vissor
-
הודעות
56 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vissor
-
שלום לכולם, האם מישהו יודע אם יצא כבר תכנה ל stage 1 ל סיאט החדשה (מנוע 2.0TSI,190 HP)?
-
פיג'ו 208 GTI שנת 2016 יד ראשונה, ידנית , עברה 8600KM בלבד! עלתה לכביש ב 2016\7! הדגם החדש עם ה 208 כ"ס. במצב מצויין, מתודלקת 98. טסט עד יולי 2018! אחריות לעוד שנתיים! מחיר מבוקש 112,000 ש"ח. לפרטים : 0544577884, מקס.
-
למכירה מאזדה 3 ספיריט שנת 2008 מנוע 2000. דגם מפואר כולל סאן רוף ומגנזיום. ק"מ: 100,000 יד: 4 ( עברה במשפחה 2 ידיים). טסט עד 10/2016 ללא תאונות, מצב מכני מעולה, עברה טיפול מקיף לפני חצי שנה. צמיגים חדשים של toyo, מצבר חדש. יש אפשרות למערכת בתוספת תשלום. מחיר: 39,000. לפרטים נוספים: 0544577884
-
תודה לשניכם אני יעשה השוואה בינהם. Tire club אם אילו פנצ'ריות בכרמיאל אתם עובדים?
-
שלום לכולם. ברשותי מאזדה 3 מנוע 2000 שנת 2008. רכשתי אותה עם צמיגים זולים יחסית. כמו כן לפני כמה זמן ההגה של הרכב התחיל לסטות שמאלה,וגם כן הרכב. כנראה שזה נובע משחיקת צמיגים. מבקש המלצה לצמיגים חדשים עד 500 שח לצמיג. הפרמטר הכי חשוב הוא אחיזה. אני לא נוסע הרבה בכלל לכן שחיקה פחות חשוב אבל כמובן גם להתחשב בזה. תודה.
-
PDR לרכב
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה!! -
שלום לכולם. רכשתי מאזדה 3 ספירט 2008 לא ממזמן,והחלטתי להעביר את הרדיו דיסק "הישן" למאזדה. ברשותי רדיו דיסק סטנדרטי מחברת ALPINE. אבקש המלצה לפאנל שמתאים לרדיו דיסק בגודל רגיל. תודה.
-
רכב ב10-15, אסייאתי, יפה תואר, אמין וחסכוני - יש חיה כזאת?
vissor פרסם הודעה בנושא של Tronie בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תחסוך כסף כך את היונדאי לנטרה שנת 2000 שלי 10k והיא שלך! -
אתה מתכוון למנוע 2.0?
-
שלום לכולם. הגיע הזמן להשתדרג. תקציב: 55K +- 10% מה חשוב: אמינות, כוח, גיר אוטומט. מה פחות חשוב: דלק( 1 ל 7 זה בסדר) העדפות: רכב יפני/קוריאני. מעל שנת 2006.סדאן. מה לא רצוי: tsi, dsg וכל מה שנמשך למוסכים. תודה.
-
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבחור שבדק אמר שלא ראה שום דבר חשוד ואמר שיוכל להמשיך את הבדיקה רק אחרי שיחליף את הרדיאטור ולהזרים מים בלחץ דרכו... -
שלום לכולם. אני חושב על קניית רכב יד שניה באזור שנת 2009. הסתכלתי על סיוויק 2009. אבקש המלצה לליסינג שיחסית נחשב אמין ושיש עליו ביקורות חיוביות...כמובן הכל יחסי. תודה.
-
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא היה לי ממש זמן להתעסק בזה...מבין שהוא מרוויח גם על הרדיאטור עצמו...עם זה מחיר סביר סהכ אז סבבה -
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוא עולה 700 לפני מעמ, כלל עבודה ומעמ יוצא 1200...כבר אמרתי להם להזמין אין לי הרבה ברירה פה -
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב הרכב במוסך!, בינתיים מה שמצאו זה שברדיאטור יש נזילה,הזמינו כבר רדיאטור חדש חילופי!, המחיר כלל עבודה ונוזל קירור ובדיקה 1200 כלל מע"מ. האם זה מחיר סביר? תודה. אחרי ההתקנה יבדקו את שאר הרכב אם יש עוד נזילה בצינורות. -
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על העזרה לכולם! -
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב חברים...הכי גרוע שיכל להיות קורה...לא נסעתי כמה ימים ברכב...חזרתי היום בדקתי,כל הנוזל קירור זלג,הרדיאטור גם ריק...לוקח גרר ביום שלישי למוסך,מצפה לקנס של סביבות 1500 שח... -
מחירון ממוצע לתיקון ראש מנוע והמלצה על מוסך, יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו שרשמתי הרכב ידני! בדקתי מים היה תקין,קצת מעל המינימום -
שלום לכולם! קיבלתי מתנה נפלאה ליומולדת,כנראה הלך לי הראש מנוע! בימים האחרונים יש ריח של שמן שרוף ברכב,כמו כן בדקתי שמן וראיתי קצת גושים צהובים בשמן,כנראה נכנסו מים לראש מנוע. הרכב מתניע רגיל ונוסע בסדר עד עכשיו! כמה בממוצע עולה כיום להחליף אטם ראש מנוע? ובמקרה הגרוע כמה עולה השחזה של ראש מנוע? הרכב הוא יונדאי לנטרה שנת 2000 ידני. כמו כן אשמח להמלצה על מוסך טוב (לא מורשה כמובן) בכרמיאל או באזור הקרוב! תודה רבה.
-
Alpine CDE-178BT או Pioneer 80PRS?
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לקנות בחול זה להזמין מ ebay,יוצא סביבות 1500-1600 שח. -
Alpine CDE-178BT או Pioneer 80PRS?
vissor פרסם הודעה בנושא של vissor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מעדיף לשלם יותר ולקבל אחריות...
