Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור שני מסכים למחשב אחד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שיש כאן כמות לא מבוטלת של תותחי מחשבים, אני בטוח שאני אקבל כאן תשובה מספקת :)

 

אני רוצה לחבר שני מסכים למחשב אחד. שניהם מסכים ישנים (שמנים) עם חיבור VGA סטנדרטי.

במחשב שלי יש כרטיס מסך בילט-אין עם יציאת VGA אחת.

 

המטרה שלי היא שאני אוכל להריץ אפליקציות שונות בכל אחד מהמסכים (לצורכי סטודיו, מוזיקה).

 

האם אני צריך כרטיס מסך נוסף? או שאולי מפצל כלשהוא?

 

ואם באמת צריך כרטיס מסך נוסף, יש למישהו המלצה לכרטיס המסך הפשוט ביותר (והזול ביותר) שיוכל לעשות את העבודה? (אני לא צריך כוח עיבוד מיוחד ממנו, אני בסה"כ מריץ כמה תוכנות של עריכת סאונד על המחשב, לא משחקים או משהו כזה).

 

תודה :-)

פורסם

מה הכרטיס הנוכחי שלך? אילו וכמה יציאות יש לו?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חייב כרטיס מסך נוסף.

עדיף שכבר תקנה אחד עם 2 יציאות (אל תשכח לקחת מתאם DVI->VGA , בד"כ מגיע אחד , ורוב הכרטיסי מסך החדשים הם עם יציאות DVI בלבד , אבל 2 מהן)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כפי שליביור אמר, תזדקק לכטיס מסך נוסף.

אחרי שתתקין אותו תכול לבחר את האפשרות לעבוד על גבי שני מסכים כאשר אחד מחובר לאון בורד, והשני לחדש.

או לחילופין, אם תקנה (ורובם מגיעים כך כעת) כרטיס עם שני יציאות תוכל לחבר את שני המסכים לכרטיס החדש,

רק אל תשכח להגדיר בביוס של המחשב להעלות דרך כרטיס המסך החדש או לבטל את כרטיס המסך און בורד.

 

כרטיסים יש בשפע, יש ATI מעולים במחירים נוחים וגם NVIDIA סדרת ה9XXX או ה8XXX,

 

האם החיבור בלוח האם שלך הוא AGP או PCI-EXPRESS?

כי אם חיבור ישן אז די מצטמצמות האפשרויות אך עדיין ניתן למצוא כרטיס טוב לעבודה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ברגע שיש שני יציאות במחשב, אחת של כרטיס מסך אחדד ושניה של כרטיס שני, או שני יציאות על כרטיס אחד, ניתן לחבר שני מסכים, בדוק את חיבור כרטיס הגרפיקה אצלך במחשב לפני שאה הולך לקנות, אם AGP או PCI-X.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אתם בטוחים שעם שני כרטיסי מסך נפרדים הוא יוכל להציג דברים שונים בכל מסך? אם כן, איך זה נעשה? דרך הדרייבר, או שצריך תוכנה מיוחדת?

"ai motoare capul doare"

פורסם

כן, בטוח, כל עוד לא משתמש בWIN95 אשר לא תומך בריבוי מסכים..

 

ההגדרה מתבצעת בפשטות יחסית דרך ההגדרות במאפייני התצוגה,

 

או בהגדרות המתקדמות של הכרטיס החדש, תלוי באיזו תצורה תבחר,

 

כרטיס מסך אחד עם 2 יציאות או שני כרטיסים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אתם בטוחים שעם שני כרטיסי מסך נפרדים הוא יוכל להציג דברים שונים בכל מסך?

 

כן

 

 

אם כן, איך זה נעשה? דרך הדרייבר, או שצריך תוכנה מיוחדת?

 

ע"י תיבות הסימון (המוקפות בעיגול) הנמצאות במאפייני התצוגה של מע' ההפעלה

 

 

12345

prop.JPG

פורסם

תודה על ההסברים. הייתי בטוח שהאפשרות הזאת נפתחת רק אם יש לכרטיס מסך יותר מיציאה אחת (האמת היא שעכשיו כשאני חושב על זה, אף פעם לא בדקתי מה קורה עם שני כרטיסי מסך, למרות שבאחד המחשבים שלי יש גם ON BOARD וגם כרטיס רגיל). למדתי משהו חדש :-D.

"ai motoare capul doare"

פורסם

בבקשה,

 

אם תצטרך עזרה בשלבי ההגדרה,

 

אני כאן.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אל תשכח דבר חשוב.

ברגע שאתה מחבר כרטיס מסך נוסף - הכרטיס הפנימי (זה שעל הלוח) מתבטל אוטומטית.

כך שאתה צריך כרטיס מסך עם 2 יציאות, אחרת תקבל שוב רק כרטיס מסך אחד.

פורסם

רגע, רגע. ואי אפשר דרך הBIOS או דרך משהו אחר להגדיר שיפעלו שני כרטיסי המסך?

כבר חשבתי השבוע לקנות כרטיס מסך, עוד הייתי קונה כזה עם יציאה אחת :shock:

 

האם זה נפוץ כרטיס מסך עם שתי יציאות, או שהוא יקר מכרטיסים בעלי יציאה אחת?

×
×
  • תוכן חדש...