחשב כשהוא יכול לצאת לכביש עם מכונית אמיתית?

משחקי מחשב זה לילדים בלי רשיון נהיגה, או wannabes שנאלצים להסתפק בליסינגומטית של אבא.

(דרך אגב, הסיבה העיקרית שאני משחק משחקי מחשב על הרינג, זה על מנת ללמוד יותר טוב את המסלול לקראת הביקור הבא שם)

 

ואם כבר אני בשוונג - אז עקיצה גם לסרוניס:

אמנם עברו כמה חודשים מאז שקראתי מגזין אוטו, אבל ככל הזכור לי אתה כותב שם גם סקירות על משחקי מחשב (אני מאלה שקורא מגזיני מכוניות מכריכה לכריכה לפי הסדר (לפעמים אני מצליח לצאת מהקבעון ולקרוא קודם כתבה מהאמצע שמעניינת אותי במיוחד...), אבל תמיד דילגתי על הכתבות האלה - לא משהו אישי נגדך).

איך אתה, שיצאת למסעות החטאים באיטליה, קרעת את מנחת ערד, טחנת את כבישי הארץ (וחו"ל) במגוון עצום של מכוניות שוות ביותר, איך אתה יכול לכתוב סקירות על משחקי מחשב?

אתה לא מרגיש קצת טמבל כשאתה עושה את זה?

אתה מתייחס שם לתחושת היגוי? לעפיצות ההגה? לתאום בין עבודת הקפיצים לבולמים? לתחושת הבלמים? (מודה שלא קראתי את הסקירות שלך על משחקי מחשב, ולכן אני לא יודע על מה אני מדבר)

בחיייאת... תמצאו איזה תלמיד חטיבה מחוצ'קן ומכור למסך שיסקר משחקי מחשב מנקודת המבט שלו, כי מי שמתעניין בכתבות האלה זה רק אנשים כאלה.

 

זהו. פרקתי את מה שהיה לי להגיד.

לילה טוב. מזל שמחר חג בהולנד ולא צריך לקום לעבודה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה אפילו לא כמו להשוות אוננות מול סקס אמיתי.

זה יותר כמו להשוות בין סקס אמיתי לבין להסתכל על פוסטר של בחורה בביקיני.

 

זהו. פרקתי את מה שהיה לי להגיד.

לילה טוב. מזל שמחר חג בהולנד ולא צריך לקום לעבודה.

 

כרגיל כתיבתך מעולה. שילוב של ידע מעשי ברמה גבוהה וחוש הומור.:-)

 

פעם בהולנד היו קמים בבוקר והולכים לעבוד. היום כמו בארץ הולכים לעבודה:shock:

 

ומשני המשפטים העליונים הבנתי בקלות את הפואנטה עליה כתבת באריכות. עד היום לא שיחקתי במשחקי מחשב שכאלה . עכשיו אני גם מבין שלא הפסדתי מאומה.

 

ויש לי הצעה לעבודה בשבילך

 

כתוב לאחד המגזינים לרכב.

 

אם לזה יש פרנסה " כאן יואב טוקר מפריז" אני סמוך ובטוח שגם לך " כאן ג'רמי מהרינג "

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ג'רמי,

 

היום אין לך סימולטור והגה שיתנו לך תחושה אמיתית או קרוב לזה, אבל סימולטורים עוזרים בהמון תחומים: טכניקה בסיסית, קווים, תכנון של עקיפות, מבט, פיתוח של מנטליות נהיגה וריכוז. הרבה מהדברים שאתה יכול לשפר במציאות ניתן לשפר גם עם סימולטור במינימום הוצאות.

 

זה לא יהיה הדבר האמיתי, כמו שסימולטור טיסה זה לא הדבר האמיתי, אבל אפשר ללמוד ולהשתפר הרבה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
כרגיל כתיבתך מעולה. שילוב של ידע מעשי ברמה גבוהה וחוש הומור.:-)

 

פעם בהולנד היו קמים בבוקר והולכים לעבוד. היום כמו בארץ הולכים לעבודה:shock:

 

ומשני המשפטים העליונים הבנתי בקלות את הפואנטה עליה כתבת באריכות. עד היום לא שיחקתי במשחקי מחשב שכאלה . עכשיו אני גם מבין שלא הפסדתי מאומה.

 

ויש לי הצעה לעבודה בשבילך

 

כתוב לאחד המגזינים לרכב.

 

אם לזה יש פרנסה " כאן יואב טוקר מפריז" אני סמוך ובטוח שגם לך " כאן ג'רמי מהרינג "

 

תודה על המחמאות.

כבר כתבתי בעבר פה ושם לעיתונות הרכב. כתבה על לוטוס אליז במגזין אוטו לפני כמה שנים וכתבת rant ב YNET גם לפני כמה שנים. אני מניח שאם יהיה לי חשק ונושא מתאים, זה יכול לקרות שוב.

 

ול oferh - אני לא מדבר על סימולטורים אלא על משחקים ביתיים.

אכן למקצוענים סימולטור הוא כלי אימון מצויין וזול יותר מהדבר האמיתי. זה עדיין לא מתקרב לחווית הנהיגה האמיתית, והרי זו הטענה שהרגיזה אותי - שמשחק מחשב יכול להעביר חוויה כמו-אמיתית של נהיגה.

אני בטוח שנהגי מירוץ מקצועיים לא יורדים מהסימולטור עם פעימות הלב והאדרנלין וההנאה שיש להם מנהיגה אמיתית (ואני משער שגם טייסי חיל האויר יורדים מהסימולטור קצת פחות בהיי מאשר ממטוס אמיתי)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אבל אף אחד פה לא אמר שהסימולטורים מעבירים את חווית הנהיגה אחד לאחד,מה שהם כן יכולים לעשות זה לשפר את רמת הנהיגה ולהעביר תחושות דומות לנהיגה אמיתית (עד כמה שאפשר כמובן בהתאם למגבלות).

ממליץ לך לנסות את LFS ולחזור עם רשמים. אני אומר לך בוודאות שהשימוש בסימולטור גרם אצלי לשיפור ניכר ברמת הנהיגה.

פורסם

סליחה שאני חוזר לנושא: סרטון מדהים. מפחיד אפילו על המחשב.

 

OFFTOPIC: גם אני פעם, כשעוד הייתי צעיר ונאה, כתבתי ביקורות על משחקי מחשב, בקפטן אינטרנט, למשל :-)

נוסטלגיה... (כמובן שמדובר בפורמט חסר, נעלמו חלק מהתמונות וגם התאריך לא רלבנטי...)

 

עריכה: מצאתי עוד אחת. קטעים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...