Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


Casper
שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

דבר אחרון: באירוע היום השתתפו ארבע אלפות, ואף לא אחת מהן היתה ספיידר. האומנם פיספסתי אחת, או שהיו אלה רק תעתועי דימיון?

 

לדעתי הוא התבלבל והתכוון לג'וליה או לספרינט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בדיוק הקטע של שליטה בנהיגה .

 

זה לא חוכמה לנסוע מנקודה לנקודה בלי אתגר

 

אני רק יכול להתפלל שעונת 2009 תביא עוד הפתעות כמו המסלול של היום .

 

בתור אחד שראה מספיק מסלולים קיבלתי פיק ברכיים בבוקר שהגעתי.

אכן החיים בזבל !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות!!

המסלול היום היה מעולה.

ואם אני הצלחתי לעשות אותו פעמיים בלי לנגוע באף קונוס כולל ב UTURN אז כל אוטו אחר עם נהג 3/4 מוכשר

היה מצליח גם

 

קוים קוים קוים וקצת הנד-ברייקס FTW

:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב...מאיפה להתחיל?

היום היה יום מאוד מיוחד, גם ארוע מדהים שהכינו לנו חברת מסלולים, גם מסלול בן... שהכין גידי ק.

גם ימבה משתתפים, שלא שכחו לפרגן ולהגיע אחרי שנה של בצורת.

וכמובן צוות מקצועי [מסלולים] והמון ספונסרים.

אני מאוד נהנתי, גם שלא בדיוק עמדו בזמנים... ועשו שינויים ברגע האחרון[אם נוסע...בלי נוסע...]

סדובסקי ידידי! תפרגן כפרה!!!מה אתה חושב שראם רצה לראות איך נוהגים המשתתפים עם נוסע נוסף?

קשה להרים ארוע בזבת חלב ודבש. ואני בטוח שהשיקולים האלה נתנו לנו לנהוג עד אחרון המיפלצות.

בנוגע לצמיגים, גם לי אין מקום לגביעים:-) ואם תחליט המערכת אני אשמח לתת אותו לרוני ידידי.

אני יודע שתמיד יהיו טענות ולא משנה מה...ואני אומר את זה מאהבה ל"ספורט המוטורי" שיש לנו.

 

עכשיו לספונסרים:lol::lol::lol:

 

מוסך המרכז כ"ס

רדיו השרון מערכות שמע לרכב

טייר קלאב

e&a אוטו ספורט

מוסך b&z פ"ת

 

מזל טוב לכל הזוכים בכל הקטגוריות.

תודה לצלמים:ladysman:תעלו ייייים תמונות, ושתהיה לנו שנה חדשה מלאה בארועים כאלה.

 

בכבוד רב

sk

GTI-205-1.9

-SK-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני יכול להגיד על המסלול של היום זה...שהוא היה מאתגר.

אם אני אהיה קצת פחות פוליטיקלי קורקט אומר שלא אהבתי אותו במיוחד.

המסלול פחות התאים לסגנון הנהיגה שאני מעדיף (פחות שבירות הגה מצד לצד) והפרסה ממש לא התאימה לאוטו שלי (רדיוס סיבוב של משאית ובלם יד שלא נועל את האחוריים...גם כשהאוטו יצא מהמפעל).

 

כל זה הוביל לאירוע שלא נהנתי בו במיוחד, אבל אני לא מאשים אף אחד. יש גם אירועים כאלו ולא כל מסלול אמור להיות מהנה. החומכה והאתגר היא לנצח גם במסלולים שאתה לא אוהב או שפחות מתאים לנהיגה ולניסיון שלך.

 

ובכל זאת...הפרסה בסוף היא מסוג האלמנטים במסלול שאולי מהווים אתגר, אבל הם לא הופכים את התחרות למעניינת יותר או כזו שהקהל נהנה לראות. אף אחד בקהל לא נהנה לראות 50% מהנסיעות על המסלול בהן מעורבת פגיעה בקונוס של הפרסה או תמרוני רוורס...לא לא נראה טוב וזה מבאס את הקהל והמתחרים. (מעניין איך זה היה במפלצות...)

 

"מסלולים" תכננו מסלולים מדהימים בעבר וכנראה גם בעתיד, המסלול של היום הוא לא אחד שיזכר לטובה ואני חושב שבעתיד כדאי להתחשב בזמן תכנון המסלול גם ב-fun של הנהגים. אף אחד לא אוהב לפסול בגלל מכשול מציק, בטח כשיש רק שתי מדידות עליהן לוקחים 250 ש"ח (וכן, לדעתי זה יקר מדי).

 

האמת, ברגע שיכולתי היום להוציא את האוטו מהמתחם ולעוף משם...עשיתי זאת. לא היה לי אפילו חשק להשאר לראות את המפלצות. אולי יש כאלה שיראו בזה הגזמה...אבל זו דעתי.

 

לילה טוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באתי בשביל ה-FUN ונהניתי:

 

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תמונות שלי,מצטער על האיכות לפעמים,צולמו ממכשיר סלולרי.

n82 202.jpg

n82 201.jpg

n82 204.jpg

n82 205.jpg

n82 218.jpg

n82 208.jpg

n82 220.jpg

n82 225.jpg

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדובסקי ידידי! תפרגן כפרה!!!sk

 

שרון יקירי - אני מפרגן למסלולים שצריך - ובדרך כלל הארועים שלהם מתוקתקים - אבל פרשת הצמיגים היום הייתה הזוייה :!:

 

תסכים איתי שהזוי ששלושה מתחרים מנוסים, על צמיגים שהשתמשו בהם בעונה הקודמת (ושלושת הרכבים המדוברים אכן נסעו עם הצמיגים האלו ב MDC 2) נפסלו פתאום בלי קשר לחוקים שמסלולים קיבלו על עצמם לפני כשנתיים.

 

מה לעשות - יש מישהו שצריך להוציא את הדברים הפחות טובים - כדי שבמרוץ הבא זה לא יקרה ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני מבין שלא ממש הרשמתי היום וגם האוטו לא הכי מתבלט אבל אשכרה אפילו לא תמונה אחת ? :-(

לכל הצלמים, אם מתחבאת לכם איזו מגאן שחורה על הכרטיס זכרון...תודה :wink:

 

בקשר לעניין הצמיגים, אני 100% איתכם. אני אפילו הייתי משתתף פעיל בקביעת הסף המדובר של 200 כך שיכלול גם את האזניס שהזמנתם בדיוק באותה תקופה אבל יעצור את מלחמת החימוש שהתנפחה ב-MDC2.

היו היום כמה דברים לא ברורים (בעדינות) בהתנהלות. זה בהחלט שבר שיאים.

אבל רוני, אמרתי לך קודם ואני אגיד שוב, אתה אמור להיות מספיק מנוסה בתחום כדי לדעת שאלה לא טיעונים חזקים במיוחד:

אני חושב גם שהזמנים שעשיתי מראים זאת היטב - אם באמת היה לי יתרון בגלל הצמיג, הייתי נמצא שניה או שתיים לפני כולם בלי בעיה. בפועל, הייתי תחרותי כמו כולם. לעזאזל - התוצאה שלי בגמר הייתה רק חצי שניה מהר יותר מהתוצאה הטובה של מורן גוט עם ה-3 1.6 ל' במוקדמות! (אני אומר לכם, כל המאזדות האלה אותו זבל)

אני משוכנע שגם צוות מסלולים מבין לאחר התחרות היום שלצמיגים שלי לא הייתה באמת השפעה על הזמנים - לא הייתי תחרותי יותר מהאחרים בקטגוריה שלי, ואין סיבה שאדרש לעלות קטגוריה בגללם.

עם כל נהג אחר לא הייתי אפילו מתייחס לטיעון המגוחך. במקרה שלך שאני יודע שאתה נהג כשרוני ומאוד יציב ועקבי, זה עוד היה יכול להוות אינדיקציה מסויימת אם לפחות שאר המשתנים היו זהים אבל כשזאת הפעם הראשונה שלך במסלול סגור עם האוטו החדש ששונה בצורה מאוד משמעותית (גם לדעתך) ממה שאתה רגיל אליו...(בראש ובראשונה כמובן ההנעה)

ושוב, זה רק מבחינת החוזק של הטענה. אני בכל מקרה מסכים איתך שהצמיגים האלה צריכים להיות מאושרים וכנראה לא מהווים יתרון עצום.

 

בקשר אליי, היה מחורבן. אחת לכמה זמן יש גם כזה מסלול/אירוע/יום.

אני עדיין לא מוכן להאשים את האוטו. אתם עוד תראו שאני אקח ג'ימקאנות גם עם המגאן :twisted:

 

ברכות לכל הזוכים ולכמות ההולכת וגדלה של נהגים איכותיים שמראים ביצועים מרשימים ביותר :mm_yeah: (באמת הגיע הזמן לפצל קטגוריות :-))

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הערה נוספת בקשר לשינויים שנעשו היום.

דווקא עכשיו כשהתחרות גדלה כל-כך ונהייתה צפופה מאוד במתחרים חזקים (עם זמנים צמודים של מאיות השניה) עשו צעד אחורה במדידת הזמנים וחזרו למדידה ידנית ולא מדוייקת במיוחד ועד כמה ששמתי לב כללה רק מודד אחד ולא שניים שהצליבו תוצאה כמו בעבר (אולי אני טועה בזה, בכל זאת איבדתי עניין בתחרות די מוקדם :|).

גם לאלקטרונית יש חסרונות אבל שם זה לפחות ברור ואחיד לכולם. כמובן שהכי טוב אם גם הרמזור היה אקראי.

אם כבר ידני אז אולי עדיף לתת יציאה חופשית וגם את היציאה למדוד חזותית. לא יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל נהג אחר לא הייתי אפילו מתייחס לטיעון המגוחך. במקרה שלך שאני יודע שאתה נהג כשרוני ומאוד יציב ועקבי, זה עוד היה יכול להוות אינדיקציה מסויימת אם לפחות שאר המשתנים היו זהים אבל כשזאת הפעם הראשונה שלך במסלול סגור עם האוטו החדש ששונה בצורה מאוד משמעותית (גם לדעתך) ממה שאתה רגיל אליו...(בראש ובראשונה כמובן ההנעה)

ושוב, זה רק מבחינת החוזק של הטענה. אני בכל מקרה מסכים איתך שהצמיגים האלה צריכים להיות מאושרים וכנראה לא מהווים יתרון עצום.

 

זה בדיוק העניין. עם נהגים אחרים (לא הייתי אומר כל נהג) הטיעון אולי פחות מרשים, אבל אני חושב שמסלולים יודעים שאני לא ממציא דברים (בשביל זה יש את ממציא הגלגל, סתם). ניב הציע שאסע על האוטו שלו ושהזמנים שלי ייחשבו, אבל אני רציתי לנסוע על שלי בין השאר בגלל שרציתי לראות איך באמת האוטו נוסע, והאם הצמיגים באמת נותנים לי יתרון. אחרי הנהיגה היה לי ברור שלא - אין לי שום יתרון מהצמיגים, הזמנים שלי דומים לשל השאר וזאת השורה התחתונה. שים לי על האוטו כל צמיג אחר ספורטיבי ואני מבטיח לך שההבדלים יהיו קטנים.

 

אגב, האוטו באמת שונה וזו באמת הייתה הפעם הראשונה שלי איתו בג'ימקאנה, אבל ג'ימקאנה היא ספורט שמדגיש את הנהג ולא את האוטו - על מסלול מרוצים החוויה תהיה שונה משמעותית, אבל בהילוך ראשון וקצת שני זה הרבה פחות משנה, וקל מאוד להתרגל לאוטו ולקבוע זמנים טובים. אם אתה רוצה, אתה מוזמן להתחרות על שלי באירוע הבא ולראות בעצמך...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...