Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמדו בפני אבא שלי שתיי אפשריות לקניית רכב מחברת ליסינג...

 

1. פורד פוקוס 2001 (כסופה)

65,000 ק"מ

הדו"ח מעיד שהיא עברה רק תיקוני צבע ופחחות קלים. לא היו פגיעות

קיריטיות וכיוצא ובזה.

מחיר: 69,000 ש"ח + אחריות לשנה על תקלות בגיר, מנוע וכו'.

 

2. מאזדה לאנטיס 2001(כסופה)

65,000 ק"מ

הדו"ח מעיד שהיא עברה רק תיקוני צבע ופחחות קלים, לא היו פגיעות

קריטיות וכיוצא בזה.

מחיר : 66,000 ש"ח + אחריות לשנה על תקלות בגיר, מנוע וכו'.

 

לפני קניית הרכב ולאחר התיעציות -רובם המכריע של האנשים שאבי דיבר איתם המליצו על הפורד פוקוס.

מישום מה אבי קנה את הלאנטיס ולטענתו זאת משום שלאוטו יש שוק

והוא הכי שכיר (נו באמת..), ולא היה פה שיקול כפסי.

 

מכיוון שביטול העסקה עדין עומד על הפרק אני בא אליכם בשאלה:

מה אתם הייתם קונים? ובצורה אחרת - האם אבא שלי עשה טעות?

 

תודה מראש...

פורסם

פוקוס |כן|

 

או במילים אחרות: בפורום הזה לא תמצא המלצות ללאנטיס, אלא אם אתה מחפש שובך ממש גדול ליונים ממש גדולות... :lol:

 

הפוקוס טובה בהרבה.

פורסם

תגיד לאבא שלך שיקח סיבוב על הפוקוס ואז יחליט. בכל מקרה שיפסיק לחשוב על המכירה עוד בקנייה ושיהנה מהאוטו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה ברור שהוא לקח סיבוב על שתיי המכוניות ....

 

לא כזה ברור בכלל...

 

אם הוא בחר בלנטיס - שיבושם לו. היא עדיין המכונית הנחותה מבין שתיהן, ובהפרש. ה-3000 שקל שאולי הוא ירוויח עליה יותר במכירה לא עומדים לשנות את זה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

"שוק" הלאנטיס הולך להתרסק בקרוב , אלפי מכוניות ליסינג יגיעו לשוק מה שיוריד את ערכן בצורה משמעותית.

כל הסיפור הזה לא אמור לעניין אותך ואת אבא שלך , שייקנה את המכונית הטובה בין השתיים ולא את מה שיימכר טוב יותר.

 

אם הוא לקח סיבוב בשתי המכוניות והחליט שהלאנטיס טובה יותר, שיבושם לו.

פורסם

לא באתי לדון על ההחלטה של אבא שלי ועד כמה שיבושם לו...

שאלתי:

האם אבא שלי עשה טעות?

 

זה שאבא שלי החליט לקנות את הלאנטיס מסיבות שונות זה לא עושה את הבחירה שלו לנכונה.

 

אנשים עושים טעויות !....

המטרה שלי היא לגרום לא להחזיר את העסקה האחורה ולקחת את הפוקוס.

כל מה שאני מבקש ממכם זה לעזור....

(מחר בערב שהוא יחזור הוא יראה את התגובות שלכם שיסבירו לו למה הוא עשה טעות)

 

תודה מראש....

פורסם
לא באתי לדון על ההחלטה של אבא שלי ועד כמה שיבושם לו...

שאלתי:

האם אבא שלי עשה טעות?

 

זה שאבא שלי החליט לקנות את הלאנטיס מסיבות שונות זה לא עושה את הבחירה שלו לנכונה.

 

אנשים עושים טעויות !....

המטרה שלי היא לגרום לא להחזיר את העסקה האחורה ולקחת את הפוקוס.

כל מה שאני מבקש ממכם זה לעזור....

(מחר בערב שהוא יחזור הוא יראה את התגובות שלכם שיסבירו לו למה הוא עשה טעות)

 

תודה מראש....

נו אז עונים לך אומנם בעקיפין אבל אתה יכול להבין מזה שאלו שהגיבו נוטים לכיוון הפוקוס, אבל, אבא שלך עשה סיבוב על שתיהן וחזר יותר מרוצה מהלנטיס אז אין פה שום טעות הוא לקח את האוטו שהוא יותר אהב.

 

לפי ירידת ערך לא בוחרים מכונית, אלא אם זה ממש מקרה מיוחד (אלפא).

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אם אבא שלך התלהב מהלאנטיס אז אחלה....

אני בטוח חשב לפני שהוא ביצע את העיסקה

 

בכל מקרה, אני בטוח שאתה יודע שבקניית אוטו (ובהרבה דברים אחרים) אין משהו 100% הגיוני - יש רגש...

ואם אבא שלך קנה את האוטו והוא מבסוט אז מצויין.

 

אם אתה שואל לדעתי האישית - אני במקומו הייתי לוקח את הפוקוס (בתור נוסע במזדה לא ממש התלהבתי בלשון המעטה). לפי מיטב ידיעתי הלאנטיס די שותה דלק.. (לפחות באוטומטית - היה לי חבר שקנה בזמנו מזדה חדשה ומכר אותה אחרי כמה חודשים כשהבין שהאוטומטית שותה דלק....)

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לא יודע מה אתכם - אני מעדיף את הלאטיס בגדול על הפוקוס.

נתחיל בזה שאדם מעל 180, יהיה לו "קצת" קשה לשבת מאחור בפוקוס. נמשיך בזה שכנהג, העדפתי בהרבה את איך שהלאנטיס מתנהגת. בנוסף יש את עיניין השוק הטוב שיש לה והאמינות המוכחת.

בחירה נכונה !

- אתה מעדיף זה עניין שלך אבל...

 

א. גם במאזדה לא קל לשבת מאחור בן אדם שגובהו מעל מטר שמונים וגם לא ברוב המשפחתיות.

 

ב. התנהגות הפוקוס מוכחת כיותר טובה, וזה מתבטא בשילדה יותר טובה ובאוטו עם פונטנציאל יותר גבוהה מהלאנטיס.

 

ג. שוק - כמו ששלומי אמר הלאנטיס תאבד מערכה רבות כי יצאו הרבה מכוניות משורות הליסינג ובנוסף נכנסה המאזדה 3.

 

ד. אמינות - נכון מאזדה מנצחת בתחום הזה אבל שוב זה תלוי ברכב אבל בגדול מאזדה יותר אמינים.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני לא יכול לחוות דיעה על הפוקוס , כי מעולם לא נהגתי ולא ישבתי בה.אך מנהיגה על הלנטיס (של חבר) גיליתי שהמכונית לא נוחה כליל. הביצועים סבירים והמראה סביר.

לעומת זאת, שמעתי מחברים ומכרים וגם קראתי שהפוקוס היא מכונית נוחה ולה יש התנהגות כביש מעל לכל מתחרותיה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לא יודע מה אתכם - אני מעדיף את הלאטיס בגדול על הפוקוס.

נתחיל בזה שאדם מעל 180, יהיה לו "קצת" קשה לשבת מאחור בפוקוס. נמשיך בזה שכנהג, העדפתי בהרבה את איך שהלאנטיס מתנהגת. בנוסף יש את עיניין השוק הטוב שיש לה והאמינות המוכחת.

בחירה נכונה !

 

הפוקוס מרווחת גם מלפנים וגם מאחור. לא פחות מהלנטיס. היא גם מתנהגת טוב בהרבה אבסולוטית. שלא לדבר על נוחה יותר לנסיעה (בהפרש משמעותי)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא יודע מה אתכם - אני מעדיף את הלאטיס בגדול על הפוקוס.

נתחיל בזה שאדם מעל 180, יהיה לו "קצת" קשה לשבת מאחור בפוקוס. נמשיך בזה שכנהג, העדפתי בהרבה את איך שהלאנטיס מתנהגת. בנוסף יש את עיניין השוק הטוב שיש לה והאמינות המוכחת.

בחירה נכונה !

 

אין לך מושג ירוק בדברים שאתה מדבר עליהם , אם הגעת למסקנה שלנטיס מתנהגת טוב יותר מפוקוס(אחרי שנהגת על שתיהן), אני שולל ממך את הזכות להמליץ לאנשים על מכוניות מעתה והלאה.

פורסם
אני אך מנהיגה על הלנטיס (של חבר) גיליתי שהמכונית לא נוחה כליל. הביצועים סבירים שמוליק

 

לאנטיס של חבר?

משום מה הייתי תמיד בטוח שגם לך יש לאנטיס (F).

פורסם
אני אך מנהיגה על הלנטיס (של חבר) גיליתי שהמכונית לא נוחה כליל. הביצועים סבירים שמוליק

 

לאנטיס של חבר?

משום מה הייתי תמיד בטוח שגם לך יש לאנטיס (F).

 

יש לי אבל שנת 98. והיא קצת יותר נוחה מגרסת הסדאן "והסטיישן" שהחליפו אותה בשנת 98.

 

לחבר שלי סדאן שנת 2001.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...