Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן סרטון יפה מעניין מי צילם ?

 

אולג אין ספק שאתה תותח שליטה מדהימה ברכב . כבוד

 

מצאתי מה היה חסר לי כל הארוע ....

[zula_co_il]_481264_52075_original_cheerleeders_03.jpg

אכן החיים בזבל !

פורסם

אני מודה לכולם על הפידבקים, הכל נרשם.

 

תודה רבה לRENAULT SPORT שבלעדיהם האירוע לא היה מתקיים ותודה רבה ל PITSTOP.

 

שוב אני מודה לכל אילו שדחפו ונדנדו שיהיה אירוע.

 

ועכשיו לתוצאות.

 

גידי קרונין

 

מסלולים

תוצאות מקצי הגמר.JPG

עד 1600.JPG

פתוחה.JPG

מפלצות.JPG

פורסם
אני חייב לציין שהתוצאה של מורן גוט על מאזדה 3 אוט' פשוט מדהימה, הוא אפילו מתברג יפה באמצע המפלצות עם התוצאה הזו.

כל הכבוד!

 

+1, כשאמרו לי על הזמן של מורן גוט עם המאזדה 3 לא האמנתי, מורן יישר כוח כל הכבוד !.

 

בברכה אסף.

פורסם

משה, בשבילך...

 

חלק מהתמונות צולמו ע"י אסף (Asaf.Y) ואיגור (Casper 2001) - תודה רבה חבר'ה :-).

קיא 1.jpg

קיא 2.jpg

קיא 3.jpg

קיא 4.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אכן זמן פנטסטי למורן - שמראה שוב כמה שווה נהג - אפילו עם רכב שאיינו מתאים.

 

חסרות שתי תוצאות בלוח של הפתוחה - של קובי ושל שלומי (בעל המיני)

 

בקשר לכל ההערות על המסלול - אני דווקא חושב שמסלול קשה ומאתגר הוא מעניין יותר מכל מסלול של שבירות הגה מצד לצד. במסלול כמו שהיה הפעם דרוש באמת יכולת חישוב מסלול מעבר ליכולת נהיגה, ומי שלמד את מגבלות המסלול מהר יותר ניצח. בגלל זה המסלול היה כיפי מאוד.

 

גידי - אני מקווה שלקחתם בחשבון את מה שאמרנו במסלול ובשירשור - כדי שיהיה ניתן ליישר את הקו לליגה הבאה.

 

ערב טוב לכולם :-)

 

ניב

פורסם

בניגוד לכתוב כמה דפים לפני כן, לי דווקא יש מקום לגביע (ופיניתי לעוד כמה...:twisted:)

 

היה ארוע מעולה!!!,

 

יש לשבח את "מסלולים" על איתגור המסלול, אכן פניית הU TURN הייתה בעייתית אבל היינה בעייתית לכולם כך שאין על מה להתלונן.

עם זאת ישנו צורך בחידוד אירגון הארוע, גם אם זה נוגע לפרטים הקטנים וגדולים כאחד (כן\לא מדריך, הצלבת מדידת סטופר, צמיגים, הצגת זמנים (קיבלתי את התוצאה הראשונה שלי רק אחרי שסיימתי את השלישית), עמידה בזמנים (למרות שקטגוריית המפצלות הכי ראוותנית, הקהל דולל מאוד עוד לפני הגמר)

לפי דעתי 250 ש"ח היינו מחיר הוגן וסביר!

 

כל הכבוד לבחור עם המיני על הזכיה, כבוד לשרון קוזמה על נהיגה חלקה ויפה וכרגיל ערן גומר הפגין יכולת מרשימה של נהיגה, Eריק אני עדיין בשלבי עיקול על גודל הוולו ולא מסתדר לי עם הפניית פרסה שעברה לך חלק 8).

 

הייתי מודה לספונסרים חבל שאין לי. (אשמח לקבל הצעות)

 

 

נ.ב

גם שאני מקום ראשון אין תמונות?! :cry:

 

 

 

נתראה בארועים הבאים...

 

 

עידן.

Power Is Nothing Without Control


×
×
  • תוכן חדש...