Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

איפה אפשר לרכוש גלאי ולנטיין ולהתקין התקנה מקצועית? כולל הגלאי האופציונאלי האחורי.

 

ראיתי שבאתר של מכמונות המהירות אפשר לרכוש את הגלאי אבל אין שום פירוט איפה אפשר להתקין אותו.

 

תודה

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

אין בזה התקנה אתה מתקין לבד.

 

במקרה שאתה רוצה שהחשמל יהיה קבוע, קפוץ לחשמלאי רכב , תפרד מחמישים שקלים והוא יחבר לך את החשמל ישירות לרכב, ולא למצת.

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

קצת חיפוש ואתה תמצא מענה לכל שאלותיך בנוגע לגלאי.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אם כבר נפתח אשכול בנושא..

 

יש אפשרות להתקין את הגלאי בתא הכפפות (או מקום אחר חבוי ברכב) ורק להוציא משם אנטנה שתשב על הדשבורד?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם כבר נפתח אשכול בנושא..

 

יש אפשרות להתקין את הגלאי בתא הכפפות (או מקום אחר חבוי ברכב) ורק להוציא משם אנטנה שתשב על הדשבורד?

 

יש לדעתי V1 מפוצל וזה מה שאתה מחפש.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
יש לדעתי V1 מפוצל וזה מה שאתה מחפש.

 

זה גם מה שאני מחפש. לכן זה לא עניין של לקנות ופשוט לשים על המגן שמש, אני רוצה להתקין את זה חבוי (מפוצל) עם הגלאי האחורי.

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

מפוצל -> אסתתי ומסודר, לא רואים אותו[לא שיש עם זה בעיה מאחר והוא חוקי]

1PART -> גוש שחור תקוע לך מול העיינים[לגבוהים מבייננו] מאחורי המראה, יחד עם חוט חשמל למצת הרכב.

----

פורסם
מפוצל -> אסתתי ומסודר, לא רואים אותו[לא שיש עם זה בעיה מאחר והוא חוקי]

1PART -> גוש שחור תקוע לך מול העיינים[לגבוהים מבייננו] מאחורי המראה, יחד עם חוט חשמל למצת הרכב.

 

אפשר לארגן את זה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב, לוקחים חשמל (מהמערכת למשל) ומעבירים את הכבל של הוולנטיין מסביב עד שמגיעים למראה, מסדרים את זה יפה וזהו - אין כבל למצית ואין בלאגן של חוטים, בקושי רואים את זה.

הקיט המפוצל עולה יותר כסף + התקנה תיהיה יקרה יותר. הבאנדל הרגיל מגיע כבר עם כל החיווט\הוראות איך לעשות את התהליך שהוסבר פה.

פורסם

אבל זה עדיין יושבת לך על המראה לבנה בצבע שחור עם אורות אדומים...

ועדיין כל ערס ופרחח ברחוב רואים את זה, וזה לא מאוד פרקטי להתחיל להסתובב עם זה בכל פעם שאתה יוצא מהאוטו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בקרוב גם הגנבים ידעו מזה ואז נתחיל להחביא.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

האם זה פרקטי ומעשי לרכוש גלאי כזה דרך האתר שעושה משלוחים לארה"ב ולשלוח אותו לישראל ע"י חבר שגר שם?

יש לכם אולי מה המשקל של המוצר והאם המכס יעשה לי בעיות?

האמת חיפשתי באתר UPSP כמה עולה משלוח מארה"ב לישראל ולא מצאתי איכן אני מכניס את הכתובת ומקבל הצעת מחיר.

אולי אתם יודעים...

תודה מראש

 

נ.ב

האם זה נכון שעל גלאי כזה אין מכס אלא רק מע"מ?

×
×
  • תוכן חדש...