Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מאמין כמה זבל נכתב פה. לא פלא שיש כל כך הרבה תאונות דרכים בישראל!

תתבגרו!!! כביש זה לא משחק!! צודק . זה מקום לנהגי ליסינג שחושבים על העבודה/מדברים בטלפון/מתעסקים עם סיגאריה/עם כוס קפה .... וזה לא המקום לאדרינלין!! גם בזה אתה צודק , רק העובדות הן שאנשים נוסעים מהר מאוד , אז מה זה אם לא אדרנלין ?!!!רוצים אדרינלין? סעו לחנייה ריקה או מדבר ומצידי תמחצו שם למוות.

הוא נוהג מסוכן! והוא מסכן את כל הסובבים על הכביש ולידו. תסלח לי , אבל לא הבנת כלום . ויש לי בעיה איתך כי זה מוכיח שאתה לא ממש רואה כביש כי אתה לא מזהה אחד כזה . עם כול הכבוד אנשים שלא רואים כביש מסוכנים במהירות של 100 יותר ממנו במהירות של 200

תראו את הסרט שהעלתי למעלה, איך הבן איבד את אימו בגלל אידיוט כזה על אופנוע שחיפש אדרינלין!!!!!

וכמה אנשים איבדו יותר כי הם היו עסוקים בכול מיני דברים במכונית שלהם

sk "הגיבור", אני רוצה לראות מה אתה תגיד על ה"פחדנים" שבפורום אחרי שאופנוען כזה יכנס לך באוטו ויהרוג את אחד הקרובים אליך או אותך חס וחלילה. ומה אתה תגיד על הנהגים האעלק "נורמטיביים" כשהם יכנסו במישהו ?

 

אין מילים פשוט תינוקות!! לכו תזיינו קצת תקבלו אדרינלין!!

אם אתה לא קולט שיחסית למה שהולך בכבישים עם המכוניות הוא נהג מעולה אתה בבעיה.

מה דעתך היה קורה לי אישים כשיום אחד מטומטם עם ואנדורה החליט באמצע כביש מהיר שהוא צריך להוריד נוסע , וצופרים לו והוא כמעט נכנס במכונית שלי ? עשה לי שריטה בכנף ,כי הבנתי שהבנאדם לא סופר אותי ממטר וידעתי איך לברוח כי אחרת הייתי מחוץ . מאותו יום אני נוהג מהר ככול האפשר ובורח מאנשים כמוהו גם אם יהיה לי צילום . וכול פעם שאני נוסע בכבישים אני כבר מזהה לפחות אחד או שניים "רוצחים" כמוהו.

אז מי עדיף ? נהג מהיר שלא יסכן אותי ,כי הוא רואה מה בכביש ,או נהג "נורמאטיבי" שהעיף אותי מהכביש המהיר לשוליים למרות שצפרו לו , כי פשוט הוא שוחח עם הנוסע שלו היכן להוריד אותו , וזה לא עניין את הז**ן שלו מי עוד על הכביש ?

ודרך אגב הוא נסע במהירות החוקית , ומכונית משטרה שהייתה באזור אפילו לא חשבה לעצור לקחת פרטים , מעניין למה? אולי כי הוא לא נוסע מהר?!!!

 

יש לי עוד כמה דוגמאות אישיות , ואני בטוח שלחברי הפורום יש עוד , אם תחפש תמצא

יש נהגים שכשנוסעים על 80 הם "רוצחים" בפוטנציה ויש נהגים שב200 הם נורמאטיביים לחלוטין והם בסדר

בברכה יהודה

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חלק מהמגיבים כאן נוטים להתפס לצד אחד של משוואה מאוד קיצונית, או רוכב האופנוע או נהגי הפחיות.

בתור אחד שחי בשני הצדדים אני יכו לומר באופן הברור ביותר, לדברים שהוא ביצע על הכביש אין מקום נ-ק-ו-ד-ה

בלי קשר לרמת הרכיבה

בלי קשר למה שייעשו הנהגים מסביב

בלי קשר לאיך צריך או לא צריך לרכב

אלא מהסיבה הפשוטה שהכביש הוא מרחב ציבורי בו על כל המתמשים לנהוג באופן מסויים, כל חריגה מהנורמה הזו (ואני לא מתחסד שאומר סעו 90 קמ"ש! אבל יש תחום של נורמה) אין לה מקום בכביש.

רמת המיומנות שלי בשימוש בכלי ירייה אין משמעותו שמותר לי לירות בחצר הבית שלי, או ברחוב תוך כדי זה שאני מסתתר תחת הטיעון שאני לא מחטיא מעולם.

 

ואגב למי שהתקשה לו ה@#$ מהסרט, מילה של רוכב, הוא לא כזה תותח. עבודת גז לא ממש מדוייקת והאופן שבו הפרוט מוטח בקרקע בכל ירידה מווילי, לא להיט בכלל.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אולי תבינו סוף סוף שהקופסאות פח שלכם לא מאתגרות,משעממות,מזהמות,מרגיזות והכי חשוב מיותרות...בכל מקרה חוץ מזה שהסרט מוקרן במהירות גבוהה מהמציאות הוא רוכב סביר ולא יותר מזה...אתם פשוט רגילים לעמוד בפקקים ולא לדעת מזה אופנוע ומה הוא יכול....לא סתם אני רוכב על אחד כזה.

בכל קרה כל מי שמעוניין לראות ביצועים טיפה יותר טובים מהטמבל הזה שרוככב על אופנוע שעבר תאונה מאוד רצינית והורד מהכביש שיבוא לנס הרים כל יום שישי החל מהשעה 2 ויבין איך לוקחים סיבוב

פורסם

כתור נהג שאוהב את העניין , אפשר להתפעל מאוד מהסוס שהוא עשה =) נחיתה חלקה מאוד ונראת רכה .

לא ממש בא לי להיכנס לנושא שנפתח פה , על כל מילה שמישהו נותן כאן 7 אחרים עולים עליו.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
אולי תבינו סוף סוף שהקופסאות פח שלכם לא מאתגרות,משעממות,מזהמות,מרגיזות והכי חשוב מיותרות...

 

אם יש לך דרך יותר טובה לסחוב אלונקה עם אופנוען מרוסק עליה, פנה למשרד לוצאטו & לוצאטו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם אתה לא קולט שיחסית למה שהולך בכבישים עם המכוניות הוא נהג מעולה אתה בבעיה.

מה דעתך היה קורה לי אישים כשיום אחד מטומטם עם ואנדורה החליט באמצע כביש מהיר שהוא צריך להוריד נוסע , וצופרים לו והוא כמעט נכנס במכונית שלי ? עשה לי שריטה בכנף ,כי הבנתי שהבנאדם לא סופר אותי ממטר וידעתי איך לברוח כי אחרת הייתי מחוץ . מאותו יום אני נוהג מהר ככול האפשר ובורח מאנשים כמוהו גם אם יהיה לי צילום . וכול פעם שאני נוסע בכבישים אני כבר מזהה לפחות אחד או שניים "רוצחים" כמוהו.

אז מי עדיף ? נהג מהיר שלא יסכן אותי ,כי הוא רואה מה בכביש ,או נהג "נורמאטיבי" שהעיף אותי מהכביש המהיר לשוליים למרות שצפרו לו , כי פשוט הוא שוחח עם הנוסע שלו היכן להוריד אותו , וזה לא עניין את הז**ן שלו מי עוד על הכביש ?

ודרך אגב הוא נסע במהירות החוקית , ומכונית משטרה שהייתה באזור אפילו לא חשבה לעצור לקחת פרטים , מעניין למה? אולי כי הוא לא נוסע מהר?!!!

 

יש לי עוד כמה דוגמאות אישיות , ואני בטוח שלחברי הפורום יש עוד , אם תחפש תמצא

יש נהגים שכשנוסעים על 80 הם "רוצחים" בפוטנציה ויש נהגים שב200 הם נורמאטיביים לחלוטין והם בסדר

 

 

לא חסרים אידיוטים על הכביש מסכים איתך. וזה בדיוק בגלל אנשים כמוך, אם כל אחד היה אומר, "אני יסע יותר מהר מכולם כדי לברוח מהם" היה נוצר כזה בלאגן על הכביש, וכבר לא היה מפנים גופות מרוב הכמות.

מה שעשית כדי שהנהג ההוא לא יוריד אותך קשור במיומנות, ולא במהירות. האופנוען בסרטון מוסיף עוד נהג לאידיוטים על הכביש.

במקום להלחם בזה, הוא.. ואתה (לפי טיעונך על "נוסע מהיר") שותפים לזה!

 

לא יעזור כלום לנהג "מהיר ורואה כביש" שנסע 80 בעיר וקפץ לו ילד בין המכוניות!

לעומת זאת לנהג שנסע 50 לפי החוק, יש יותר סיכויים להשאיר את הילד בחיים.

 

תהיה ערני! מרוכז בנהיגה! תנהג לפי החוק, ותראה שלא תצטרף להיות שומאכר כדי להמלט ממצבי חירום (כמו אלא המוזכרים למעלה.)

:-) just smile
פורסם

אז ככה נראה כשחיים בעולם ללא פקקים....איזה טירוף!

 

האמת, כולם פה מדברים על זה שזה מסוכן במקרה שאיזה רכב אחד בטעות טיפה יסטה מהנתיב שלו ויכנס בו - זה נכון וגם אני בדיעה הזו, אבל זה נכון לאופי הנהיגה של הקטנועים בת"א, ולא סגנון נהיגה כמו שראינו בסרטון.

 

הייתי כ"כ שקוע במסך שזה היה נדמה שפשוט כול המכוניות על הכביש פשוט עומדות! עם המהירות שהוא נסע בה זה נתן תחושה של איזה משחק מחשב (למרות שאלו החיים המציאותיים וכאן אין פסילות) - אבל עדיין, במהירות הזו, לזגזג ככה בן הנתיבים והמכוניות זה כמו להיות על 50 קמ"ש בכביש מלא קונוסים.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

איש מאזדה 3 , אתה לא יודע איך זה נראה כמו משחק:-)

רק שהרוח עוברת מעל הראש זה קצת אחרת 8)

ממליץ לכולם בחום אופנוע , אני אישית נהנה מזה הרבה יותר מרכב , רק בלי מוסיקה :cry:

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

- יש מקומות לדברים מסוג זה!(אמנם לא באותו סדר גודל) אני נוסע ברפליקה של XR2 ולפעמים אני נוסע רחוק רחוק ממקום מגורי לכבישים שוממים כדי לא לומר שאני רק מסתובב עם רכב רועש:wink:.הבחור עשה זאת(וצילם)במכוון,אמנם יש הרבה מהרוכבים שצריכים להוריד את הכובע לפניו.אך אין זה אומר שמעשיו נכונים... ואפילו פסולים לטעמי.

לילה טוב

 

אגב לא הבנתי מה הקשר ל "גוסט ריידר" ג'וני בלייז אולי?:lol:

פורסם
לא חסרים אידיוטים על הכביש מסכים איתך. וזה בדיוק בגלל אנשים כמוך, אם כל אחד היה אומר, "אני יסע יותר מהר מכולם כדי לברוח מהם" הבלאגן על כבישים מהירים נוצר מאלו שמזגזגים בין נתיבים בלי לתכנן את הנתיב שלהם , אםצ אתה צריך להכנס ולגרום למישהו להאיט , זה אומר שלא קראת את הכביש כמו שצריך. לנסוע מהר ולברוח מטפשים שעושים כאלו דברים זה מצווה היה נוצר כזה בלאגן על הכביש, וכבר לא היה מפנים גופות מרוב הכמות.

מה שעשית כדי שהנהג ההוא לא יוריד אותך קשור במיומנות, ולא במהירות. האופנוען בסרטון מוסיף עוד נהג לאידיוטים על הכביש.

במקום להלחם בזה, הוא.. ואתה (לפי טיעונך על "נוסע מהיר") שותפים לזה!

 

לא יעזור כלום לנהג "מהיר ורואה כביש" שנסע 80 בעיר וקפץ לו ילד בין המכוניות!זה לא נהג שרואה כביש!!!! מי שנוסע במקומות שבהם יש ילדים על 80 הוא או טיפש או רוצח בפוטנציה , וזה לא משנה אם זה חוקי שם או לא

לעומת זאת לנהג שנסע 50 לפי החוק, יש יותר סיכויים להשאיר את הילד בחיים. לא בטוח ,אם הוא לא מחזיק רגל על הברקס כול הזמן שבו יכולים לעבור ילדים

 

תהיה ערני! מרוכז בנהיגה! תנהג לפי החוק, ותראה שלא תצטרף להיות שומאכר כדי להמלט ממצבי חירום (כמו אלא המוזכרים למעלה.)

אם הייתי חוסך לי טעות אחת , גם לא הייתי מגיע למצב הקודם , היה שם זגזגן שהיה עוקף במהירות ואז מאיט כאילו שהוא לא יודע מה הוא רוצה , ומאנשים כאלו אני מפחד , אז נאלצתי להיות בנתיב הימני ביותר , וזו טעות שאני משתדל לא לעשות , כי אחרי רמזור תמיד יהיה את החוכמולוג שיחליט לעבור שלושה נתיבים ימינה (מה שעשו לאופנוען בתרד' אחר ). אבל זה רק מוכיח שצדקתי שברחתי , כי הזגזגן עשה תאונה אח"כ

בברכה יהודה

פורסם
זהו, שכן נורא.

אנשים לא לומדים.

מתי לומדים? אחרי שמישהו מהקרובים חו"ח נהרג/נפצע.

 

 

משום מה, לא מפריע לי שאיזה רוכב דו"ג טמבל יהיה משותק לכל חייו על שטויות שהוא עשה. זבש"ו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

קודם... כל הכבוד על הנהיגה.

 

לדעתי לינסוע על השוליים ב 200 אין לי בעיה לזגג בין מכוניות אין לי בעיה ,רק חבל שהוא נוסע קרוב מידי למכוניות זה סיכון של 50-50

אפשר לקבל אנדרנלין גם בפחות סיכון.

ראיתי את הסירטון פעמים ואכן מרגש אבל ביום יום אני רואה באילון דברים יותר מפחידים במהירויות ממוצעות כמו 80 90 100

בכלל לא מבין את אלה שמיתגלחים בבוקר קוראים עיתון הבנות שמיתאפרות ועושות לק באמצע הנהיגה ובכלל משגע אותי הבחור\בחורה שמחליט\ה להיכנס לי לנתיב במהירות ממוצעת של 90 קמש והמראה של הרכב מקופלת כלומר אם אני לא נותן ברקס אז יש תאונה, וזה הרעיון הכי טוב בימיוחד הבנות (גם אישתי ככה) נוסעים מדליקים איתות ומתחילים ליפלוש לאט לאט לנתיב אם יש רכב הוא יאט או יתן גז ואם אן הרכב עובר חלק.

 

נחזור לנהג אופנוע.

אם היה לבחור מקום מסודר לפרק אנדרנלין אני בטוח שהוא היה ממצא את עצמו שם ועוד אלפים כמוהו.

לגבי הבחור שמפריע לו מועדון סקאלה יש לי לציין שבארץ אול פעם אחת קרה מיקרה שרכב ספורט היתרסק ועם כול הרייסים שקימים כול סוף שבוע וגם באמצע השבוע לא ראיתי ולא שמעתי על תאונה אחת, כול התאונות 99.9 אחוז מעורבים בהם נשים וכאלה שחושבים שהליסינג זה רכב מרוץ.

 

בחול אנשים נוסעים על 200 ומעלה ואחוזי התאונות קטן מישלנו בהרבה למרות ששם כמותת הציבור פי 5 ואולי יותר מישלנו.

 

לא תומך בבחור עם האופנוע אבל גם לא שולל כול אחד עם הסיפוק שלו בחיים.

רז...


×
×
  • תוכן חדש...