Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מבין למה גומר כתב שרוני שני ואני שלישי?

בזמן שרוני ע"פ שופטים עלה לפתוחה כדי לעשות זמן שיחשב במיפלצות בלבד{סליקס וכאלה}:roll:

 

בנוגע למזדה 3.... השם הזה לא צריך להעלות פה יותר, כי זה היה תמיד מאז ומאתחלה הנהג בלבד.

מורן נהג פנומנלי שישיג זמן דומה אם כול 1600 אוטומתית אחרת.

GTI-205-1.9

-SK-

פורסם
בנוסף למה שניר אמר - ברור שקל יותר לנהוג רכב בעל הנעה קדמית ו-100 כ"ס, גם כתבתי את זה. רק ציינתי שלהנעה כפולה ו-400 כ"ס יש יתרון מובנה (והסברתי את הסיבות). כמובן שצריך נהג טוב שידע לנצל את היתרון הזה, ומכאן הזמנים המצוינים שהיצגת. אני טוען רק שאם היית נוהג על הנעה קדמית ו-100 כ"ס היית מקבל תוצאות פחות טובות ב-2 שניות לפחות במקרה הזה (או להפך - אם מורן גוט היה נוהג במפלצת שלך הוא היה משיג גם 38 שניות).

רוני

 

 

כל הכתוב כאן הוא כמובן מבלי לזלזל באף נהג וגם לא במורן עצמו שאותו אני אישית לא מכיר אבל על נהיגתו שמעתי רק דברים טובים.

 

אני בכלל לא בטוח שאני או אחר היינו מצליחים להשיג את התוצאות של מורן עם אותה מאזדה, אבל אני כמעט בטוח שהוא לא היה מצליח להוציא את התוצאות שאני, גיא אמודי וגל הצלחנו להוציא עם ה- EVO (לא רק בתחרות הזו).

 

ושוב בלי לפגוע באף אחד אני רק מצטט משהו שאמרו לי באחת התחרויות באנגליה:

"זו לא חוכמה להוציא תוצאות טובות עם רכב חלש, בוא נראה אותם משתלטים על הרכבים החזקים".

 

טוב האמת נראה לי שמיצינו את הנושא, הפתרון תמיד יכול להיות שבאותו יום נתון כולם יתחלפו עם כולם וכל אחד יציג את יכולתו על רכב זה או אחר, ומכיוון שאני מניח שאף אחד לא רוצה ש"כולם" ינהגו לו הרכב - כנראה שזה לא יקרה.

 

אבל אם פעם יהיה לנו עולם מושלם כאן, אולי נצליח לעשות זאת.

 

או שאולי מסלולים יארגנו פעם "אלוף האלופים" על STI או על EVO ? :wink: (נכתב בהומור כמובן),ולא אני לא מנדב את הרכב שלי עבור תחרות שכזו :-P

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

שיחקת אותה עם התמונות.

אני רק לא מבין מה אני צוחק בכל התמונות עם הזמנים שהוצאתי (או שזאת הסיבה :-)).

 

ערן, אני מבין מה אתה אומר (זאת גם לא פעם ראשונה שאנחנו מדברים על הנושא הזה) ובמובן מסויים גם מסכים אבל לדעתי מדובר בעיקר על זמן התרגלות ועקומת למידה קצת יותר גדולה מאשר לזרוק אותך חזרה להנעה קדמית 100 כ"ס מסכנה או משהו כזה.

הבסיס הוא אותו בסיס, התיאוריה, הקווים, הטכניקה. ברור שיש צורך בהתאמות שונות לכל רכב כמו שלמשל מעבר להנעה אחורית מבחינתי לא יהיה טריוויאלי וידרוש תקופת התאקלמות. גם פה אני לא אכריז שתן לי מיאטה ואני אעשה את אותם זמנים כמו ניב או דן או מישהו דומה אבל תן לי את הרכב לעונה ובאיזה שהוא שלב אני מבטיח לעשות זמנים דומים.

גם במקרה של המפלצות, תן לי סיבוב אחד ואני כנראה אעשה זמן דומה לאיזור שלנו (של הפתוחה) בלי לנצל את כל היכולות של הרכב. אחרי תקופת לימוד עם האוטו אני מאמין שאני אגיע לניצול טוב שלו. האם זה יהיה מספיק טוב בשביל לתת לכם בראש ? :-) זה כבר עניין אחר, אין לי באמת מושג איפה אני (או חבריי לקטגוריה) עומד מולכם כי מעולם לא בדקנו (היו דווקא כמה אירועים שהיו ב-ballpark שלנו) אבל אני בטוח שאוכל לתת פייט ולפחות לעלות לגמר.

בסופו של דבר נהג טוב זה נהג טוב וזה לא קשור לרכב. תקופת התאקלמות כמובן קיימת. עם כל הכבוד למפלצות אנחנו לא מדברים פה על F1 או משהו דומה שיכול להיות עולם אחר לגמרי ובאמת לא כל מי שיהיה טוב בקארטינג נניח יהיה טוב שם.

(ולצורך הדיון נהגתי מעט בכמה איבו משופרות במסלול (האוטו של גיא בנחשונים ואיבו אחרת במסלול בחו"ל))

 

אני מאוד אשמח לקטגוריה מספונסרת כזאת. אולי היבואן של סובארו/מיצובישי ירים איזה אירוע נהיגה כמו אלה שקרסו עשו ? :twisted:

אני מוכן לשלם בהתאם על השתתפות על רכב כזה.

 

עד אז אנחנו באמת מדברים באוויר.

 

ניר

פורסם
אני לא מבין למה גומר כתב שרוני שני ואני שלישי?

בזמן שרוני ע"פ שופטים עלה לפתוחה כדי לעשות זמן שיחשב במיפלצות בלבד{סליקס וכאלה}:roll:

 

פספסת לחלוטין את כל הדיון, אה? הרי הטענה שלי לאורך כל הדרך היא שהצמיגים שלי אינם צמיגי סליקס ולא צריכים להיחשב ככאלו. ערן פשוט העלה את 3 הזמנים הטובים מכל אחת מהקטגוריות והזמן שלי במקרה היה במקום השני (למרות שכאמור, הוא לא נחשב בתחרות כי הוחלט במהלכה שהצמיגים שלי הן כן סליקסים, אפילו שזה לא נכון).

 

כל הכתוב כאן הוא כמובן מבלי לזלזל באף נהג וגם לא במורן עצמו שאותו אני אישית לא מכיר אבל על נהיגתו שמעתי רק דברים טובים.

 

אני בכלל לא בטוח שאני או אחר היינו מצליחים להשיג את התוצאות של מורן עם אותה מאזדה, אבל אני כמעט בטוח שהוא לא היה מצליח להוציא את התוצאות שאני, גיא אמודי וגל הצלחנו להוציא עם ה- EVO (לא רק בתחרות הזו).

 

אני חושב שאתה טועה. תן למורן (או לנהג טוב אחר) ללמוד את האוטו שלך במשך כמה הקפות אימון, ותוך עשר דקות הוא עושה זמנים קרובים יחסית לזמן שלך, או בוא נגיד - טובים משמעותית ממה שהוא מסוגל לעשות עם מאזדה 3.

אגב, אני בכלל לא בטוח שתשים את מורן (אנחנו סתם נטפלים למורן - הכוונה לכל נהג ג'ימקאנות טוב) על מסלול מרוצים אמיתי והוא יעשה זמנים קרובים לשלך עם האיוו. אפשר להיות נהג ג'ימקאנות מצוין אבל להיות נהג מסלול איטי. הרי המכונית מתנהגת מאוד שונה במהירויות גבוהות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא מבין למה גומר כתב שרוני שני ואני שלישי?

בזמן שרוני ע"פ שופטים עלה לפתוחה כדי לעשות זמן שיחשב במיפלצות בלבד{סליקס וכאלה}:roll:

 

.

 

אל תתן לטעות של מסלולים להכנס בתור טיעון משכנע.

 

הצמיגים של רוני היו צמיגי כביש רגילים כמו שלך ושל אחרים רבים. העובדה שמסלולים טענו שהוא לא יכול להתחרות היא טעות שלהם במאת האחוזים. אם תסתכל על הקישור שנתתי קודם - הסיכום של מסלולים בעצמם הגדיר את הצמיגים כחוקיים ובעונה שעברה הם השתתפו באותה הקטגורייה. טעות של מסלולים בצרוף העובדה שכל הסגל הבכיר של מסלולים התחלף (גל, אפרת, אדם, שגיא) גרם לכך שלא היה שופט שידע את החוקים הברורים ובשל כך רוני נפסל ביחד עם אריק (שלבש צמיגים חוקיים לגמרי) וביחד איתי (גם צמיגים חוקיים ששומשו בעבר, לאחר הפסילה המטופשת פשוט החלפתי לצמיגים של חבר)

 

רק חסרי הבנה חשבו שהם סליקס ואנשים שחיפשו תרוצים כמו ה**** עם הב.מ.וו שהיה בטוח שכולם מנסים לעבוד עליו וזה צמיגי סליקס מן המניין.

פורסם

עוד סרטון אחד שנמצא ברשת 8)

 

צפיה נעימה.

 

WqdLB7hlE_c דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

במקום לצטט - תגובה לרוני ולניר:

 

הגענו להבנות :wink:.

 

עכשיו באמת כל שנותר לנו זה למצוא יבואן שיסכים לספק לנו רכב כזה לעונה שלמה :-D, ואז יהיה לכולנו כיף מטורף.

 

ובינתיים, נמשיך "להילחם" ברכבים שלנו, ובשאיפה מסלולים ייתנו לנו כבר בקרוב תאריכים לעונה הבאה.

 

CAN'T WAIT !

 

נ.ב.

למיטב ידיעתי גיא אמודי "ישחק" בעונה הבאה בקטגוריה שלכם, יהיה מעניין !

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

האחים אמודי אכן עוברים לפתוחה בשנה הבאה, מה שבהחלט יחמם עוד יותר את הקטגורייה הלוהטת ביותר (מבחינה תחרותית).

 

אני אנסה לענות בטרד שפתח אריק בקשר לחלוקת קטגוריות וצמיגים...

פורסם
האחים אמודי אכן עוברים לפתוחה בשנה הבאה, מה שבהחלט יחמם עוד יותר את הקטגורייה הלוהטת ביותר (מבחינה תחרותית).

 

אני אנסה לענות בטרד שפתח אריק בקשר לחלוקת קטגוריות וצמיגים...

יאללה כנס, אני מכין שוקו חם

:-D

פורסם

I know I wasn't there to take first place in the 'juniors', but I am pretty sure that even given a full day to practice in an Evo, there is no way that I could do with an Evo times like Guy Emodi or Eran Gomer can do in their cars. (although I would have beaten Moran's time in my ex-106 and preserved the honour of the Pugs :-D )

I've been in the car with Guy on the gymkhana track, and it takes an enormous amount of practice and intimate knowledge of the car to get that kind of performance.

And I think you have proof of that in the fact that many Evo and STI drivers can't manage to do times that are enough to beat the best of the Juniors...

 

But I think it works the other way as well - I remember one gymkhana at Alternativi where the finalists all got to do 2 rounds in an Ibiza Turbo, and the finalists from the Miflazot all did worse times than the finalists from the FWD cars (I think Eran Gomer and Erez Kempel were both there), I guess it's because the FWD means an entirely different driving style on tight tracks like these.

If they had had a chance to practice on the Ibiza, it would have been interesting to see if they could beat the others' times.

 

And about the term "Juniors" +1 to the comments.

Juniors refers to young/new/rookie drivers,and many of the competitors are anything but...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

סדובסקי אני לא ממש מבין בצמיגים, לכן אני יכול רק לרדת מהעיניין.

ובנוגע למכוניות נחותות אפשר להכניס את ה-205GTI לקטגוריה הזו, שהיא 20 שנה על הכביש,

ללא TCS-ABS-בקרת משיכה הגה כח{צריך הרבה כח:?}

ואני יודע שהבקרות לא תמיד עוזרות אבל בכול זאת.

ואנחנו יודעים מה צמיג טוב עושה לזמנים...ראה אימון קודם:roll:

 

נ"ב

יש עוד תמונות\סרטונים?

GTI-205-1.9

-SK-


×
×
  • תוכן חדש...