Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם אפשר לשים מנוע 1.8 טורבו של איביזה שנת 2001 באיביזה שנת 94 עם מנוע 1600?

וגם אם אפשר לשים גיר של 2001 ב-94?

מצטרף לשאלות למרות שנראה לי שכן אפשר להחליף מנוע

פורסם
אבל האם זה יתאים

אפשר להתאים הכל, הכל תלוי בכמות המזומנים שיש לך....

משתלם במה שתקבל אח"כ?? ממש ממש ממש לא, במחיר שתשקיע תוכל לקנות איביזה חדשה מאובזרת הרבה יותר חדישה יותר ועם התנהגות יותר טובה (למרות שזה לא הצד החזק של איביזה), זה לא שיש לך כרגע רכב עם שילדה מטורפת והתנהגות כביש מדהימה שהדבר היחידי שחסר לך זה כוח, יש לך עוד הרבה מאוד מה להחליף חוץ ממנוע....

Honda hornet 600

 

פורסם

מצטרף ל ac,בשנתון 94(יש לי גם איביזה כזאת בחניה) הגיע דגם קופרה בעל מנוע 2 ליטר,אם זכרוני אינו מטעה אותי הוא בעל 125 כוחות סוס(אם אני כן טועה אני אשמח אם מישהו יתקן אותי).

 

אני מכיר מישהו בעל אחת מן הבודדות בארץ,הוא לא גודש אולם הוא חזק.

אחלה פרוייקט!

 

בן.

Got To love It

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לא תוכל לאשר דבר כזה וחבל

לך על קופרה שנתון נמוך (בסביבות 20 אלף ש"ח) ואם הכוח לא יספק אותך תוכל להחליף למנוע הABF המצויין

ואם גם זה לא יספק אותך תוכל לגדוש ואז באמת זו תהיה מכונית מאוד מאוד חזקה

לך בשלבים האלו ותהיה מרוצה

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא תוכל לאשר מכיוון שלא נולד הבוחן רכב שיתן לך להחליף מ1.6 ל2.0

עם איביזה GTI זה יהיה קל יותר מכיוון שהרכב בא במקור עם מנוע 2.0

חפש כזאת איביזה משנת 94 ויש לך רכב די חזק עם בסיס טוב לשיפורים בעתיד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני מכיר פיג'ו 1.1 במקור שאישרו לה מנוע 2.0 ויושב בה RGX

הכל מאושר ברישיונות ורשום R G Y בדגם המנוע.

אז חלאס חבר'ה עם כל הקטע של האישורים שקודם יכניס את המנוע ואחרי זה לא תהיה בעיה לאשר.

חצי מהעולם נוסע עם אישורים על דברים "שחשבתם" שלא יהיה אישור ויש להם אישור והכל תקין אז ?!

×
×
  • תוכן חדש...