Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'רמי - באותו האופן אני זוכר את ה-TRI הראשון (אז הוא עוד נקרא TDI) עם הניסאן מיקרה. אנשי המפלצות, והם יתקנו אותי אם אני טועה, היו צריכים הרבה יותר ניסיונות במוקדמות בכדי להגיע לתוצאת גמר, בעוד הנהגים הטובים מבין חברי ההנעה הקדמית ללא הטורבו הצליחו להשיג תוצאה באמת טובה מהר יחסית. כלומר לאנשי המפלצות לקח זמן להתאים את הנהיגה שלהם לכזו שתמקסם את היכולות של המיקרה המסכנה.

 

אני לא חושב שבמקרה הזה מדובר במשהו שונה - גם לי או לך או למורן יקח זמן להגיע לרמה גבוהה באמת ב-EVO משופרת, אבל אני משוכנע שתוך מספר סיבובים לא רב נוכל להגיע לתוצאה עדיפה משמעותית מזו של הזמן שלנו ברכב הפרטי. סה"כ מדובר בנהיגת ג'ימקאנה איטית שהיא שונה מאוד מנהיגה על הכביש או במסלול - שם באמת יהיה הרבה יותר קשה למקסם את היכולות של ה-EVO ביחס למכונית הנעה קדמית רגילה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק חסרי הבנה חשבו שהם סליקס ואנשים שחיפשו תרוצים כמו האידיוט עם הב.מ.וו שהיה בטוח שכולם מנסים לעבוד עליו וזה צמיגי סליקס מן המניין.

 

רק שתדע שהאידיוט עם הבמוו גם כן קורא מעל דפי הפורום הזה, והוא ממש לא מעריך שמות גנאי שכאלה.

אני ממש לא הולך לרדת לרמה שלך.

אהה כן, ואני מצפה להתנצלות.

פורסם

ניב, האידיוט עם ה-BMW, כפי שאתה מכנה אותו, העלה תהיה לגיטימית בנוגע ללאקונה שהיתה בתקנון. אם יש לך בעיה עם זה, הכתובת שלך היא מסלולים.

אני בד"כ אוהב לקרוא את מה שאתה כותב, אבל ההתבטאות האחרונה פשוט אומללה. חבל שהספורט המוטורי בישראל תמיד מסתיים איכשהו במלחמות יהודים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני לא יודע מי אתה, ואל מה מדובר, אז תרשה לי להתנצל בשמו של... לא יודע מי .

ובואו נחזור לנושה:-)

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם

ג'רמי והשאר.

 

אולי אתם לא זוכרים אבל לי זכורה גימקנה בה עלה נהג מוכשר בשם אלי אבוחצירא על האוטו של גיא אמודי במהלך ה MDC. אלי עלה על האיוו 8 המשופרת מאוד של גיא, נתן נהיגה נהדרת והגיע למקום הראשון - כל זה ברכב שלא שייך לו, תוך 3 סיבובים, במסלול הישן באשדוד.

 

בנוסך יצא לי להתאמן עם מורן גוט בשבוע לפני ה MDC וראה זה פלא - תוך 2-3 סיבובים הבחור הגיע לזמנים כמעט זהים לזמנים שלי על המיאטה (הפרש של עשירית או שתיים) - ואני בטוח שאחרי 10 סיבובים הוא היה עוקף אותי.

 

אין מה לעשות, אומנם להתרגל לרכב זה משימה קשה ולנסוע על רכב חזק זה אתגר גדול יותר מלנסוע על רכב חלש, אבל נהג טוב מספיק יוכל להתרגל ולהוציא תוצאה טובה גם ברכב חזק.

 

בכל אופן - הכל לא רלוונטי. עכשיו רק הגיע הזמן להתארגן לשנה הבאה :-)

 

נ.ב שרון

 

אני דווקא לא חושב שה 205 היא פחות טובה מהמתחרות שלה. כמו ה 106 ואפילו יותר ממנה - ה 205 היא רכב ספורטיבי שבנוי מצויין ושוקל הרבה פחות מכל המתחרות. לא שיש לי ספק שאתה מנצח באמצעות נהיגה נהדרת (נ.ב אני ממש אוהב את הנהיגה שלך). אבל אני חושב שה 205 עם המנוע 1.9 והמשקל 800 ק"ג דרומה היא מתחרה רצינית ביותר לכל הקליאו ספורט החדשות, שמגיעות עם מנועים חזקים יותר אבל משקל של 1200 ק"ג ...

פורסם

ג'רמי מה נשמע ידידי.

לפניי שבוע אמודי לכך אותי לסיבוב בזמן אימון. ראיתי את העבודה שלו, זה אומנות צריך יותר מכמה הקפות כדיי להיתחבר

לכלי מטורף כזה.

 

ג'רמי כפרה מה נשמע יפיפיה?:-P

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם

קודם כל אני מתנצל בפני הבחור.

 

שנית - דבר אחד זה ללכת ולבדוק מה החוקים, אבל להגיע מולי, לקרוץ בדו משמעותיות ולזלזל במה שאני אומר ... - לא מוסיף כבוד גדול.

 

אני מצפה מהבחור בפעם הבאה שיטען את הטענות למסלולים, אבל לא לעשות לי פרצופים כאילו אני מנסה לעבוד עליו ועל שאר העולם. לא רוצה להאמין לי שאני מכיר את החוקים סבבה, שמור את זה אצלך.

 

 

 

נ.ב - גם בקטגוריה של עד 1600 התחרו עם צמיגים זהים - שם משום מה לא עשו פרצופים

פורסם
ג'רמי מה נשמע ידידי.

לפניי שבוע אמודי לכך אותי לסיבוב בזמן אימון. ראיתי את העבודה שלו, זה אומנות צריך יותר מכמה הקפות כדיי להיתחבר

לכלי מטורף כזה.

 

ג'רמי כפרה מה נשמע יפיפיה?:-P

 

בנאדם, אם יש לי סיבה להצטער שעברתי להולנד, זה העובדה שפספסתי את הצ'אנס לראות אותך נותן בגז ביום ששי, ולחבק אותך על הפודיום ולהשוות מי קיבל אגזוז יותר גדול :lol:

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תודה משה.

סוף סוף אני רואה את הזוויות גלגול, בתוך האוטו זה לא מרגיש עד כדי כך קיצוני כמו שזה נראה בתמונות.

פורסם
תודה משה.

סוף סוף אני רואה את הזוויות גלגול, בתוך האוטו זה לא מרגיש עד כדי כך קיצוני כמו שזה נראה בתמונות.

 

אין בולמים ספורטיבים?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
מה לגבי במוו?:roll:

 

כנל לגבי ב-BMW, לא נמצא.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.


×
×
  • תוכן חדש...