Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שעם ה-180 כ"ס הוא לא יצליח להתחיל נסיעה בלי להכבות. גרף ההספק של אופנוע בתחום הסל"ד שאפשר להתחיל נסיעה באוטו נמוך מאד. אפשר להמציא את הגלגל. מה הטעם ?

פורסם

פיאט 500 עם מנוע קאוואסאקי

 

 

יש לא מעט פרוייקטים דומים. קראתי בעבר על פיאט 600 עם מנוע מוטוגוצי, ואני זוכר במעומעם פרוייקט שתואר (אם אני זוכר נכון) באחד מעיתוני הרכב הישראלים (אולי "טורבו") בו נבנתה פיאט 600 חשמלית כשהמנוע היה סטארטר של מנוע מסוק.

:turn-l:
פורסם

יש הרבה פרויקטים בחו"ל....אבל לא יודע עד כמה זה כדאי בארץ

 

יש עוד פרויקט של אסקורט MK2 עם מנוע CBR900RR מוגדש

זה אחד החלומות שלי או מיני מיינור מנוע הונדה(B16A2)

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

שאלה באותו נושא

 

אם באופנועים מגיעים ממנוע 1000 סמק להספק של 180 כוח סוס, למה לא מצליחים להגיע לזה באוטו, רכב עם 1000 סמק בלחץ רב מאוד מגיע ל 70 כוח סוס.

פורסם

Because than the car will cost a crazy amount of many and you will do an overall every 3000-4000km, you want it?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
לאדה תהיה קצת כבדה למנוע של אופונוע. יש לזכור שחלקי אופונועים לא מחושבים למשקל של אוטו.

 

 

למה כמה היא כבר שוקלת ?

לא יותר מ900 קילו :?

פורסם

נכון, אבל זה עדיין פי 3 מאופונוע. אני בספק שחלקי אופונוע יחזיקו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אז קודם כול בוא נתחיל בכך שנגיד לבחור בהצלחה בפרוייקט ואין ספק שזה פרוייקט מעניין אך כמה שאלות מטרידות אותי לגביו והם:

 

א.בעיית הגיר:

מי שיודע ומכיר באופנועים אין רוורס מה שאומר שהאוטו הזה יוכל לזוז רק קדימה(קצת בעייתי בחניות)

בכל מקרה מי שראה בסרטון של יו טיוב,בתחילת הסירטון הם עזרו לו שם להוציא את האוטו מהחנייה ודחפו אותו בשביל שיוכל לצאת. אז מה יעשה אותו בחור איך אפשר להתגבר על הבעיה?

 

ב.הדבר השני הוא: שוב למי שיודע בגיר של אופנוע מניוטרל לראשון אתה קודם מוריד הילוך ואז מעלה לשני שלישי וכך הלאה

איך זה יתבטא בגיר של אוטו

 

ג. עוד דבר הוא בקשר להורדת הכוח לריצפה והנעת הגלגלים.

כאמור באופנוע איו דריי שף או דרוג לאגר והורדת הכוח מתבצעת ע"י שרשת לגלגל האחורי שמניעה אותו והוא מזיז את האופנוע

בדומה לאופניים

איך זה יבוא לידי ביטוי באוטו?

 

ויש עוד כמה דברים כמו עבודת מנוע שונה באופנוע(שם העבודה היא אנכית)

ועוד כמה מגבלות שצריך להתגבר עליהים השאלה היא שלאחר כול מה שיקרה לאוטו הזה למה הוא בדיוק מתוכנן להיות?

כי הנאה צרופה ביום יום לא תקבל ממנו

אז מה כן: רכב ראלי לא ממליץ,רכב דראג יש הרבה יותר חזקים ונותנים הנאה יותר טובה.

סתם ליסוע בשו"ש

לא יודע אם זה שווה את כול הכאב ראש והכוח וזמן ושלא נדבר על הכסף שתמון בדבר.

ומה תקבל תחלס מאוטו שכזה אבל שוב בהצלחה!!!

פורסם

עשו פרוייקט בשוויץ עם מיני ישנה, ולפי מה שזכור לי הצליחו שיהיה רוורס, אני אחפש את הכתבה ואתרגם את זה.

ודבר שני אפשרי להביא מנוע של אופנוע BMW שם כידוע אין שרשרת, ולא חסר להם דגמים עם כוח.

פורסם

כולכם מסתכלים על האתגר מהכיוון הלא נכון, ענייני הדרייב-שאפט שרשרת והעברת ההילוכים היליניארית בכלל לא רלוונטים כי אם כבר עושים כזה פרויקט אז משדכים את המנוע לתיבת ההילוכים הקיימת ופה נמצא האתגר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...