Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעולם לא רכבתי על אופנוע כבד כך שאני לא יודע אם הבן אדם תותח או רוכב ממוצע אבל זה בהחלט נראה מרשים מכאן.

 

עמרי.

פורסם

Very impressive!

שניים בערך באותו מצב עקפו אותי יום אחד באיילון כשהם משכיבים בין הנתיבים על 250+-. זה היה פשוט מבהיל בטירוף.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

כנראה שפגשתי בו

אם זה היה לפני שלושה חודשים בערך - המטורף עבר לי ליד המראה השמאלית - סנטימטר מהאוזן תוך שהוא מזגזג כמו מטורף בין המכוניות במהירות עצומה שאני מעריך בלפחות 200 קמ"ש.

 

אני פשוט זוכר את האופנוע הזה - ללא פיירינגים ואת סגנון הרכיבה.

אני הייתי על 110 בערך בכביש 4 והוא עבר לידי כמו טיל סקאד.

 

גם לי אין בעיה עם המהירות אבל היה צריך להיות שם כדי להבין שהוא לקח על עצמו סיכון אדיר סתם.ט

מספיק היה אם הייתי מתעטש באותה שניה ומסיט את ההגה 30 ס"מ שמאלה.

פורסם

תשמעו , אני לא מצדיק אותו או משהו, אבל הבן אדם יודע לרכב על אופנוע.

לפי דעתי הוא לא הפריע לאף אחד בנסיעה.

אני יודע שצריך להכניס אותו לכלא אבל היה מדהים ליראות אותו.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הכל בסדר, עד שמעורבים בתאונה (חלילה).

אין מה להעריץ רוכב כזה.

תסלחו לי, אני מקווה שיורידו אותו מהכביש כמה שיותר מהר.

מילא שייגרום לעצמו נזק. אבל מה אם מישהו אחר ייפגע?!

alfa 156 2.5.

פורסם
הרוכב הזה מדהים,נראה כאילו הוא כבר יודע לאן הוא יסע 300 מטר לפני.

 

 

כך אמורים רוכבי אופנוע לרכב ולתכנן את מסלול הרכיבה שלהם מראש, לצפות קדימה אל התנועה ובהתאם לזה לנווט את עצמם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מילא שייגרום לעצמו נזק. אבל מה אם מישהו אחר ייפגע?!

אם זאת תהיה מכונית, אני די בטוח שזה ייגמר בלי לערב את הביטוח של נהג המכונית. במקרה של האופנוען - טיפול נמרץ במקרה הטוב, יאספו אותו עם יעה מהכביש במקרה הרע (חתול דרוס ראיתם?).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם זאת תהיה מכונית, אני די בטוח שזה ייגמר בלי לערב את הביטוח של נהג המכונית. במקרה של האופנוען - טיפול נמרץ במקרה הטוב, יאספו אותו עם יעה מהכביש במקרה הרע (חתול דרוס ראיתם?).

 

אני מקווה שיהיה את מי לערב לאחר (שחו"ח)תהיה תאונה...

תבינו, הוא לא נוסע 50-60 ולא 100-120. הוא מחפש פשוט צרות. אני מקווה שלא יהיה שותף לצרות שלו !

alfa 156 2.5.

פורסם

וואו, איזו נהיגה. עלה לי האדרנלין רק מלצפות בסרטון. מטורף לגמרי.

 

הבחור נסע על כביש 1 ממחלף לוד עד כמעט מחלף שפירים, דרך שרק אתמול בלילה עשיתי בכמעט רבע שעה בפחות מ3 דקות. מ-ט-ו-ר-ף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הבחור עדיין חי? אם למזלו כן אני אהיה רגוע בידיעה שהוא מאושפז במוסד סגור ורואה אופנועים מקסימום במשחקי וידאו.
למה ?!! מה בדיוק הוא עשה ? הוא נהג בצורה נהדרת לענ"ד (ואין לי נסיון על אופנוע לצערי הרב) , אז למה לאחל לו את זה

 

תשמעו , אני לא מצדיק אותו או משהו, אבל הבן אדם יודע לרכב על אופנוע.

לפי דעתי הוא לא הפריע לאף אחד בנסיעה.

אני יודע שצריך להכניס אותו לכלא אבל היה מדהים ליראות אותו.

אם אתה מסכים שהוא נהג נהדר , למה אתה חושב שהוא צריך להכנס לכלא ?

ניב

כי הוא נהג מהר ? זה מה שמפריע לך ?

 

הכל בסדר, עד שמעורבים בתאונה (חלילה).

אין מה להעריץ רוכב כזה.למה ? אתה בטוח שיכולת לעשות את זה ? אני חושב שזה בהחלט מפגן מרשים של שליטה על אופנוע כבד

תסלחו לי, אני מקווה שיורידו אותו מהכביש כמה שיותר מהר.

מילא שייגרום לעצמו נזק. אבל מה אם מישהו אחר ייפגע?!

מי בדיוק יפגע ? נהג המכונית שיתנגש בו ?!!! אם נהג מכונית יפגע מאופנוע , אזי המכונית היא לא ממש בטיחותית מספיק לתנועה בכבישי ארצנו

 

אני מקווה שיהיה את מי לערב לאחר (שחו"ח)תהיה תאונה...

תבינו, הוא לא נוסע 50-60 ולא 100-120. הוא מחפש פשוט צרות. אני מקווה שלא יהיה שותף לצרות שלו !

זה שהוא מחפש צרות אני יודע וכולם יודעים , אבל תפסיקו להתחסד , הבנאדם מסכן רק את עצמו , וחבל לי עליו כי אני אישית מעריץ את הנהיגה הזו , לא הייתי עושה את זה כי אני זהיר מאוד , אבל לבטח יש מה לומר על האומץ שלו (אני מקווה שזה אומץ ולא טיפשות )

חלק גדול מהמשיבים כאן הוכיחו בתשובות שלהם שבמכונית הם לא יכולים לנהוג , כי אתם אפילו לא הבנתם שקריאת הכביש שלו הייתה כמעט מושלמת . ואם כך לכם אין את זה , אז אתם מסוכנים יותר ממנו

בברכה יהודה

פורסם

יהודה שים לב לסרטון הבא.

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1232785

הוא לא מסכן רק את עצמו. כל עוד הוא נמצא על כביש ציבורי במדינה הוא מסכן את כולם!!

החל מגור חתולים שהוא יכול לדרוס ועד לקשיש שציפה לאוטובוס בתחנה כל שהיא וטעות קטנה של האופנוען הוא פשוט נמרח על האספלט.

:-) just smile
פורסם
למה ?!! מה בדיוק הוא עשה ? הוא נהג בצורה נהדרת לענ"ד (ואין לי נסיון על אופנוע לצערי הרב) , אז למה לאחל לו את זה - ספר את זה למי שחו"ח ייפגע. לי דווקא יש נסיון על רכב דו גלגלי.

 

 

כי הוא נהג מהר ? זה מה שמפריע לך ? כן! זו לא נהיגה מהירה. זו נהיגה מטורפת!

 

 

מי בדיוק יפגע ? נהג המכונית שיתנגש בו ?!!! אם נהג מכונית יפגע מאופנוע , אזי המכונית היא לא ממש בטיחותית מספיק לתנועה בכבישי ארצנו ??????? אתה שוכח שלמרות השאופנוע קטן האנרגיה שלו גבוהה מאוד ב-200 קמ"ש. תגובתך לא רצינית לשון המעטה.

 

 

זה שהוא מחפש צרות אני יודע וכולם יודעים , אבל תפסיקו להתחסד , הבנאדם מסכן רק את עצמו זהו שלא !!!!!, וחבל לי עליו כי אני אישית מעריץ את הנהיגה הזו , לא הייתי עושה את זה כי אני זהיר מאוד , אבל לבטח יש מה לומר על האומץ שלו (אני מקווה שזה אומץ ולא טיפשות ) תעשה לי טובה - תעריץ כוכבי רוק/פופ/TV.

חלק גדול מהמשיבים כאן הוכיחו בתשובות שלהם שבמכונית הם לא יכולים לנהוג , כי אתם אפילו לא הבנתם שקריאת הכביש שלו הייתה כמעט מושלמת . ואם כך לכם אין את זה , אז אתם מסוכנים יותר ממנו

אין כזה ראיית כביש מושלמת. מספיק סטיה קטנה של אחד הרכבים....

 

אני מבין, אין לך ילדים. טוב, נו, בהצצה חטופה בפרופילים (של המגיבים בחיוב למטורף על האופנוע )- נראה שרובכם צעירים, ואני מקווה שזה יעבור לכם יום אחד...

כנראה שלא ראיתם יתומים שאיבדו את אימם בתאונת דרכים מטופשת. אל תנסו. אל תנסו אפילו לעודד נהיגה כזו.

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...