אני לא זוכר את הדגם המדוייק...צריך ללכת לרכב..אין לי כוח...זה 350.4 של קיקר יש מצב KX350.4 לא סגור על זה..בכל מיקרה, המגבר מחובר לקומפוננט של HERTZ ENERGY דרך 2 ערוצים.
התקנתי בחנות.
בדקתי כבר בקצוות הכל נראה תקין...מה שמוזר שעד ווליום מסוים הכל עובד בסדר..רק אם אני מגביר לוולים בינוני נגיד הוא מתכבה...לכן אני לא בטוח שזה קצר...