Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני בעל רכב מסוג פג'ו פרטנר HDI 2.0 מודל 2004

בדיאגנוסטיקה שביצעתי לרכב לאחרונה דרך שקע ה-OBD קיבלתי קוד תקלה P1351

למרות שלא נדלקה לי נורית ה-CHECK ENGINE

הפיענוח לקוד הוא: IDM Input Circuit Malfunction/ Ignition Coil Control Circuit High Voltage

עשיתי מחקר קטן וגיליתי ש-IDM זה בעצם Injector Drive Module

ניגשתי לחשמלאי שהתברר שלא הבין מה זה אבל הוא אמר שזה כנראה האופציה הראשונה מכיוון שלרכב אין Ignition Coil

שהוא טוען שאלו הפלאגים (אני לא בטוח שהוא עצמו הבין מה זה אומר כי לדעתי אלו סלילי הצתה).

יש למישהו רעיונות מה זה יכול להיות ? האוטו עובד מצויין, אך יכול להיות שאני מפספס פה משהו שמורגש אבל בקושי.

שאלתי היא:

איפה נמצאים הרכיבים הללו ברכב ? ומה לחפש ? (נתק בכבל, רכיבים שרופים, מודול לא תקין, מזריק סתום...)

המון תודה מראש

תומר

פורסם

לרכב יש מרססי סולר מפוקדי מחשב. IDM זהו קוד סטיית הזרקה למרסס. יתכן כי הוא נמחק או הוחלף מרסס ללא רישום הקוד החדש.

מוסך מורשה PSA נשמע האופציה הטובה ביותר בשבילך או המתן לתגובתם של מומחי פיג'ו/סיטרואן.

פורסם
לרכב יש מרססי סולר מפוקדי מחשב. IDM זהו קוד סטיית הזרקה למרסס. יתכן כי הוא נמחק או הוחלף מרסס ללא רישום הקוד החדש.

מוסך מורשה PSA נשמע האופציה הטובה ביותר בשבילך או המתן לתגובתם של מומחי פיג'ו/סיטרואן.

 

קשה לי להאמין מכיוון שזה צץ רק בשבוע האחרון ואני עושה לרכב דיאגנוסטיקה כל שבועיים בערך.

תודה

 

הייתי רוצה יותר מכל לדעת היכן ממוקמים רכיבי הבקרה על חימום הסלילים? אני רוצה לבדוק אותם בעצמי.

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...