Jump to content

razabc

  • פרסום הודעות

    25
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות razabc

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. \תודה על ההמלצה אבל מחיפוש ביד2, רכב עם נתונים סבירים (קילומטראז' ממוצע, שנתון 2015 ומעלה, ולא יד 4)- מתחיל מ-65K. אז אני לא רואה איך זה נכנס בתקציב. לדעתך, עדיף ללכת על i30 שנתון נמוך יותר (2013/2014) ולא ללכת על הונדה ג'אז כפי שהמליצו פה?
  2. ומבחינת אמינות? איך הפיג'ו? אפשר לסמוך עליה שלא תעשה בעיות קשות בטיפול נכון? כי חוסר אמינות בסוף מיתרגם לכסף. ההונדה ג'אז יקרה מדי לתקציב ולכן אני לא יכול לאפשר אותה. בקשר לפיג'ו, כשאתה אומר שהיא "לא מרווחת", מה הכוונה? שני כיסאות בטיחות נכנסים מאחורה? זוג עם שני ילדים שרוצה לצאת לטיול עם קצת דברים בבגאז'- זה יתאפשר לו?
  3. תודה רבה. מעדיף אוטומט. איך בודקים את מצב רצועת הטיימינג? רכב שלא עשה חלפה בהכרח צריך החלפה? יש משהו לא בסדר איתה מהמפעל? ועוד משהו שמטריד אותי: יש רכב אחר, יותר "מיינסטרימי" שמתאים? פיג'ו נראה לי קצת איזוטרי יחסית לרכב ראשון. לא עדיף משהו "מוּכּר" יותר? יונדאי, מאזדה, טויוטה?
  4. שלום רב, עבור זוג צעיר טרי, מחפש רכב מודל +2015, עד 55K, אמין עם תחזוקה ממוצעת ולא יקרה מדי. כמות קילומטראז' צפויה בינונית: נסיעות יומיומיות רגילות לעבודה בד"כ. נסיעות ארוכות מדי פעם. אם לוקחים בחשבון שיבואו ילדים בשנים הקרובות, מה המלצתכם? כמו כן, האם כדאי לקנות יד שניה מפרטי או מליסינג? רב תודות.
  5. תודה רבה. גודל גלגלים לא משפיע גם על צריכת דלק? הרי ככל שהיקף הגלגל גדול יותר, כך בסיבוב אחד הוא עושה יותר מטראז'. הייתי מצפה שגלגל גדול יותר יחסוך מעט בדלק. לא?
  6. שלום רב, עומד להזמין פיקנטו חדשה מהחברה. מתלבט האם שווה להוסיף עוד 3000 ש"ח על X-Line. אמרו לי בחברה בקצרה מה ההבדלים, אבל הייתי שמח לשמוע מהחבר'ה כאן לגבי ההבדלים המהותיים בין שתי רמות הגימור. בנוסף, ברמת X-Line יש גלגלים יותר גדולים (16 אינצ'). האם זה משמעותי? רק קוסמטי? על מה זה משפיע? תודה רבה.
  7. והיא משווקת גם ב-2018 והלאה? היא לא אקסקלוסיבית ל-2017?
  8. תודה על המענה. 1) אני שואל על מודל 2018. מהדורת 50 שנה זה לא ב-2017? 2) אז לימיטד מפואר יותר מ-GLI?
  9. שלום רב, ראיתי רישיון רכב של קורולה 2018, ובו רמת הגימור היא LIMITED. מכיוון שלא מצאתי הרבה מידע על כך באינטרנט, אשמח לדעת מה זה אומר, ואיפה זה עומד ביחס ל-SUN הבסיסי ול-GLI המאובזר יותר. הסבר קטן על ההבדלים בין רמות הגימור ב-2018 יהיה אפילו עוד יותר טוב. תודה רבה.
  10. אני עדיין בחיפושים אחר קורולה. בין היתר, אני מחפש באתרים של חברות ליסינג (לובינסקי טרייד, לדוגמה). כאמור, אני מתכנן למכור את הרכב אחרי 3-4 שנים. האם יש הבדל בירידת הערך של הרכב כאשר היד הראשונה היא ליסינג לעומת יד ראשונה פרטית? ברור לי שהרכב באופן כללי שווה פחות אם היד הראשונה הייתה ליסינג, אבל האם יש הבדל בירידת הערך שלו לאורך השנים?
  11. שוב שלום לכם, אני עוקב אחרי המחיר של הקורולה מספר ימים, ותהיתי האם כדאי לי לחכות לתחילת ינואר, כשהדגמים החדשים של 2020 יתחילו לעלות על הכביש. האם המחיר של מודל 2016 אכן צפוי לרדת בעוד 3-4 שבועות? אם כן, האם מדובר בירידה משמעותית (+5K) או מינורית?
  12. והעובדה שזה חוסך בדיקות ושיש שקיפות מלאה לגבי מצב הרכב? זה לא שווה את ההפרש, לדעתך? אבדוק את האפשרות. תודה.
  13. לגבי טויוטה סלקט. בדקתי את האפשרויות באתר, ונראה שהם דורשים כ-10%-15% יותר לעומת יד שניה מפרטי (בערך אותם נתונים). האם, לדעתכם, כדאי להשקיע את ההבדל הזה, שבמקרה שלי מתבטא בכ-10K ש"ח? מצד אחד, זה חוסך כאב ראש ובדיקות שאצטרך לעשות בעצמי לפני שאני קונה רכב ממישהו אחר (בדיקות טכניות כספיות ובדיקות לגבי היסטוריית הרכב). מצד שני, ההבדל במחיר לא מבוטל בכלל. אשמח להמלצה בעניין הזה.
  14. אני אכן מתכנן למכור אחרי 3-4 שנים, וכן חשוב לי המרווח, ולכן אוותר על המיצובישי. תודה על ההצעה. אני אתן לקורולה צ'אנס כמה זמן. במידה וזה לא יילך, האם עדיף לרדת בשנתון לקורולה 2015 או ללכת על רכב אחר? גילוי נאות: כשאני כותב "רכב אחר" אין לי באמת אפשרויות בראש כי האוקטביה לא מומלצת בגלל הגיר (למרות שנראית לי מצויינת לצרכים שלי), והמאזדה 3 לא מספיק מרווחת (גם בבגאז').
  15. תודה על האינפורמציה המועילה. אני באמת מחפש מציאות בקורולה, כי לפי יד2, המחיר הוא באיזור ה-80 כרגע, כמו שכתבת, ואני לא רוצה להוציא יותר מ-70. אז בינתיים אני עוקב יום יום.
×
×
  • Create New...