Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין כזה ראיית כביש מושלמת. מספיק סטיה קטנה של אחד הרכבים....אתה צודק .

 

אני מבין, אין לך ילדים. טוב, נו, בהצצה חטופה בפרופילים (של המגיבים בחיוב למטורף על האופנוע )- נראה שרובכם צעירים, ואני מקווה שזה יעבור לכם יום אחד...

כנראה שלא ראיתם יתומים שאיבדו את אימם בתאונת דרכים מטופשת. אל תנסו. אל תנסו אפילו לעודד נהיגה כזו.

אתה יודע מה ? אני אומר את זה כך , למרבה שמחתי לא ראיתי תאונה עם רוכב אופנוע . אבל עם כול הכבוד לרוב המגיבים כאן , אף אחד לא שם לב לעובדה שהוא כן ראה את הכביש , וכאחד שכול פעם שהוא נוסע בכבישים מרגיש שהוא ניצוד ע"י להקת שועלים מטומטמים שלא שמים לב לכלום , אז עדיף לי אופנוען טיפש מאשר חלק מאלו שהגיבו רק על מהירות .

אם תשים לב התגובה הראשונית שלי הייתה שהוא לא נזהר ויהיה לי צר עליו . אבל בין זה ובין להאשים במהירות זה שני דברים שונים. מהירות לא הורגת טיפשות וחוסר ערנות כן . אז אני מעדיף נהג מהיר כי הוא כן יתעניין במה שקורה ,או שהדארוויניסים יאסוף אותו מאשר נהג שנוהג במהירות הרגילה ולא מצליח לראות ממטר מה יקרה בתנועה .

 

ולREINO תודה שהסבת את תשומת ליבי לעובדה שטעיתי שחשבתי שרק הנהג בדו"ג יסבול

בברכה יהודה

פורסם

מעניין דווקא שהרבה פה מגנים אותו, אבל כשמועדון ה"סקאלה" מצבע "רייסים" על הכבישים ומצלם את זה, בגלל שאלו רכבים זה הופך למשהו אלוהי נכון? (שוב לא כולם אבל הרוב).

 

ולא אני לא מדבר על מדבר, אלה ממש על כבישי ישראל.

פורסם

נהג סוס

אבל מטומטם ככה לסכן את עצמו ואת האחרים!

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
נהניתי לראות את זה ,

אבל אני לא יהנה בכלל אם הוא יחליק ,

[מה לא עושים בשביל פוזה ] ,:roll:

 

 

פוזה?

איזה פוזה בדיוק?

הבחור עם קסדה על הראש במהלך הרכיבה אף אחד לא יכל לזהות אותו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מעניין דווקא שהרבה פה מגנים אותו, אבל כשמועדון ה"סקאלה" מצבע "רייסים" על הכבישים ומצלם את זה, בגלל שאלו רכבים זה הופך למשהו אלוהי נכון? (שוב לא כולם אבל הרוב).

 

ולא אני לא מדבר על מדבר, אלה ממש על כבישי ישראל.

 

 

חו"ח !!

alfa 156 2.5.

פורסם

האמת שאופנוע באמת יכול להיות מסוכן לציבור, אני מכיר מקרה אחד שבו אופנוע נכנס למכונית מסחרית בדלת הנהג במהירות אדירה.

האופנוע פשוט נכנס מצד אחד ויצא מהשני, 2 הנוסעים שהיו מעורבים נהרגו במקום.

ועוד מקרה אחד שבו נהג אופנוע החליק ממנו והאופנוע המשיך להחליק ועשה "STRIKE" כביכול ל3 זקנות שהיו בנתיב ההחלקה שלו ופצע אותן. כל מי שנוסע ככה מסכן את כולם, החל מהתקף לב (למי שנוסע עם חלון פתוח ונעקף) ועד למקרה חמור יותר.

כל עוד זה קורה בכבישים עמוסי תנועה זה מסכן את כולם, אני מסכים שזה הרבה פחות מסוכן לציבור הנהגים מאשר עקיפת קו לבן או נסיעה באין כניסה, לרוכב עצמו זה כבר משהו אחר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
למה ?!! מה בדיוק הוא עשה ? הוא נהג בצורה נהדרת לענ"ד (ואין לי נסיון על אופנוע לצערי הרב) , אז למה לאחל לו את זה

 

 

כי הוא נהג מהר ? זה מה שמפריע לך ?

 

 

מי בדיוק יפגע ? נהג המכונית שיתנגש בו ?!!! אם נהג מכונית יפגע מאופנוע , אזי המכונית היא לא ממש בטיחותית מספיק לתנועה בכבישי ארצנו

 

 

זה שהוא מחפש צרות אני יודע וכולם יודעים , אבל תפסיקו להתחסד , הבנאדם מסכן רק את עצמו , וחבל לי עליו כי אני אישית מעריץ את הנהיגה הזו , לא הייתי עושה את זה כי אני זהיר מאוד , אבל לבטח יש מה לומר על האומץ שלו (אני מקווה שזה אומץ ולא טיפשות )

חלק גדול מהמשיבים כאן הוכיחו בתשובות שלהם שבמכונית הם לא יכולים לנהוג , כי אתם אפילו לא הבנתם שקריאת הכביש שלו הייתה כמעט מושלמת . ואם כך לכם אין את זה , אז אתם מסוכנים יותר ממנו

 

אם תשים לב, באחת הפעמים שהוא נסע בשוליים הוא כמעט הוריד רוכב אופניים !!

פורסם

אל דאגה,

חודש חודשיים, וייגרדו אותו מהכביש,

בין אם זה נהגת מאזדה 3 ליסינג שתעקוף אותו מימין על 80 בכביש ציבורי[קרה לי הבוקר] ואחרי שהיא תוריד אותו היא תגיד, אופס? הוא היה פה?

או שזה יהיה נהג משאית שרואה שאני מנסה לעבור נתיב ומאיץ{חלילה וחס שתדרך בדרכו}, ואחר כך כמעט גורם לך להתקף לב.

 

או שסתם מספיק איזה ברקסון קטן והוא נכנס וייגרדו לו את האותיות Mazda 3 מהפנים.

----

פורסם

KERNEL,אחלה תיאור,כול מיקרה אין מה לעשות איתו,אז לפחות נקווה שהוא יספיק לעשות את GHOST RIDER 2:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
KERNEL,אחלה תיאור,כול מיקרה אין מה לעשות איתו,אז לפחות נקווה שהוא יספיק לעשות את GHOST RIDER 2:lol:

 

חזק!

סרטון מעולה, כמה אדרינלין ! :-P

פורסם

סרטון ישן שכבר מעלה אבק ביוטיוב.

 

 

אז לכל אלו שחשבו "עוד חודש מגרדים אותו מהכביש" כנרא שלא... :wink:

 

 

ובנוגע לתוכן הסרט, מטורף לחלוטין בידיוק כמו המקור מחו"ל. וכן צפוי שרובכם תגידו "אוי אוי אוי", אבל כל אחד ומה שמביא לו את הריגושים.

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

במקרה הטוב נראה את הבחור בבית לוינשטיין ובמקרה הרע בבית עלמין (חס וחלילה אני לא מאחל לבחור דברים רעים, רק ע"פ המעשים נראה שהסוף לא רחוק כלל).

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אפשר אולי להפסיק את השרשור עם כל האיחולים ועם נבואות הזעם שנשמעות כאן?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...