Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


Casper
שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ניב קודם כל זה זיטמן ולא זיסמן אבל לא נורא

 

אני מצטרף לדעתך אין ספק שנהג טוב יכול להשפיע אם לא לקבוע .

 

לידעתך ולפי מה שאני יודע אדם לא נסע כל כך הרבה ב106 הזאת לפני המרוץ ובטח שהוא לא ידע על המסלול עד אותו הבוקר

 

אני מסתכל על התמונות שלי ורואה המון עבודה של מבט וקווים ואין מה לעשות זה חלק בסיסי לנצח.

 

מה שכן וכמו שרואים היום בעולם הגיר כבר לא משחק תפקיד וגם לפעמים הורס .

 

אני הרכב היחיד האוטומטי בקטגוריה בעל ההספק הכי נמוך לדעתי 145 כ"ס

 

ועדיין הניקוד מדבר בעד עצמו .

אכן החיים בזבל !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. זה הנהג

2. זה הנהג

3. זה הנהג

4. ה-3 נהנת מהגה מצויין, זינוק לא רע לאוטומטית (הילוך ראשון קצר?), קצרה יחסית ואוטומטית.

 

כן כן, באירוע כמו MDC תיבת הילוכים אוטומטית היא לא תמיד חיסרון, בטח לא בקטגורית עד 1600 בה ההספק פחות חשוב ויכולות הנהג חשובות יותר.

ומשה, שילוב המנוע \ תיבת הילוכים של הפרו סיד דווקא לא רע למסלול כזה, בטח יותר משל ה-3. מנוע חזק יותר משמעותית (כמעט 50% חזק יותר) נותן טווח מהירויות רחב יותר בהילוך הראשון (העברת להילוך שני באירוע האחרון?) עושה את החייב קלים יותר. ברור שהזינוק ההתחלתי עצל יותר לא הקל עליך והזמנים שהשגת מצויינים!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לי צילם את הRUN של המזדה 3 ?

באמת זמן מיוחד וממש בא לי לראות

בגלל שממש בא לך לראות,

אז מצאתי בכל ההקלטות שלי את המזדה 3,

קבלו סרטון:

http://www.youtube.com/watch?v=YBlIbq7ZqPs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

עריכה: לא מצליח לשלב את הסרטון, קבלו לינק:

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

 

ולניר - לא אמרת משהו שונה ממה שאני אמרתי - בג'ימקאנה כזו, קח כל מכונית שאין לה 400 כ"ס והנעה כפולה ותקבל תוצאות מאוד קרובות בידיים של אותו הנהג. רק אצל המפלצות יש זמנים עדיפים משמעותית, וזה נובע משלושה דברים:

1. הספק ומומנט גבוהים מאוד.

2. הנעה כפולה שמאפשרת העברה עדיפה של כל ההספק והמומנט לאספלט.

3. צמיגים איכותיים מאוד שמשלימים את הנ"ל וגם מאפשרים אחיזה עדיפה.

רוני

 

מתגובתך ניתן להבין שזה ברור שבקטגוריה שלנו יהיה קל יותר להוציא זמנים טובים יותר, אני רק חושב שאתה מתעלם מהעובדה שלדעתי האישית קל יותר לנהוג רכב בעל הנעה קדמית עם 100 כ"ס מאשר "מפלצת" בעלת 400 כ"ס במסלול שכזה.

 

ואם תראה את הזמנים של כולם אין הבדלים כאלו גדולים בין הקטגוריות בכלל !

הזמנים של רוב קטגוריית המפלצות לא טובים יותר מהקטגוריה שלכם.

 

אז אולי ורק אולי,

ההבדלים כנראה נובעים גם מהנהג ושליטתו ברכב באותו היום ?

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהנהג הוא המרכיב העיקרי לזמנים טובים (ע"ע מורן גוט).

אבל צמיגי סליקס\סמי סליקס זה ממש עולם ומלואו - כל מי שחווה נהיגה על צמיגי סליקס יידע על מה אני מדבר..

 

יתרון להנעה כפולה - לא ממש במסלול כמו MDC (כן ביציאה מהמקום - גם יקר יותר :lol: ).

דווקא לדעתי 106 טורבו עם סליקים היתה עושה הצגה מאוד יפה במפלצות , וכן יש כזאת , אבל לצערי לא קיבלתי אותה למרות שממש רציתי :cry: .

 

אני יכול להגיד בתור אחד שהיתה תחתיו 106 חמה והיום נוהג על כפולה חזקה , שלאימפרזה אין יתרון על ה106 במסלול כמו MDC - נהפוכו ,ל106 יש יתרון...

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגמר של עד 1600 הזמנים היו:

מקום 1 - עם 106 - 41.12

מקום 2 - מאזדה 3 - 41.14

מקום 3 - 106 - 41.34

 

 

בגמר הפתוחה:

מקום 1 - מיני קופר S - 40.91

מקום 2 - מיאטה - 41.34

מקום 3 - 205 - 41.59

 

מפלצות:

מקום 1 - איבו - 38.92

מקום 2 - ניסאן - 39.96

מקום 3 - סובארו - 39.98

 

כשהזמנים הטובים ביותר של כל הקטגוריות לא בהכרח נעשו בגמר, וההבדלים כל כך קטנים שזה פשוט מדהים !

 

והאמן לי שצמיגי הסמי סליקס הם מדהימים בנהיגה מהירה וכאשר הם מתחממים, אבל ב- MDC הם באים לידי ביטוי אולי בסוף ההקפה, בטח לא בהתחלתה.

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שממש בא לך לראות,

אז מצאתי בכל ההקלטות שלי את המזדה 3,

קבלו סרטון:

YBlIbq7ZqPs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

עריכה: לא מצליח לשלב את הסרטון, קבלו לינק:

מודה לך מאוד :mm_yeah::mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן, לרוני יש נטיה לעשות את הנחת הנהג המושלם :-). אני לא חושב שהוא מתעלם מיכולת הנהג.

הוא אומר, בהנחה של אותו נהג מושלם, שההבדלים בין רוב הרכבים בקטגוריות הנמוכות לא גדולים כל-כך ואותו נהג יעשה זמנים דומים אבל שבמפלצות זה כבר פוטנציאל גבוה יותר ועם אותו נהג מושלם הזמנים יהיו הרבה יותר טובים.

 

לא הבנתי מה רצית להגיד בזמנים. איפה יש הבדלים קטנים ? רק ב-1600 מול 2000 כפי שכבר ציינתי קודם אבל הפרש של שניה שתיים במסלול של 40 שניות (וזה ההפרש בין הפתוחה למפלצות וזה עוד במסלול צפוף. במקרים אחרים זה היה יותר לכיוון 2-3 שניות) זה הפרש ענק.

וההפרש הזה מגיע מהדברים שרוני ציין וכמובן שזה דורש גם נהג מעולה כדי להפיק את המקסימום הזה. זה המקום להגיד שנתת תצוגה מדהימה ביום שישי, נהניתי לראות :wink:.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתגובתך ניתן להבין שזה ברור שבקטגוריה שלנו יהיה קל יותר להוציא זמנים טובים יותר, אני רק חושב שאתה מתעלם מהעובדה שלדעתי האישית קל יותר לנהוג רכב בעל הנעה קדמית עם 100 כ"ס מאשר "מפלצת" בעלת 400 כ"ס במסלול שכזה.

 

ואם תראה את הזמנים של כולם אין הבדלים כאלו גדולים בין הקטגוריות בכלל !

הזמנים של רוב קטגוריית המפלצות לא טובים יותר מהקטגוריה שלכם.

 

אז אולי ורק אולי,

ההבדלים כנראה נובעים גם מהנהג ושליטתו ברכב באותו היום ?

 

אני יכול להגיד בתור אחד שהיתה תחתיו 106 חמה והיום נוהג על כפולה חזקה , שלאימפרזה אין יתרון על ה106 במסלול כמו MDC - נהפוכו ,ל106 יש יתרון...

 

בנוסף למה שניר אמר - ברור שקל יותר לנהוג רכב בעל הנעה קדמית ו-100 כ"ס, גם כתבתי את זה. רק ציינתי שלהנעה כפולה ו-400 כ"ס יש יתרון מובנה (והסברתי את הסיבות). כמובן שצריך נהג טוב שידע לנצל את היתרון הזה, ומכאן הזמנים המצוינים שהיצגת. אני טוען רק שאם היית נוהג על הנעה קדמית ו-100 כ"ס היית מקבל תוצאות פחות טובות ב-2 שניות לפחות במקרה הזה (או להפך - אם מורן גוט היה נוהג במפלצת שלך הוא היה משיג גם 38 שניות).

 

לעומר - לאימפרזה סטנדרטית עם צמיגים סטנדרטיים כנראה שאין יתרון ממשי, אולי רק בזינוק מהמקום. לאימפרזה או איוו עם 400 כ"ס וצמיגי סליקס - כבר יש יתרון משמעותי (בהנחה והיא מצליחה לעשות את ה-180 בפעם אחת :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההפרשים הקטנים בין המובילים בקטגוריות והעיתיים בקטגוריות דומים כל כך שכולנו כאילו קטגוריה אחת גדולה :lol:

זה אחד השיקולים שלי לפתיחת הטרד הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=243271

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי שבכל ההקלטות שלך יש גם את המגאן השחורה שלי ? :oops:

(וגם לי ממש בא לראות :wink:)

 

תודה,

ניר

צר לי לעכזב אותך,

אך מגאן שחורה לא נמצאה.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...