Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחר צהריים טובים לכולם.

אני בחיפוש אחר פיג'ו 206 כבר כמה חודשים טובים.

השבוע ראיתי במגרש(סוכנות) מוכר וידוע בראשון לציון(לא אציין את שמו בשלב זה) פיג'ו 206XT 1400 ידנית,שנת 2002, 97,000 ק"מ, שלפחות מבחינה חיצונית ניראת שווה קנייה.

איש המכירות אמר לי שהרכב עבר צביעה כללית,מכיוון שהיו לו קילופים והצבע היה דאוי.

הוא אמר שאין פגיעה בשילדה ושהוא מתחייב לי על זה.

הוא המליץ לי לקחת את הרכב לבדיקה(כמובן במקום שאני בוחר), ואת הדברים החשובים שיש לסדר הוא אמר שהם יתקנו לפני שאני אקבל את הרכב(כמובן בהתחשב בגיל הרכב ובמספר הקילומטר שהרכב עשה).

להלן תוצאות הבדיקהׁ(רשמתי" רק" את הדברים שלא תקינים):

מנוע, מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה: רעשים ונקישות פנימיות ושסתומים,תושבות מנוע פגומות,לברר החלפת רצועת תיזמון,קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים,לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה

מערכת פליטה: דוד אחורי פגום

סרן קידמי ומערכת היגוי : שחיקת צמיגים,נקישות במתלה/ בולמים,לתקן זווית היגוי

שילדה ומרכב,ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תקוני פגיעות בגוף הרכב סביב פח וצבע כללי,פגמים בצבע,מעיכות בתחתית וקורת רוחב קדמית

מערכת בלמים: לפרק בלמים ולבדוק

צמיגים:צמיגים פגועים/ יבשים

העברת כוח:מצמד מפריד גובה(בלאי),נזילת שמן תיבת הילוכים,רעש מתיבת הילוכים,חופשים במנגנוני הילוכים,לתקן

מחוונים: רעש מאוורר פנימי,לתקן הפעלת חלון שמאלי

 

 

ככשאלתי את הבוחן לגבי הקורוזיה הוא אמר לי שיש התחלה של קורוזיה.

לגבי הצמיגים, הוא אמר לי שיש צורך להחליף את ארבעתם.

לגבי רצועת תיזמון-כמובן שהבוחן לא יודע אם בוצע או לא,אני אברר את זה.

לגבי הצבע-כמובן שהוא אמר שהיו פגיעות פח וכניראה בגלל זה נעשה צבע כללי לרכב.

 

 

מה אתם חושבים על הרכב הנ"ל?

האם שווה לדבר איתם על "החלפת הדברים החשובים" או שהרכב בכללי במצב לא טוב?

 

תודה רבה.

מקווה שלא חפרתי יותר מידי.

פורסם

על פניו תוצאות הבדיקה שרשמת לא מציינות שום דבר חריג.

אבל, העובדה שאתה ניגש לקנות רכב שעבר צביעה כללית מסוחר רכב אמורה להדליק לך נורה אדומה גדולה מעל המכירה. לצערך הרב, צביעה כללית באמת יכולה להתבצע כתוצאה משריפה של הצבע אבל בהחלט יכולה גם להסתיר פגמים אחרים שמתחבאים מתחת לצבע החדש.

 

בוא נשאל את השאלה אחרת. כמה רחוק מכון הבדיקה מהמגרש של הסוחר? כמה אתה סומך על מקצועיות הבדיקה שבוצעה (לא ציינת היכן)?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התגובות.

הבדיקה נעשתה במכון מ.מ.מ בבני ברק.(אני בחרתי את המקום.הם רצו שאלך לקומפיוטסט בראשל"צ)

בקשר לשאלה השנייה-לא מדובר על אוטו שי, אלא על סוכנות אחרת.

בהקשר של הצבע-הבוחן אמר שלרכב היו מספר פגיעות פח וכנראה בגללם נעשתה צביעה כללית.

אם מדובר בסיבה אחרת,חמורה יותר, הבוחן לא היה אמור לראות ולהגיד לי את זה??

נ.ב

בסעיף של מערכת בלמים: הכוונה היא לפרק את הגלגלים כמובן(ולא לפרק את הבלמים...)

פורסם

איך נגיד את זה בעדינות? לא תמיד בוחן רוצה לראות את מה שיש מתחת לצבע החדש.

אבל אם אכן בחרת בעצמך את מכון הבדיקה והוא מרוחק יחסית ממגרשו הביתי של הסוחר, הסיכוי לקומבינה קטן משמעותית.

 

מבחינת שלמות השלדה לא נראה שיש בעיות רציניות. מעיכות בספים ובקורת הרוחב הקדמית הם לא משהו שצריך להתרגש ממנו בכלל, אבל אולי תצליח להוריד עוד כמה שקלים ממחיר הרכב בזכותם.

לגבי שאר המכלולים - כמדומני טיימינג עושים ב206 כל 3 או 4 שנים. אם לא ראית קבלה ממוסך על החלפת הרצועה לא כדאי לקחת סיכון בנושא וצריך להחליף את הרצועה. עלות החלפת הרצועה באזור ה1500 ש"ח, עלות הנזק במקרה של קריעת הרצועה גדול פי 3 בערך. שווה לבדוק ולהתמקח בהתאם.

החלפה של תושבות מנוע תעלה לך באזור האלפייה, אם הן אכן דורשות החלפה (זה כסת"ח נפוץ במכוני בדיקה).

צמיגים - תתקזז עם המוכר ותחליף לבד. עדיף שאתה תתקין צמיגים חדשים ולא המוכר, היות וסביר להניח שמה שתקבל מהסוחר זה זבל סיני זול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
איך נגיד את זה בעדינות? לא תמיד בוחן רוצה לראות את מה שיש מתחת לצבע החדש.

אבל אם אכן בחרת בעצמך את מכון הבדיקה והוא מרוחק יחסית ממגרשו הביתי של הסוחר, הסיכוי לקומבינה קטן משמעותית.

 

מבחינת שלמות השלדה לא נראה שיש בעיות רציניות. מעיכות בספים ובקורת הרוחב הקדמית הם לא משהו שצריך להתרגש ממנו בכלל, אבל אולי תצליח להוריד עוד כמה שקלים ממחיר הרכב בזכותם.

לגבי שאר המכלולים - כמדומני טיימינג עושים ב206 כל 3 או 4 שנים. אם לא ראית קבלה ממוסך על החלפת הרצועה לא כדאי לקחת סיכון בנושא וצריך להחליף את הרצועה. עלות החלפת הרצועה באזור ה1500 ש"ח, עלות הנזק במקרה של קריעת הרצועה גדול פי 3 בערך. שווה לבדוק ולהתמקח בהתאם.

החלפה של תושבות מנוע תעלה לך באזור האלפייה, אם הן אכן דורשות החלפה (זה כסת"ח נפוץ במכוני בדיקה).

צמיגים - תתקזז עם המוכר ותחליף לבד. עדיף שאתה תתקין צמיגים חדשים ולא המוכר, היות וסביר להניח שמה שתקבל מהסוחר זה זבל סיני זול.

 

 

אני באמת מקווה שאין מצב לקומבינה.

בגלל זה הלכתי למקום יחסית מרוחק.

בעניין התושבות-הבוחן אמר בעל פה שהתושבות קרועות, כך שסביר להניח שלא מדובר בכסת"ח.

בקשר לצמיגים- לא חשבתי על זה.כמה יכולים לעלות לי 4 צמיגים טובים?

תודה על התגובה.כמובן שאשמח לשמוע עוד.

פורסם

בקשר לצמיגים- לא חשבתי על זה.כמה יכולים לעלות לי 4 צמיגים טובים?

1400-1500 ש"ח לרביעיה מפירמה איכותית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קורוזיה במערת קירור זה לרוב כסת"ח. אבל אפרופו קורוזיה - ברכבים האלו חשוב מאוד להקפיד על שימוש בנוזל קירור מקורי או תחליפי באיכות טובה.

 

נזילה מתיבת הילוכים - זאת בהחלט יכולה להיות תקלה שתגמר בנזק רציני לכיס, אבל גם יכול להסתכם בהזעה שולית וזניחה של שמן מאחד ממחזירי השמן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
קורוזיה במערת קירור זה לרוב כסת"ח. אבל אפרופו קורוזיה - ברכבים האלו חשוב מאוד להקפיד על שימוש בנוזל קירור מקורי או תחליפי באיכות טובה.

 

נזילה מתיבת הילוכים - זאת בהחלט יכולה להיות תקלה שתגמר בנזק רציני לכיס, אבל גם יכול להסתכם בהזעה שולית וזניחה של שמן מאחד ממחזירי השמן.

 

אוקיי.

תודה.

בשורה התחתונה, אתם חושבים שכדאי לקחת את הרכב הזה(כפוף כמובן לתיקונים של הליקויים)?

בטח תגידו לי "אם אתה סומך על מכון הבדיקה, אז כן"...

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...