Jump to content

vissor

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי vissor

  1. Alpine 2100 Pioneer 2350 הבנתי ששניהם מצויינים,ה ALPINE חדש יותר לכן יש פחות ביקורות עליו.
  2. בסופו של דבר החלטתי לקנות HU בארץ אם אחריות מלאה. כרגע אני יכול להביא את ה Alpine ב 250 שח יותר זול מה פיוניר. האם הפיוניר שווה את ההפרש? או ללכת על האלפיין? תודה!
  3. מה לגבי אחריות? יש אפשרות לבטח בארץ בתשלום מסויים?
  4. סבבה תודה! הסתכלתי גם על ה ALPINE 117E http://www.ebay.com/itm/NEW-Alpine-CDA-117E-USB-AUX-MP3-Ipod-iPhone-Car-Stereo-Player-Receiver-Headunit-/281090913407?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item417252f47f&vxp=mtr נראה גם אחלה מכשיר.
  5. ומה אם מכס? אם זה עד 1200 שח לא משלמים מכס?
  6. הבנתי שיש מס בערך 33% (מע"מ+מס) על מוצרי מולטימדיה? אם כך זה לא ממש הפרש גדול ממה שאפשר להשיג בארץ
  7. יש המלצה איך להזמין את הפיונר?
  8. שלום לכולם. אחרי 5.5 שנים נפלאות ה Clarion DXZ785USB שלי הגיע לסופה,אחרי שהכניסת USB הפסיקה לתפקד. אני מחפש תחליף לא יקר במיוחד,בתקציב עד 1500 שח בערך.(מומלץ גם סביבות ה 1000 שח). חשוב שתיהיה כניסת USB,הגברה של 50W לפחות ושתיהיה פשוטה יחסית. כמובן שחשוב שהאיכות תיהיה באזור ה CLARION. ברשותי 2 מגברים, 1 מונו ל סאב של 10 אינץ של HERTZ. והשני 4 יציאות 400W של KICKER. קומפוננט של MOREL TEMPO. אשמח לשמוע המלצות. תודה.
  9. UP UP
  10. שלום לכולם. חבר שלי הולך לרכוש רכב לאישתו ואני מפוקד על המשימה) אז ככה הנתונים בכותרת וגם ששנת הרכב תיהיה לא פחות מ 2003. מה דעתכם על יונדאי גטצ שנת 2007 ?? אשמח להמלצות.תודה!!
  11. המגבר לא נכנס ל פרוטקשן,חיברתי גם סאב אחר והכל תקין...משהו מוזר קיצר.
  12. שלום לכולם. יש בעיה קטנה בסאב שלי,רציתי לשאול אם עוד מישהו נתקל בבעיה דומה. כשאני מדליק את המערכת הסאב עובד בסדר למשך 3-4 דקות ונכבה,לא משנה באיזה ווליום המערכת מנגנת. הוא יכול גם פתאום להדלק באמצע,ולהכבות. אבל לרב הוא נכבה ולא נדלק. בדקתי את כל החיבורים מסביב לסאב ובדקתי את המגבר והוא תקין,הבעיה בסאב 100%. פתחתי את הקופסה ובדקתי את החיבורים הכל מחובר טוב. השאלה שלי מה יכול לגרום לתקלה כזאת והאם יש טעם לשלוח את הסאב לתיקון(אין אחריות)? סאב:Hertz energy מגבר מונו לסאב:kicker 400.1
  13. זה דגם הכי פשוט של מורל שמיוצר ב סין.... והשני זה דגם מרמה בינונית של דראגסטר...
  14. אני צריך לבחור בין 2 קומפוננטים,האחד זה מורל טמפו 5.25 שעולה 500 והשני זה dragster DS 532.1 שעולה 900 אבל אני מביא אותו ב 500 שקל... אני לא מכיר את דראגסטר אבל שמעתי דברים טובים עליהם,מה אתם אומרים?
  15. היי,החלפתי רכב לא ממזמן ואני צריך לקנות קומפוננט חדש 5.25 כי 6.5 פשוט לא נכנס בדלתות. היה לי מקודם hertz energy והיתי מאוד מרוצה מהם. במחיר הנורמלי היחיד שמצאתי זה morel pulse האם הם מומלצים? או שיש משהו יותר טוב? והאם אפשר למצוא hertz במחיר כזה? הקומפוננט מתחבר למגבר kicker 4 channels בברידג. תודה.
  16. צמיגים מקוריים של kumho חדשים, 65\175 גודל 14 ,זה אוריגינל. לחץ אוויר הוא שם לי 30,ככה אמור להיות גם, יש מצב שהם חדשים אז הם צריכים להשתפשפ קצת? ועל איזה חץ דיברתה שאני ידע את הכוון? איפה אני רואה אותו?
  17. שלום בבעלותי יונדאי לנטרה שנת 2000 ידנית החלפתי היום 2 צמיגים קידמיים כי הם היו שחוקים,אחרי ההחלפה הרכב התחיל לנטוע לצד ימין בזמן נסיע,לפני החלפת הצמיגים,הרכב נסע ישר בלי נטייה... נסעתי לעשות כוון פרונט,אבל זה לא פתר את הבעיה. יש לכם רעיונות ממה זה יכול להיות? תודה על העזרה.
  18. מישהו?!
  19. שלום. רציתי לשאול מאנשים שיש להם נסיון אם הרכב הזה,מה האמינות שלה והצריכת דלק. אני חושב לקנות שנת 2000 ידנית 1.6,פשוט לא מכיר את האיכות שלה. תודה על העזרה.
  20. שלום לכולם. אני מתכנן לרכוש רכב בזמן הקרוב התקציב הוא סביבות 15 אלף... חבר שלי הציע לי רכב שאחד החברים שלו מוכר רציתי לדעת מה דעתכם עליו. אני מחפש רכב אמין קודם כל שיהיה חסכוני בגבול הטוב,ושיהיה כח לרכב...שאני לא יצטרף לדחוף אם הרגל באמצע העלייה... הרכב הוא סובארו אימפרזה גראנד לאונה שנת 1996 גיר רגיל יד 4 קילומטרז 200 אלף. הבחור שומר על הרכב כמו שהבנתי והרכב עצמו במצב טוב מהשיחה איתו. כמובן אני יקח את הרכב לבדיקה. אז מה דעתכם? שווה קנייה או עדיף להסתכל לכוון המיצובישי סופר לנסר ידני או משהו בסיגנון? ורציתי לדעת כמה כ"ס יש לה...כמו שקראתי זה 95,רוצה לאמת רק אם זה נכון.ואם זה מספיק לנסיע "מהנה". תודה מראש.
  21. שלום לכולם אני מתכנן לרכוש רכב בזמן הקרוב התקציב הוא סביבות 15 אלף... חבר שלי הציע לי רכב שאחד החברים שלו מוכר רציתי לדעת מה דעתכם עליו. אני מחפש רכב אמין קודם כל שיהיה חסכוני בגבול הטוב,ושיהיה כח לרכב...שאני לא יצטרף לדחוף אם הרגל באמצע העלייה... הרכב הוא סובארו אימפרזה גראנד לאונה שנת 1996 גיר רגיל יד 4 קילומטרז 200 אלף. הבחור שומר על הרכב כמו שהבנתי והרכב עצמו במצב טוב מהשיחה איתו. כמובן אני יקח את הרכב לבדיקה. אז מה דעתכם? שווה קנייה או עדיף להסתכל לכוון המיצובישי סופר לנסר ידני או משהו בסיגנון? ורציתי לדעת כמה כ"ס יש לה...כמו שקראתי זה 95,רוצה לאמת רק אם זה נכון.ואם זה מספיק לנסיע "מהנה" תודה מראש.
  22. למכירה: קומפוננט של HERTZ כולל: רמקולים 6\6 140WATT, קרוסאובר( ללא טוויטרים).( MADE IN ITALY)( ENERGY) מגברים: KICKER ZX400.1 מונו. (400 WATT). KICKER ZX350.4 מגבר 4 ערוצים 350W. סאב: 10" Inch של חברת HERTZ מדגם ENERGY עוצמה 400W. רדיו דיסק: CLARION DXZ 785USB.
  23. תנסה קודם כל לנתק את אחד הכבלים....נגיד רמקול ימני..ואז שמאלי...RCA...את הסאב...יש מצב שאחד הרכיבים מקצר את המגבר...תיבדוק אם הטוייטרים עובדים טוב.... אם טויטר אחד לא עובד טוב הוא יכול לקצר לך ...ולגרום למגבר להיתחמם וכתוצאה מכך הוא נכנס לפרוטקשיין. ***אפשר בבקשה להתשמש בסימני פיסוק נומרליים ולא ב נקודות... מיותרות?...***
  24. אוסילוסקופ כן מודד מתח יציאה.... וגם כן זרם יציאה תלוי בפרוב שאתה מחבר אליו...
  25. חבל...אם אתה רוצה איכות תוסיף עוד כמה מאות תיקנה ALPINE או CLARION ....
×
×
  • תוכן חדש...