Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום תוך כדי נסיעה שמעתי חריקות צורמות מכיוון המנוע. למזלי הייתי בקרבת המוסך בו אני מטפל. כאשר המכונאי בדק (ואני סומך עליו בעיניים עצומות) הוא טען כי יש צורך בהחלפת משאבת המים. עוד נאמר כי ברכב זה (שרייד) בכדי להחליף משאבת מים יש צורך בפירוק של רצועת טיימינג ועוד.

קניתי את האוטו לפני 3 חודשים בערך והמוכר אמר לי שבוצעה החלפת רצועת טיימינג ב-85000 ק"מ.

המכונאי אמר שבזמן שיחליף את המשאבת מים (ויפרק רצועת טיימינג) הוא יבדוק את מצב הרצועה ואם יש צורך הוא יחליף אותה.

שאלתי הפשוטה היא לאיזה "נזק כספי" לצפות בשני המיקרים:

א. החלפת משאבת מים בלבד (כולל עבודה)

ב. החלפת משאבת מים + רצועת טיימינג + מותח רצועה

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

ב מקרה עדיף לנצל ההזדמנות ולהחליף טיימינג. התוספת למחיר כ150 ש"ח

(כפי אמרת הרצועה מפורקת ןמורכבת בינכה וכה)

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אולי לא הסברתי את עצמי כהלכה. השאלה היא הערכת מחיר לשתי האופציות:

א. כמה תעלה החלפת משאבת מים בלבד כולל עבודה

ב. כמה תעלה החלפת משאבת מים כולל רצועת טיימינג כולל מותח רצועה כולל עבודה

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

מכיון שבררתה במוסך בדיוק את הנזק שנגרם אז ברור לי שגם שאלתה כמה

עולה לתקן אני מציעה שתציין כמה ביקשו ממך ואז אוכל להגיד לך אם זה סביר

לגבי רצועת הטימנג להחליף בלי להסס!!! בשריד 1300 זה הרבה עבודה להחליף

משאבת מים וכדאי על הדרך להחליף את רצועת הטימינג :?

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

את העניין שכדאי כבר להחליף רצועת טיימינג הבנתי, פשוט רציתי הכנה נפשית לגבי "מידת הנזק הכספי" ולכן שאלתי כמה זה אמור לעלות....זה הכל! ואגב, לא קיבלתי תשובה...

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

החלפת משאבת מים+רצועת טימינג+נוזל קרור+עבודה

עולים + - 1000 ש"ח

אם תרצה עזרה תפנה אלי בפרטי

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ברשותי שרייד 1300 ולפני שנתיים וחצי עשיתי לה ב-ד-י-ו-ק את הטיפול שאתה צריך. הטיפול בוצע ב"רדיאטור רחובות" וכלל החלפת משאבת מים, רצועה ומותחן טיימינג. המחיר, כולל עבודה, מע"מ וכו' וכו' 780 ש"ח (הטיימינג עלה בסביבות ה-150 ש"ח כיוון שמדובר רק בחלקים).

כדאי לעשות השוואת מחירים, בדיוק היום הייתי במוסך של אוטו דיפו ויצא לי לשאול לגבי מחיר של טיימינג: 1200 ש"ח!!! (רק טיימינג..).

ואל תהסס.. השקט הנפשי שווה 150 ש"ח, ויחסוך ממך בעתיד הוצאות מיותרות.

פורסם
ברשותי שרייד 1300 ולפני שנתיים וחצי עשיתי לה ב-ד-י-ו-ק את הטיפול שאתה צריך. הטיפול בוצע ב"רדיאטור רחובות" וכלל החלפת משאבת מים, רצועה ומותחן טיימינג. המחיר, כולל עבודה, מע"מ וכו' וכו' 780 ש"ח (הטיימינג עלה בסביבות ה-150 ש"ח כיוון שמדובר רק בחלקים).

כדאי לעשות השוואת מחירים, בדיוק היום הייתי במוסך של אוטו דיפו ויצא לי לשאול לגבי מחיר של טיימינג: 1200 ש"ח!!! (רק טיימינג..).

ואל תהסס.. השקט הנפשי שווה 150 ש"ח, ויחסוך ממך בעתיד הוצאות מיותרות.

 

טיימינג באוטו דיפו :shock:

 

בטח ישימו לך רצועה של אמריקן איגל :D

 

מוסכי אוטודיפו : צמיגים, מצברים , טיפולי 10K וזהו :!:

×
×
  • תוכן חדש...