Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת הצתה DIS

המנוע מידי פעם מגמגם רק כשיש עומס כמו מזגן ואורות יחד.

הוחלפו פלאגים שהחרסינה שלהם היתה ממש חומה (פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה)

הוחלפו חוטי הצתה

מה שלא הוחלף זה הפלטינות או הקויל אם כך קוראים לזה (יש שניים על המנוע והם יושבים על שני פלגים). יש עליהם סימן לבן בצד כמו שרוף. זה אומר שהם לא תקינים? איך אפשר לבדוק?

הרכב בעיקרון נוסע יפה ורק בראשון קשה לו להתחיל מבלי לחיצה חזקה בגז וכמה צלצולים.

צריכת דלק עלתה ב1.5 ק"מ ללטיר.

פורסם

איך אני יודע אם הוא תקין? בבדיקת מחשב ימצאו מאיפה הבעיה?

איך קוראים לחלק הזה שיושב מעל לפלאגים ונותן את הניצוץ? מגבר הצתה?

פורסם

נשמע כמו בעיה באחד הכוהלים,בעיה נפוצה בדגם הזה.

בכל מקרה אם התחילת נסיעה אתה נותן מצערת מלאה והאוטו חותך ולאחר מכן מתיישר,אז תחליף את הכוהלים.

הסימן שיש על הכוהל זה סימן של פריצת ניצוץ.

מכון דיאגנוסטיקה

פורסם

בדיוק כך כמו שאתה מתאר עם המצערת

אם הטורים הם פחות מ2500 ואני נותן פול דוושה, לא משנה באיזה הילוך הרכב יגמגם פעמיים שלש ויחזור לעצמו.

אז זה אומר כויל?

מדברים איתי בחברה על 700 ש"ח לאחד..

אני אנסה לחפש במקומות אחרים

×
×
  • תוכן חדש...