Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אריק, איזה לוק קטלני יש לוולבו שלך :twisted:

אם היית בארה"ב, כל ה-soccer mom's היו עפות למקלטים :lol:

האמת, עד שעלית, חשבתי כמו הרוב, שחלק מהמסלול קטן מדי לרכבים גדולים.

חשבתי שאפילו עם הסוּד שלי לא הייתי מסתדר שם.

אשתדל להשתתף איתה בפעם הבאה, אחרי כל העבודה עליה היא צריכה להתחיל להחזיר לי קצת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סרטון חמוד עם עריכה יפה,

הארוע עצמו היה כייפי, ראיתי כמה ביצועים מאד מרשימים וכל הכבוד לגידי ולמסלולים על ההפקה.

 

 

דלילה

פורסם

17!! עמודים בפורום, זה מראה עד כמה אנשים רעבים לספורט מוטורי ועד כמה התגעגעו.

באתי בתור צופה ומאוד נהנתי, חבל שזה שלא עמדו בזמנים וזה היסתיים מאוחר מהמתוכנן.

 

בעיון בטבלת הזמנים היו מספר הפתעות: מזדה 3, קורולה רובוטית עם זמנים שמגרדים עד נוגעים באימפרזות טורבו, וזמנים טובים מהמגנים טורבו ושאר מכוניות הספורט שנחשבות.

 

במהלך האירוע היו שניים שלושה שלא התאפקו ו"פירפרו" בחוץ - חבל חבל... זה יכל לקלקל לכולם. דרך אגב היבחנתי במכונית עם שוטרים שצפו מהצד לבדוק שהסדר נישמר.. לבסוף השתעממו ועזבו.

 

כל הכבוד למסלולים ולרנו על ירית הפתיחה.

מבקש פרטים נוספים על היום אימון?

ולאיזה קטגוריה אני שייך עם אימפרזה 2.0 רגילה ללא טורבו?

 

אופיר

אמפרזה 2.0R ידני.

פורסם
חחח אני חושב שהסקנדינבית השחורה הפתיעה הרבה אנשים icon_lol.gif

עד כדי כך שאף אחד לא הרים אפילו ת'מצלמות לפני המקצה הראשון - ודווקא אז עשיתי עת הפרסה מושלם

 

 

יאללה מסלולים , מתי MDC מתחילה ? ראיתם את ההיענות, ההתלהבות וספורטיביות !!

העם דורש זאת !!

 

MDC MDC MDC MDC MDC MDC MDC MDC MDC smiley32.gif

 

 

בבקשה

 

http://ru.youtube.com/watch?v=GGxafQxzUeo&feature=channel_page


×
×
  • תוכן חדש...