Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול להשתמש בחוטים של כבל מאריך תיקני ששטח חתך המוליך הינו בדרך כלל 1.5 ממ"ר.

 

על הכבל מסומן מספר תקן/סוג הבידוד והסימון 3X1.5 MM2 כלומר 3 מוליכים בעלי שטח חתך של 1.5 ממ"ר.

כול עוד אתה מחווט את החוטים רחוק ממקור חום כמו המנוע לא תהייה לך בעיה.

 

1. אם אתה צריך לוחץ נעלי כבל+נעלי כבל+בידוד מתכווץ+פן תוכל להשאיל ממני לסוף שבוע.

2. מוליכי חשמל בצבעים שונים ובעלי שטח חתך מתאים ומצופים PVC לפי מטר רץ תוכל לרכוש בשדרות הר-ציון בחנות הנקראת 'אלקטרוניקה הר-ציון'

איזה כייף לי :)

פורסם

שכחתי...בדרך כלל נהוג לחווט פנסי ערפל דרך המפסק הראשי של אורות הרכב בצורה כזו שבזמן הפעלת אורות גבוהים לא תוכל להפעיל את פנסי ערפל אלה רק כאשר אורות נמוכים דולקים.

 

האם ברכב שלך קיים דיימר למפסקים וולוח השעונים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

במידה ואתה מתקין (מומלץ) מנורת ביקורת (עדיף לד בצע אדום) לפנסי ערפל אזי תוכל לחווט את המנורה דרך הדימר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק אני משתמש עם מתג מקורי של הרכב שיש לו תאורה.

 

עכשיו מה שאני עושה זה, יש לי הכנה לפנס ערפל רק בצד אחד אז מאותו מקור מתח אני ישתמש להפעלת הסליל של הממסר.

 

ויקח + ישירות מהמצבר עם פיוז 15A וזהו, ההגנה לפני הממסר כבר בנויה בלוח הפיוזים מקורי, ככה שאין לי בעיה עם הגנה

פורסם

אם הממסר מתחמם לטמפ' שניתן לגעת בממסר אזי אין שום בעיה.

 

הממסר מתחמם מכיוון שלסליל הממסר יש התנגדות מסויימת של כ-85 אוהם, הווה אומר שבמתח של 12 וולט זורם בממסר זרם של כ-140 מיליאמפר מכפלת הזרם במתח = הספק שבחלקו נהפך לחום.

איזה כייף לי :)

פורסם

כמה הצעות יעול.

 

תמיד רצוי להוליך ברכב חווט הארקה ולא כוח, לכן את מתג ההפעלה בתא הנוסעים יש לחבר להארקה, ואת צידו השני לממסר לרגל 86.

כך יגיע לממסר מהמצבר קו כוח אחד שיתפצל להזנת הסליל לרגל 85 ורגל 30.

 

נורית בקרה יש לחבר ליציאת הממסר ברגל 87 ולהארקה, בצורה כזו תוכל לדעת כי אכן הממסר מיתג את הזרם לצרכן (פנסי הערפל) לאחר הפעלת המתג.

 

ועוד פיצ'ר: אם רוצים שהאורות ערפל יפעלו רק כאשר אורות מעבר דולקים (אופציה קיימת ברכב בעל פנס ערפל מקוריים) אזי מחברים את רגל 85 לאור המעבר של אחד מפנסי הרכב הראשיים.

פורסם

האם חיברת את נורת ביקורת או לד ?האם חיברת את הפנסים דרך מפסק האורות הראשי ?

 

נהוג לחווט את נורת הביקורת של פנסי ערפל בשתי שיטות אחת כפי שרשם דניאל ואחת לסליל הממסר לכול שיטה יתרונות וחסרונות.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתם לא מבינים כניראה את ההסבר שלי.

שוב:

 

ברכב שלי יש הכנה מקורית לפנסי ערפל, אבל יש רק בצד אחד (שמאל) שקע לחיבור פנס ערפל אחד.

בצד השני (ימין) אין שקע לחיבור פנס ערפל לא יודע למה.

 

אז מה עשיתי?:

 

מהשקע לחיבור פנס ערפל אחד במקום לחבר פנס ערפל חיברתי ממסר שממנו יתפצל מתח ל2 פנסי ערפל ולקחתי + מהמצבר ישירות.

 

ניתן להדליק את פנסי הערפל רק כאשר האורות דולקים כי ככה זה הצמה המקורית

השתמשתי במתג מקורי לפנסי הערפל כמו שאמרתי יש הכנה לפנסי ערפל והבאתי רק מתג מקורי.

מובן ?:-)

×
×
  • תוכן חדש...