שלום לכולם.
אחרי 5.5 שנים נפלאות ה Clarion DXZ785USB שלי הגיע לסופה,אחרי שהכניסת USB הפסיקה לתפקד.
אני מחפש תחליף לא יקר במיוחד,בתקציב עד 1500 שח בערך.(מומלץ גם סביבות ה 1000 שח).
חשוב שתיהיה כניסת USB,הגברה של 50W לפחות ושתיהיה פשוטה יחסית.
כמובן שחשוב שהאיכות תיהיה באזור ה CLARION.
ברשותי 2 מגברים, 1 מונו ל סאב של 10 אינץ של HERTZ.
והשני 4 יציאות 400W של KICKER.
קומפוננט של MOREL TEMPO.
אשמח לשמוע המלצות.
תודה.