Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני הרכבתי פנסי ערפל ועדיין לא חיברתי אותם.

 

אני רוצה לחבר את פנסי ערפל עם מתג וממסר.

 

אני לא יודע מאיפה לקחת פלוס ברכב הזה אין מאיפה לקחת הכל סגור ומסובך.

 

רציתי לקחת מהמצבר ישר אבל החיבר עם המצבר זה ברזל כזה ולא כבל שאפשר לחבר ביחד עוד חוט.

 

רציתי מקופסאת הפיוזים אבל גם הכל חוטים ובלאגן.

 

יש מקום שבו ניתן לקחת + בלי כאב ראש?

 

יש צמה מקורית לפנסי הערפל עם מתג והכל הבעיה היא שיש רק בצד אחד שקע לפנס אחד ועובי החוטים של השקע הזה 1ממ"ר.

 

האם ניתן לחבר 2 פנסי ערפל שכל פנס 55W (סך הכל 110W) לחוטים בעובי 1ממ"ר לצמה המקורית?

 

תודה

פורסם

בצע חיפוש בפורום כיצד מחברים ממסר של בוש למערכת פנסי ערפל.

בעבר פירסמתי קובץ עם מידע בנושא.

 

1. פלוס מומלץ לקחת מצמה ראשית של המצבר או מהמצבר עצמו על-ידי החלפת נעל הכבל של המצבר לנעל כבל עם בורג בצד שאליו ניתן לחבר כבל נוסף עם נעל כבל עגולה.

 

2. מינוס ניתן לקחת על-ידי חיבור בורג עם דיסקה משוננת לפח הרכב לאחר ניקוי המקום מצבע.

 

להזכירך לכול רכב יש מספר רב של נקודות ארקה מוכנות עלייך לחפשם או לבדוק בספר אחזקה של הרכב.

 

כבל בעל שטח חתך של 1 ממ"ר הינו דק מידי למטרה זו.

 

איך אתה מחבר את הפנסים ? בטור או במקביל ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק קראתי ושמרתי עוד מאותו הרגע שפירסמת את ההסבר.

 

עכשיו שאלה אחרונה:

 

איזה עובי של חוטים אפשר להשתמש?

 

מרק תסביר לי בבקשה לפי הציור הזה באיזה עובי של חוטים לחבר בין מה למה.

לא להתייחס לסדר הרגליים של הממסר זה סתם בשביל הציור.

החוט בצבע החום זה הפלוס הזנה לפנסים באיזה עובי הוא צריך להיות

תודה

ללא שם.JPG

פורסם

לממסר אין רק שלוש רגליים? ז"א הוא מקבל + מהמצבר, ואז ה+ הזה יוצא להממסר למנורות, לא?

 

וד"א - לא ניתן לקחת + אחרי/לפני סוויץ'?

 

עריכה: שחור = מינוס

אדום = פלוס

טורקיז = הארקה

ממסר.JPG

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אזי צריך שהמתג יהיה לפני הממסר?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

למה הוא צריך עוד פלוס, אם הוא מקבל כבר + מהמצבר? הרי על כל נקודה במרוצת הכבל ניתן להלביש פיוז...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אז אני יסביר לך.

 

יש לממסר רגיל 4 רגליים.

 

הממסר צריך לקבל מתח לסלילים שלו ברגש שהסלילים בתוך הממסר מקבלים +- נוצר סגירת מעגל עם 2 הרגליים האחרות.

 

ברגע שרגל מספר 85 מקבלת + ורגל מספר 86 מקבלת - אז יש סגירת מעגל בין הרגליים87 ל 30.

 

בקיצור הממסר צריך מתח הזנה אחרי מתג והפלוס השני כדי להעביר חשמל לפנסי ערפל במקרה הזה.

 

 

לפי הסרטוט שלי אני יסביר:

שהמתג על מצב ON הוא מעביר + לממסר וכך נסגר מעגל.

הפלוס עם החוט העבה שזה החוט בצבע חום בשרטוט זה ה+ שמגיע בסופו של דבר לפנסים.

פורסם

ציירת + שנכנס לרגל אחת, מינוס מהרגל הנגדית, ואז יש לך שני +ים שיוצאים מעוד רגל, והכבל החום (העבה) שציירת, שאתה ורצה לחבר אותו, לאן אתה ורצה לחבר אותו? זה לא ל (-)? כי לפי מה שאמרת לי, צריכים להיסגר שני מעגלים. אז אחד נסגר עם + ו (-), והשני לא נסגר, כי יש לו ++. (אני מצטער שאני חופר).

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

1. השרטוט שצירפת אינו שלי

2. שטח חתך המוליך למנורה אחת הינו בעל 1 ממ"ר

3. שטח חתך לפני ההסתעפות וגם מהמצבר צריך להיות לפחות 1.5 ממ"ר לממסר לרגלים 87 ו-30 מכיוון שבחוטים האלה יזרום זרם של לפחות 11 אמפר ולא 5 אמפר (סכום הזרמים). לכן המחצתי להשתמש במוליך בעל שטח חתך של 1.5 ממ"ר לכול חיווטים.

4. אתה לא חייב ממסר C.0 אתה יכול להסתפק בממסר N.O. ל-25 אמפר של HELLA שעולה 22.5 שקלים.

5. במידה ואורך החוטים הינו עולה על 3 מטר שקול להשתמש בחוטים יותר עבים.

6. בדרך כלל נהוג להתקין פיוז לכול מנורה של 10 אמפר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, לא אמרתי שהשרטוט הזה שלך אני בכוונה העלתי את זה כדי שאני יסביר למנחם יותר בציור ולא בשרטוט שיהיה יותר מובן.

 

מרק האם תהיה בעיה להתמש בחוטים של חשמל ביתי, זאת אומרת אם אני יקח את הגידים מכבל מאריך זה יהיה בסדר? אני אקח רק את הצבע הכחול כדי לא ליגרום לבילבול חשמלאים בעתיד.

 

לכל מי שרוצה הסבר של מרק בקשר לחיבור פנסים ועוד:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=157832

×
×
  • תוכן חדש...