Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במגבר KICKER


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי מגבר קיקר 400.1 שרכשתי לפני כמה חודשים. עד היום הכל עבד פיקס.

לפני כמה ימים המגבר התחיל להכבות.

כשאני שומע מוזיקה בווליום נמוך הכל עובד טוב...בווליום בינוני הוא ניכבה... כאשר הוא ניכבה הוא מנסה להידלק ישר וניכבה שוב...וכך עד שאני לא מנמיך את הווליום... אני לא בטוח שזה פרוטקשין כי הוא לא מהבהבה הוא פשוט נכבה ונידלק...

המגבר מחובר ביציאה אחת לקומפוננט, בדקתי כבר את הפיוז הוא בסדר.

אם אני מנתק את הרמקול הימני המגבר עובד בסד גם בווליום גבוהה.

לכן השאלה האם זה הגיוני שהרמקול מקצר את המגבר?? או שזה בעיה במגבר עצמו?...

אשמח לקבל עזרה.

תודה.

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

גם לי יש מגבר של קיקר,

המגבר הזה נכנס לפרוטקשין גם אם יש עיוות ברמקולים.

גם לי היתה את הבעיה הזאת, החלפתי את החיוות לרמקול הבעייתי - והבעיה נפתרה.

פורסם
גם לי יש מגבר של קיקר,

המגבר הזה נכנס לפרוטקשין גם אם יש עיוות ברמקולים.

גם לי היתה את הבעיה הזאת, החלפתי את החיוות לרמקול הבעייתי - והבעיה נפתרה.

הבנתי תודה...אני מקווה שזאת הבעיה...

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

לא מספיק לבדוק פיוז, תחליף אותם (את זה שליד המצבר ואת זה שעל המגבר, אם קיים) ותראה אם הבעייה נמשכת.

 

מה שלום המינוסים? עבים? מחוברים טוב ליציאה מהמגבר ולשלדת הרכב?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הפיוזים טובים...גם של המצבר וגם של המגבר...המינוסים טובים ...4 gage ...אם אני לא טועה...או 8 אפילו..

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

צודק..טעות שלי...לא ניסחתי את המשפט נכון...

8 GAUGE ...זה מה שיש אצלי.

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

הדגם הזה הוא מונו בלוק!

יש לך מונו בלוק קלאס D על הקומפוננט?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

זה דגם 350.4 ...לא כתבתי דגם נכון בהתחלה...

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

תוכל לעשות לנו סדר בדברים?

 

דגם המגבר במדוייק, איזה חיווט בא ויוצא ממנו?

 

איזה רמקולים, והאם התקנת לבד או בחנות כלשהי.

 

אגב ,אם אתה חושד ברמקול הימני שמקצר, תבדוק שאין חוטים רופפים בחיבורי רמקול בקצה של המגבר, ובקצה של הרמקול.

 

כמו כן, תבדוק שהרמקול או אחד הטרמינלים שלו לא נוגע בפח הרכב, מה שעלול לגרום למגבר להכנס לפרוטקשן.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני לא זוכר את הדגם המדוייק...צריך ללכת לרכב..אין לי כוח:)...זה 350.4 של קיקר יש מצב KX350.4 לא סגור על זה..בכל מיקרה, המגבר מחובר לקומפוננט של HERTZ ENERGY דרך 2 ערוצים.

התקנתי בחנות.

בדקתי כבר בקצוות הכל נראה תקין...מה שמוזר שעד ווליום מסוים הכל עובד בסדר..רק אם אני מגביר לוולים בינוני נגיד הוא מתכבה...לכן אני לא בטוח שזה קצר...

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

לכן אני חוזר ואומר שזה נשמע כמו בעיית מינוס רופף או פיוזים. אני משער שאם היה משהו לא תקין בתוך המגבר הוא לא היה עובד בכלל \ התופעות היו מתרחשות בכל מצב של ווליום.

 

אני חוזר ומציע לך להחליף פיוזים, לבדוק את כבל הפלוס והמינוס של המגבר לכל אורכם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היה לי תקלה דומה אצל בחור.

המתקין שלו (איזה חנות בירושלים) נתן בורג בהתקנה בכבל רמקולים. (בכבל- שחוזר מהרמקול)

ורק בווליום בינוני גבוה המגבר היה נכנס לפרוטקשן ונכבה.

 

תבדוק ברגים!

חיבורי חוטים (אחד לשני)

חיבורים של הרמקולים לא נוגעים בפח.

במעברים לדלת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

המתקין שלו (איזה חנות בירושלים) נתן בורג בהתקנה בכבל רמקולים. (בכבל- שחוזר מהרמקול)

איזה מתקין יעשה דבר שטותי כזה.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם

קרה גם באוטו של חבר, המתקין קדח בורג קודח בצמה שהולכת לפנסים האחוריים ופירקו חצי אוטו כדי לבדוק למה כל פעם שמחליפים פיוז הוא תוך שנייה נשרף והפנסים האחוריים לא נדלקים :roll:.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...