Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הצטרף לנו ילד חדש למשפחה, ברשותנו 2 מכוניות (כרגע):

1) פולו 2001

2) פיאסטה GLX 2002

 

אנו מתלבטים באיזה אוטו לנסוע עם הילד (מבחינה בטיחותית. מבחינת נוחות בפיאסטה יש תא מטען נוח יותר)

חיפשתי נתונים באינטרנט ללא הצלחה. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי.

 

נתונים נוספים:

לפולו 2 כריות אוויר מקדימה (נהג + נוסע) ו-2 כריות וילון (הבנתי שאם הסלקל יושב מאחורה יש צורך לבטל את כרית החלון)

ביטול כל כרית כזו מצריך מוסך (ובטח עולה הון)

 

בפיאסטה כרית אוויר אחת (לנהג)

 

באופן טבעי נראה לי שהפיאסטה יותר מיושנת (=פחות בטיחותית) אבל בתכל'ס היא תהיה נוחה יותר (אין צורך לבטל כריות אוויר + תא מטען נוח יותר)

 

אשמח להכוונה,

תודה מראש

 

ירון

פורסם

הפולו נבחנה על-ידי Euro Ncap וזכתה לציון ארבעה כוכבים בהגנה על נוסעים מבוגרים.

מכונית זו לא נבחנה בניסוי הגנה על ילדים בתא הנוסעים, שנכנס לתוקף רק בנובמבר 2003.

 

הפיאסטה מהדגם שלך לא נבחנה כלל במבחן ריסוק אירופי רלוונטי, והדגם הקרוב ביותר

(שנת 1997, כרית אוויר אחת), מציע בטיחות נמוכה יותר לנוסעים מבוגרים מהפולו.

 

סביר להניח כי הפולו המודרנית יותר תהיה גם הבטוחה יותר - אך זוהי רק הערכה.

 

בכל מקרה, אין כל צורך לנתק כריות אוויר (קדמיות, צדיות או וילון) כשמושיבים ילדים מאחור.

פורסם

לשם הבטיחות:



 

1. הילד מאחור, באמצע.

 

2. לקנות כסא שקיבל ציונים גבוהים במבחנים שונים (מן הסתם - יקר) ולעגן אותו בהתאם להוראות. עיגון לא מוצלח של הכסא יכול לבטל את כל היתרונות שלו.

 

3. צמיגים חדשים ותקינים - אין דבר שמשפיע יותר על האחיזה והבלימה.

 

4. קורס נהיגה מתקדמת לנהג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לשם הבטיחות:

 

 

1. הילד מאחור, באמצע.

 

 

זה רק בתנאי שיש באמצע חגורת 3 נקודות (כמו החגורות הקדמיות או הצידיות מאחור) ולא רק חגורת בטן.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
זה רק בתנאי שיש באמצע חגורת 3 נקודות (כמו החגורות הקדמיות או הצידיות מאחור) ולא רק חגורת בטן.

 

כשמדובר בכיסא סל-קל, זה לא משנה הרבה. רק צריך לדאוג שהכיסא יהיה מקובע בצורה חזקה ויציבה למושב הרכב.

 

כל הכבוד לך, שבטיחות זה מה שחשוב לך ברכב!

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

גם סל קל צריך חגורת 3 נקודות ! ואם לא אז זה בטח סוג ז' שיעוף בתאונה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

לא כל כסא וכל סלקל חייבים חגורת 3 נקודות. יש להסתכל בהוראות ההתקנה של הכסא הספציפי - בד"כ יש מדבקות עם תרשים בגב הכסא.

לנו היה סלקל אמריקאי (=עם בסיס) שניתן היה לקשור גם עם רצועת מותן בלבד.

:type:
פורסם
הסלקל שלי (איוונפלו) נקשר סבבה גם עם רצועת מותן בלבד.

 

 

סליחה על קביעה נחרצת - התכוונתי לסל קל בלי בסיס: לא יצא לי לראות סל קל בלי בסיס שלא דורש חגורת 3 נקודות.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...