Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טעות שלי, איך יכולתי לפספס את שלומי שביב וקובי כהן.

 

אני מצרף את הקובץ עם כל הזמנים.

 

מישל, ניב, רוני וכולם, תודה על הביקורת הבונה. עד העונה הבאה יהיה תקנון ברור.

 

אני מזמין את כולם להגיע לאימון ה MDC הבא שיתקיים על התוואי של אתמול. אני אהיה שם, ונראה עד סוף האימון מי לא מצליח לעשות את הפרסה בצורה הטובה ביותר. :-)

 

גידי

 

מסלולים

פתוחה.JPG

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
, Eריק אני עדיין בשלבי עיקול על גודל הוולו ולא מסתדר לי עם הפניית פרסה שעברה לך חלק 8).

 

עידן.

 

 

חחח אני חושב שהסקנדינבית השחורה הפתיעה הרבה אנשים icon_lol.gif

עד כדי כך שאף אחד לא הרים אפילו ת'מצלמות לפני המקצה הראשון - ודווקא אז עשיתי עת הפרסה מושלם

 

 

יאללה מסלולים , מתי MDC מתחילה ? ראיתם את ההיענות, ההתלהבות וספורטיביות !!

העם דורש זאת !!

 

MDC MDC MDC MDC MDC MDC MDC MDC MDC smiley32.gif

פורסם

בוא'נה היה כיף!

 

היה ממש מעולה! נורא נהניתי מפגישת המחזור של אתמול, רק היה חסר את התמונות של כולנו עם פאות לחיים שחורות ומקורזלות והעניין היה מושלם :-D

 

החיוכים המטופשים חזרו לאנשים וקוזמה הדביק את כולנו בשמחה והששון שמגיעים לנו אחרי תקופת היובש הארוווווכה שלנו.

 

חייב להגיד שפעם ראשונה שהתחריתי עם ה106 שלי והיה מגניב לאללה!!!!! הייתי בפתוחה, וכן גידי באמת אני לא אוהב להתעורר מוקדם ומזל שכך בהתחשב בעובדה שיום לפני היה את אירוע החירום הנוראי עם הגיר שלי (ותודה למוטי המוסכניק שלי ממוסך ימית שגם בא לאירוע ונהנה עם כולנו!!!) אז ככה שברור שהבחירה הייתה נכונה.

 

והאוטו התנהל יופי ואפילו גרם לאיליה חיוכים גדולים ושמחים על פניו כשנהג עליו 8)

 

יאללה חברים לעוד מירוץ ענק וכייפי ותודה למסלולים ולגידי שארגנו אחלה בחלה של אירוע!!!!!!

 

עירא מורסטין

פורסם

ראשית, לא יודע מה איתכם, אני פשוט התענגתי על ה-U-TURN של קובי כהן.

שנית, ירון-הספרינט שלך פשוט בהמה! הרכב הכי מפחיד ו"מוזיקלי" שעלה על המסלול!

שלישית...למי יש קטעי וידאו? יאללה להעלות!! או לתת קישורים!! אני קורא אתכם לסדר!

אגב, למישהו במקרה יש וידאו של הגטס ב-1600?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אתה לא היחיד שהתענגת על ה-U-TERN של קובי. (ולא כי אני משוחד).

אגב, רק עכשיו שמתי לב לזמנים - קובי כל הכבוד!

 

ברכות לזוכים.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

גידי

אני שומע בקולך רמיזות לעונה 2009 ?

 

תשתדלו לפרסם כמה שיותר זמן מראש !

 

אכן אני מצטרף לאלה שלא עומדים בשקט כאשר אלפא נוסעת .צליל מדהים.

אכן החיים בזבל !

פורסם

קודם כל,

 

כל הכבוד לזוכים באירוע השלישי וכמובן בעונה. המון RESPECT! וכמובן לכל מי שהשתתף בין אם דרכו צלחה פחות או יותר כל הכבוד על ההשתתפות.

לכל נושא המסלול וכו אין לי טענות בכלל, היה מאתגר מאוד. ךא מבין למה בדיוק במדידות זמנים לפני הגמר לא הצלחתי לבצע את הפרסה בפרט והמסלול בכלל אפילו קרוב למשהו נורמלי אבל לפחות בגמר איכשהו הצלחתי להציל את כבודי. האמת היום שלי התאפיין בנהיגה בינונית משהו שמקורה\ כנראה, במחשבות על משהו שנעלם לי תוך כדי האירוע אך לקראת המדידה השנייה בגמר חזר אלי. לא נורא, היה כיף לחזור ו"להתאמן" במסלולים ואני אשתדל לנהוג טוב יותר ב MDC הבא, בקרוב אני מקווה.

 

תודה ל TIG על העבודה על הרכב שלי (ולמועדון של ג'ון :-)).

 

להתראות בקרוב.

 

ג'ון

פורסם

יום ראשון רגיל לחלוטין החל עליי...... עד ש....

גידי וחנן מצוות מסלולים הפתיעה אותי במוסך המרכז כ"ס, ודאגו לתת לי את גביעה אלוף האלופים,ופרס מדהים {GPS}

מתנת רנו ומסלולים. תודה רבה על הפרס והתואר הנחשף.

 

נ"ב

רוני כל הכבוד על ההשקעה, ואיפו הרעיון שלי.? שלי?!!:-D

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם
יום ראשון רגיל לחלוטין החל עליי...... עד ש....

גידי וחנן מצוות מסלולים הפתיעה אותי במוסך המרכז כ"ס, ודאגו לתת לי את גביעה אלוף האלופים,ופרס מדהים {GPS}

מתנת רנו ומסלולים. תודה רבה על הפרס והתואר הנחשף.

 

נ"ב

רוני כל הכבוד על ההשקעה, ואיפו הראיון שלי.? שלי?!!:-D

ראיון לא רעיון..... אני מתרגש:roll:

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם
הועלתה ידיעה פלוס סרטון לאתר אוטו. וכן, אני יודע שאני מדבר מהר מדי :-P (אם רק הייתי נוהג כל-כך מהר... :wink: )

 

רוני תודה ! אני מתכוון להפיץ את הכתבה והסרטון לכל רשימת המייל שלי וגם לכל חבריי בפייסבוק - שכל מי שאני מכיר יוכל לראות סוף סוף את על מה אני מקשקש כבר כמה שנים :-D:-D

 

יש כאן http://www.iturbo.co.il/Articles.asp?param=show&Cid=121&ArtId=171 עוד כתבה עלינו

 

The way I see it , The more the merrier

 

 

Eריק

AKA

The Undertaker


×
×
  • תוכן חדש...