Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רציתי לשאול, על טיפולים במוסך מורשה.

בטיפול הם שמים שמן של פז 10W-40.

לפי מחירון שלהם הוא עולה קרוב ל-240 שקל בלי מע"מ. שאלתי אותם איזה שמן זה, כי בספר יצרן ממליצים על קסטרול 10W-40

בתשובה קיבלתי שזה שמן אוריגינל.

רציתי לדעת האם שמן הזה הוא באמת כל-כך טוב ששווה לשלם עליו כ"כ הרבה כסף?

כי בחנות חלקים ליד אפשר LM 5 ליטר ב-100ש"ח.

יש לי רנו קליאו B 2002 RXT

 

ואפ בכלל שווה לעשות טיפול במוסך מורשה?

 

תודה ראש!

פורסם

רק לידע כללי: שמן קסטרוך הנימכר בארץ מיוצא ע"י פז שמנים וכימיקלים.

בתחנת הדלק השמן עולה 220 לגלון.

ואם מדברים על המלצות היצרן אז יצרנית הרכב רנו ממליצה על שמנים של חב' ELF.

באיזה מוסך היית? הילוך שישי, המרכזי בת"א?

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

בשני מוסכים מורשים: חדרה ונתניה.

איפה ראית המלצה על שמנים ELF ? אשמח לראות.

 

האם שמן הזה הוא יותר איכותי מ-LM ?

פורסם

לגבי השמן יש הרבה סוגי שמנים ותווך מחירים גדול

 

לגבי השאלה על הצמיגות 10W40 15W40

 

זה רק חלק מהאיפיון של השמן יש שמן מינראלי וסינטטי באחוזים כאלה ואחרים

 

יש תוספים מתאימים לכל דרישת יצרן ומתאימים לתקן אירופאי /אמריקאי

 

אבל השאלה האים ללכת למוסך מורשה כאן אין שאלה

 

מוסך מורשה נמצא גם בפיקוח מ. התחבורה ויש גם למי לפנות אים יש בעיה .

 

מוסך לא מורשה (מוסך מדרכה לרוב חסר ציווד מתאים ולא תמיד מעודכן )

 

היאם הכוונה שלך הייתה למוסך רשת כאן יש שאלה וזה מתאים לכל אחד

 

לרוב מוסך רשת יהיה מעודכן מהר יותר על כל שינוי של היצרן ויהיה מצוייד בכל כלי הכעבודה הדרושים

 

(כחלק מדרישות היבואן לאישור מתן השם מוסך רשת ).

 

למרות זה יש לא מעט מוסכים מורשים שמשקעים בטכנולוגיה ובכלי עבודה מתאימים

 

ויכולים להיות זולים יותר ממוסך רשת במיוחד מוסך שמתמחה בסוג רכב ספציפי

 

אז נשארת עם אותה שאלה ? תחליט מה טוב לך ולך על זה

 

אורי

פורסם

תודה לכולם על תגובות!

אבל שאלה שלי הייתה יותר לגבי שמן ששמים במוסכך מורשה.

האם הוא באמת שווה את הכסף שרוצים עליו.

או שעדיף לקנות שמן אחר בחנות חלקי חילוף : LM, ELF או חברות אחרות.

אין פה עניין של כסף, אני מחפש איכות.

 

תודה. 

×
×
  • תוכן חדש...