Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד כמה שקלים וומסך היה מבצע לך את העבודה בלי להתלכלך. השכרת הליפט לא רחוקה ממחיר העבודה על טיפול במוסך (לא מורשה יבואן).

 

אם אתה רוצה לחסוך בעלות הטיפול ולעשות לבד אז קנה לך זוג בוקים וג'ק מתאים, אחרת חבל להתלכלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תופן - משאבת השמן של ההנדברייק.

 

מים, להחליפם.

 

איזה תופן ואיזה נעליים.

הרגע המצאת מושג חדש בעולם הרכב.

 

עשה לי טובה ואל תבלבל את העולם.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
עוד כמה שקלים וומסך היה מבצע לך את העבודה בלי להתלכלך. השכרת הליפט לא רחוקה ממחיר העבודה על טיפול במוסך (לא מורשה יבואן).

 

אם אתה רוצה לחסוך בעלות הטיפול ולעשות לבד אז קנה לך זוג בוקים וג'ק מתאים, אחרת חבל להתלכלך.

 

ואם הרצון שלי הוא דווקא להתלכלך ולהכיר את הרכב, אבל בתנאים יחסית נוחים?

 

אני מעריך שבהמשך כן אקנה בוקים וכו', (אגב , אשמח לשמוע עלויות) . המטרה ממש לא היתה לחסוך בכסף, ושילמתי למוסך מחיר עבודה מלא.

פורסם

בוקים עולים סביבות 130 ש"ח לזוג

 

ג'ק אני מניח שכבר יש לך באוטו אבל אם בא לך להשתדרג קנה ג'ק עגלה נחמד בעלות של סביב 200 ש"ח ואם אתה רוצה להישאר יחסית נקי תמצא לך חתיכת קרטון שתפריד אותך מהליכלוך שברצפה.

 

שאר הכלים אתה כבר תראה עם הזמן איזה דרושים לך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מרק , איפה אתה מוצא כזו ספרות טכנית ?!?!?!?

 

גם אני רוצה לרכב שלי .

 

אתה יודע אם ספרי היינס מפורטים במידה הזו ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

לא , היינס בד"כ מפורטים פחות מספרי היצרן.

אבל מצד שני הטיפולים שם נעשו באמצעות כלים סטנדרטיים ולא ייעודיים של יצרן הרכב.

תעזבו את הבנאדם בשקט, כל הכבוד על הרצון להתלכלך , כך גם נהג קולין פוואל וגם לאקי לוצ'יאנו,

ובקשר לשכירת ליפט אם יש לו את המשאבים לשכור ליפט אז עדיף , מה ההנאה הגדולה לשכב ולהתכופף מתחת לאוטו ?

בתור אחד שבילה בתנוחה אופקית מתחת לאוטו לא מעט , הייתי מברך על מעבר לתנוחה אנכית .

הדבר היחיד שיש לתקן הוא המוכנות והידע מספרות טכנית .

פורסם
מרק , איפה אתה מוצא כזו ספרות טכנית ?!?!?!? - רכשתי את הספרות בכסף !

 

גם אני רוצה לרכב שלי .

 

אתה יודע אם ספרי היינס מפורטים במידה הזו ?

 

המידע שצירפתי לצביקי הינו חלקי בלבד מתוך ספרות הייצרן.

 

היינס כבר לא מתאים לטיפול ברכבים מודרניים מהרבה סיבות שצויינו כאן בפורום בעבר.

 

לדוגמא

 

לפני 25+ שנים הייתה בידי פיאט 127 והספרות של היינס הקיפה את כול מערכות הרכב (מה כבר היה בפיאט 127).

 

היום הרכבים מצוידים במערכות מתוחכמות ABS/EDL/TCS,מערכות הזרקה מתוחכמות,מערכת בקרת אקלים ועוד עשרות מערכות שלא היו קיימות בעבר ולצערינו הספרות של היינס לא כוללת פרקים בנושאים אלה או רק מידע כללי בלבד (הספר נשאר עם אותו מספר עמודים כמו לפני 10 שנים).

 

בל נשכח שכול המידע הנמצא בספרות של היינס נגזר מהוראות הייצרן וגם שרטוטי החשמל הם דליים ביותר ולא מקיפים את כול סוגי המנועים והווריציות השונות.

 

לרכבים מודרנים אך ורק ספרות מקור

איזה כייף לי :)

פורסם

לא יודע איך אצל התושבים בי-ם, אבל אצלנו באיזור CF נהוג לקרוא את כל השרשור לפני שמגיבים. כך יש פחות תגובות שלא תורמות כלום.

 

מרק, תודה.

 

אין ספק שהיתה זו טעות לעבוד בלי הספרות, למרות שחשבתי שאוכל לעבוד כך.

×
×
  • תוכן חדש...