Jump to content

דוקטור

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

הנקודות של דוקטור

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם אני רוצה למכור את האלפיין שלי 9833 פןנקציות במכשיר טיים קורקשיין צבעוני 4v פרהאאוט פאנל חשמלי נישלף שלט mp3 מגבר פנימי 4x50 קרוס אובר אקולייזר עכשיו השאלה שלי היא כזאת כמה אני יכול לקבל עליו?
  2. שוב כמו שכבר נאמר כאן אתה לא צריך מנחת אתה צריך פלג של rca תקן אירופאי ניתן להשיג בכל חנות התקנות אני יכול להשיג לך דבר איתי בפרטי
  3. ישנם מתאמים לשליטה מההגה שאפשר לחבר אבל אתה צריך לקנות רדיו דיסק עם כניסה לשלט הגה אם מעוניין דבר איתי בפרטי
  4. קיים פאנל לb4 הוא לא זול אם מעוניין דבר איתי בפרטי
  5. יש לך תקלה במגבר אולי אחד האלמנטים מכניס לו יותר מידי היתנגדות אתה יכול לבדוק עם אוומטר
  6. אני לא יודע לגבי החדשים אבל אלפיין מייצרים מכשירים עם פונקציה לשינוי תדר לי יש את ה9833 ויש לו לשנות תדר
  7. תבדוק בספר רכב אם יש איזה שהוא איזכור לגבי זה
  8. אולי המתחים לא מחוברים נכון תגיד גם הכיוונים של הסאונד נעלמיםtrebel bass וכו" אם כן אז המתחים לא מחונרים נכון או שיש בעיה במערכת
  9. מבקש לקבל חוות דעת יכול להיות שיש לסאב דיליי מטורף האם הסאב הזה נחשב מוזיקלי או סתם לדחוף אויר
  10. איך יודעים איזה תדרים מוריד כל קבל יש למישהו איזה טבלה, איזה לינק,כמה faradשווה לאיזה תדר
  11. יש לי בישבילך את כל הפיתרונות דבר איתי בפרטי
  12. מישהו יכול לומר לי איך אפשר לבדוק כמה preout מוציא הhu אני יודע שרשום על המכשיר ואני יודע שיש נתוני יצרן אבל אני רוצה לעשות בדיקה פיזית יש אני יכול לבדוק עם אוומטר או שיש איזה מכשיר אחרת. תודה
  13. אתה יכול לקנות את ההרץ רמקולים מעולים כמובן את הקומפוננט 5x7
  14. תבדוק אם לרמקולים יש עוד מגעים לכניסה אם כן תחבר אותם
  15. יש לי מגברים שלהם rsd500.4 ןrsd300.4 כמה לפי דעתכם אפשר לימכור אותם אם את הoctan מוכריםב1500 עד 1900
×
×
  • תוכן חדש...