Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר MDC ולא קיבל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 327
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סרטון של אריק

 

 

אריק תראה כמה זמן אתה מבזבז בלי ללחוץ גז !!!!!!

 

חחח זה שאתה לא שומע את צרחת הסופר לא אומר שאני בשיוט :lol: ואני חושב שהזמנים שלי מוכיחים זאת :wink:

חוץ מזה שאני יודע היטב שאיבדתי יאמבה זמן בתת היגוי פה ושם, תאר לך אם הייתי עם הסליקס :twisted:

 

 

ממה שראיתי ושמעתי מאולג, המלחמה יהיה בין גיא וערן ב SUPER EVOS שלהם, שאר קטגוריית "המפלצות" תמיד מהווה הצגה אור קולית כיפית לצפיה . קטגורייה "הפתוחה" ,נראה לי, הפעם יהיה מעניין ביותר עקב כמה וכמה מהותיקים והמובילים במכוניות חדשות להם ולא 100% מוכנים לתחרות. הקטגורייה ה"בימבות" (:lol:) תמיד כיף לקום מוקדם בבוקר ולראות איך הנהגים האלו מעיפים את רכביהם בין הקונוסים בליווי פס קול מיוחד במינו :-D

 

נתראה ביום שישי - יהיה אשששששששש !

פורסם

האמת היא שקטגוריית המפלצות די איבדה מהעניין שלה - בעיקר עצם העובדה שיש מלחמה בין שני אנשים בלבד. בשנה הבאה - גיא אמודי עובר כנראה לפתוחה ואז בכלל לא יהיה עניין אמיתי במפלצות.

 

בעד 1600 כמו שכתבתי יהיה רכב משפחתי מאיים במיוחד - מזדה 3 עם מורן גוט וצמיגים טובים יכולה לעשות צרות לכל ילדון 106 מצוי.

 

בפתוחה הולכת להיות תחרות קשה ביותר:

 

רוני שטרן מגיע עם המיאטה NC שהייתה של דן אמודי - נהג מצויין, רכב פנטסטי אבל הוא עדיין לא נהג עם הרכב במגרש סגור.

שרון קוזמה - נהג פנטסטי שמגיע עם רכב חדש (ומקווה שגם עם צמיגים חדשים).

ניר מי פז שינסה להוכיח שלמגאן טורבו יש מה להציע בגימקנה - למרות בעיות שלךא ניתן לנתק את בקרת האחיזה...

קובי שקורי - עם מיאטה מוכנה למרוץ ויכולת שהוככה ב WMDC הקודם.

דן אמודי שוקל להגיע - לא בטוח עם הרכב יהיה בימר ZM4 עצבנית או מיאטה קופצנית (שלי)

ועוד נהגים רבים וטובים, אני מוכן להמר על הפרש מינימלי בין המקום הראשון לחמישי בקטגורייה זו ...

 

 

 

מה שבטוח - יהיה עניין, תהיה תחרות ויהיה פאן!

פורסם

לו"ז הארוע כפי שפרסם גידי:

 

 

לו"ז האירוע- יום שישי 9.1.2009

08:00 – הרשמה נפתחת לכל הקטגוריות במשך כל היום.

 

שימו לב!! יש להירשם לפני התדריך. משתתף שיאחר לתדריך יקבל ענישת זמן בהתאם לאיחור.

 

08:30 – תדריך קטגוריה "עד 1600" + הליכה על התוואי.

08:45 - מקצה הכרות + שתי מדידות.

09:45 (זמן משוער) - גמר "עד 1600", שתי מדידות +פודיום.

 

10:30 - תדריך קטגוריה "פתוחה"+ הליכה על התוואי.

10:45 – מקצה הכרות + שתי מדידות.

12:15 (זמן משוער) – גמר "פתוחה", שתי מדידות + פודיום.

 

13:00 – תדריך קטגוריית "מפלצות" + הליכה על התוואי.

13:15 - מקצה הכרות + שתי מדידות.

14:45 (זמן משוער) – גמר "מפלצות", שתי מדידות + פודיום.

 

נתראה באירוע

 

גידי קרונין

מסלולים

פורסם

לגבי המפלצות, הייתי ממליץ לנסות לדבר עם מועדון החמש באירועים עתידיים.

יש שם חברים עם קורבטים, נובות (כן כן, אתה יודע מי אתה :wink:), אימפרזות למיניהן ועוד הרבה רכבים שיכולים לבוא ולעשות מופע הרבה יותר מרשים , גם אם הזמנים שלהם לא יהיו ממש מוצלחים.

 

לפני שנה וחצי ראיתי את אלפא ישנה צווחת על המסלול. זה היה אחד הקטעים היותר משעשעים של הMDC.

פורסם
לגבי המפלצות, הייתי ממליץ לנסות לדבר עם מועדון החמש באירועים עתידיים.

יש שם חברים עם קורבטים, נובות (כן כן, אתה יודע מי אתה :wink:), אימפרזות למיניהן ועוד הרבה רכבים שיכולים לבוא ולעשות מופע הרבה יותר מרשים , גם אם הזמנים שלהם לא יהיו ממש מוצלחים.

 

לפני שנה וחצי ראיתי את אלפא ישנה צווחת על המסלול. זה היה אחד הקטעים היותר משעשעים של הMDC.

 

זה נחמד בשביל show אבל אנו מתחרים בשביל ה go

 

:lol:

פורסם

בפתוחה הולכת להיות תחרות קשה ביותר:

 

רוני שטרן מגיע עם המיאטה NC שהייתה של דן אמודי - נהג מצויין, רכב פנטסטי אבל הוא עדיין לא נהג עם הרכב במגרש סגור.

שרון קוזמה - נהג פנטסטי שמגיע עם רכב חדש (ומקווה שגם עם צמיגים חדשים).

ניר מי פז שינסה להוכיח שלמגאן טורבו יש מה להציע בגימקנה - למרות בעיות שלךא ניתן לנתק את בקרת האחיזה...

קובי שקורי - עם מיאטה מוכנה למרוץ ויכולת שהוככה ב WMDC הקודם.

דן אמודי שוקל להגיע - לא בטוח עם הרכב יהיה בימר ZM4 עצבנית או מיאטה קופצנית (שלי)

ועוד נהגים רבים וטובים, אני מוכן להמר על הפרש מינימלי בין המקום הראשון לחמישי בקטגורייה זו ...

 

 

 

מה שבטוח - יהיה עניין, תהיה תחרות ויהיה פאן!

 

אל תשכח וולוו סטיישן עעעענקית אוטומט משפחתית שבאה רק בשביל ה fun אבל עשויה להפתיע :twisted: (תכינו ת'מצלמות :wink:)

פורסם
רשום.

 

מי עוד?

 

אני ואחי גם מגיעים. חבל שלא הודיעו לכל המשתתפים על האימון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני שנה וחצי ראיתי את אלפא ישנה צווחת על המסלול. זה היה אחד הקטעים היותר משעשעים של הMDC.

 

 

יש אפילו סרטון שהנציח את הנסיעה שלה.

בטוחה שאם תחפש טוב תמצא.

:wink:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
האמת היא שקטגוריית המפלצות די איבדה מהעניין שלה - בעיקר עצם העובדה שיש מלחמה בין שני אנשים בלבד. בשנה הבאה - גיא אמודי עובר כנראה לפתוחה ואז בכלל לא יהיה עניין אמיתי במפלצות.

!

 

אנחנו אמורים לקחת את זה כמחמאה או כעלבון ?

ונראה לי ששכחתם את ג'ון :wink:

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

לא מחאה ולא עלבון כמובן, פשוט עובדה מסויימת.

 

ג'ון תותח ללא כל ספק, אבל אני בטוח שאם אסתכל על טבלאות הנקודות של שתי העונות האחרונות - נראה רוב גדול לשניכם - למעשה - די בטוח שלך ולגיא ביחד יש יותר נקודות מלכל שאר המתחרים ביחד (ב WMDC זה בטוח נכון).מבחינת צפייה אתם עדיין הכי מעניינים והכי מרעישים - אבל מבחינת ההפתעה מי עולה לגמר... פחות :-)

 

בכל אופן כמעט שכחתי - גל מדלי משתתף עם הקליאו ספורט בפתוחה - עוד מתחרה חזק ביותר ביותר (הטעות במקור ;-) )


×
×
  • תוכן חדש...